moji naháči...

...aneb "dresscode" posledních dní!

Krásný středeční večer v úterý, blogerky!

Tak ano! Skoro v celé ČR pršelo, někde i více než zdrávo...
...bohužel u nás spadlo jen pár kapek...
...bez výraznějších efektů!

Je to náročné a tak se není co divit, že je u nás teď vidět plejáda naháčů...


...ať už ten nejroztomilejší...





...nebo naháč na návštěvě u kámoše...


...naháči za plotnou (tedy grilem:-) )...


... naháč model...


...a nakonec ač naháči, tak chlupatí ...oba...
...Adina je totiž rasa "čínský naháč", ale prý původní verze ještě chlupatá :-))).


No a kromě nás...
... na nějakou tu kapku vody, netrpělivě čeká taky potok...


...jindy bublající potůček, je teď neobvykle tichý.

Mějte prima dny !



Komentáře

Anonymní píše…
Milá Lucie, konečně nějaká chybička na vašem skvělém blogu, dnes je teprve úterý....takový výskyt chlapů by mě také rozhodil...hihi. Jiřina (trvalkadahlia.blog.cz)
a nebo jste to napsala schválně, abyste nás vyzkoušela, jak pozorně čteme....???
Lucie Living píše…
:-))))...jé no jo, asi mě rozhodili naháči :-))). Ale je fakt, že dnes odjel nejstarčí bratr, přijel strýc a teta mého muže a zítra večer nejstarší bratr přijede včetně tří (nebo čtyř?) přátel...v podstatě už ani nevím kdo a kdy sem k nám dorazí nebo zase odjede :-)))...a do toho ještě sledovat dny v týdnu :-))). Krásné dny a díky!
Anonymní píše…
Tak to jsem se , milá Lucie , opravdu (dnes asi poprvé ) pobavila, a do toho mimino a Adámek s hordou nájezdníků, svých kamarádů, to asi padnete do postele jako podťatá. Ale zvládáte to s úsměvem a velmi vám to sluší, nejen v nových šatech. A líbí se mi, že fotoaparát vám přirostl k ruce. Znám to.... pac a husu Jiřina
Veronika píše…
Lucie, já normálně tahle nerejpu, ale nedá mi to: vědí rodiče malého naháčka kamaráda, že jeho obnaženou fotku vystavujete na blogu? Nemám nic proti tomu, když jsou tam obnažené Vaše děti, ale dávat tam cizí bych si nelajzla.
Jinak u nás KONEČNĚ po fakt dlouhé době zapršelo. A děti si mohly zaskákat a zaběhat v kalužích. :-)
Ali píše…
Ano, ano, i u nás se vrstvy oblečení zredukovaly na to nejnutnější minimum. Ale nám to nevadí, máme vedro rádi! Krásné letní dny přeji!!!
Anonymní píše…
Lucie, jak se všichni dorozumíváte? anglicky? předpokládám, že velcí synové tvého přítele neumí česky.. jen mě to tak napadlo :) t.
Lucie Living píše…
Veroniko, díky za upozornění, raději jsem ji ořízla:-), ale maminka můj blog čte a cizí děti zásadně nefotím tak aby byla vidět choulostivá místa, ale v dnešní době člověk nikdy neví...škoda že si na plážích nemůžou už ani děti užít pohodu "bez". No a s deštěm...u nás stále nic! Ale dnešní ráno je zase po dlouhé době trochu svěží:-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Jiřino...tak to jsem ráda, že jsem někomu zvedla náladu :-)! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Alice to se máte...já mám teplo taky ráda, ale přecijen tohle už bylo trochu moc :-)))Užívejte léto!
Lucie Living píše…
Jojo aby toho blázince u nás nebylo málo, tak se tu ozývá angličtina , holandština a něco málo i čeština :-))). Naštěstí v NL se děti domluví obstojně v Aj už v ranném věku, ale tako já znám pár holandských slovíček, tak i děti znají nějaká česká a tak se klidně stane že se u nás sestaví věta , která obsahuje všechny tři jazyky :-))).
Renata píše…
Milá Luci, buďme rádi, že se toto léto neopakuje situace z minulého roku, kdy byly běžně 35 stupňů ve stínu a pamatuji si, že jsem se jako čerstvě těhotná nemohla nebo spíše nechtěla koupat. Maxík krásně roste. Mějte se všichni moc hezky. Renata.
Veronika píše…
Luci, oříznutí schvaluju. Já mám prostě strach z těch předmonitoremslintajících úchyláků a dávat někdo na internet moje nahaté dítě, začnu se bouřit. ;-)
Anonymní píše…
Mít v těchto dnech zahradu a vyžití pro děti, to je požehnání:-)

Lucie, malý Max vám pije takhle vleže? Já z toho mám husí kůži a vždy si vzpomenu na lektorku z pořadu Čtyři v tom, když viděla tatínka krmit syna takto vleže, jak říká:"Tak si to někdy zkuste". Já bych asi měla strach.
Michaela
Anonymní píše…
Zdravím Lucie tebe i všechny tvé naháče! :-)
Máš pravdu, už ani ty děti nechodí na pláži nahé. Byli jsme 14 dní v Itálii a plavky tam měli i lezoucí miminka. Prsa jsme také žádné neviděli, čehož si první a s lítostí, všiml můj manžel. Můj tříletý syn měl bolavá třísla od gumiček v plavkách a tak jsem ho nechala jen tak, aby se kůže uzdravila. Rozhodně jsme budili pozornost, hlavně mladých lidí, co sami měli děti. Starší si toho moc nevšímali. Ne, že by někdo něco říkal, ale viděla jsem pohledy....:-) Bylo mi to až líto, chudáci děti, že musí mít "prdky" v mokrých plavkách.
Mějte se fajn, Lucie.
Anonymní píše…
Krásný den přeji :)
máte krásné naháče. Od června jsem taky maminka, ikdyž prvo, takže hotová, vyjukaná a vyčerpaná. Četla jsem, že jste měla u Maxe taky potíže s kojením. My se pereme už měsíc. Karlík špatně saje, aby toho nebylo málo mám hodně slabý vypuzovací reflex a mlíka taky neni habaděj.. Takže na radu laktační poradkyně třetí týden válčíme stylem, že si prsa asi 7x denně odsávám, odsátým ho krmím pomocí stříkačky po prstu, sám to vycucne, aby se lépe naučil sát a do toho si ho ještě pokaždé přikládám na prsa.. a ještě dokrmuju, když je mlíka málo. (po nutrilonu měl bolení, tak zkoušíme na radu kamarádky Babylove) Takže si tu řeholi dovedete představit. Jo a krmit máme v leže, takže moc ten komentář tady k fotce nechápu.. nic si z toho nedělejte.. Jak dlouho jste válčili vy?
Anonymní píše…
Proč hned to "nic si z toho nedělejte?" - to nebyl žádný útok. Jen jsem se zeptala, ve mě to probouzí prostě rozporuplné reakce, syn se mi po tom dávil a já když si to zkusila, ani jsem se nedivila.
Byla to otázka, ne útok.
Vám přeji hodně trpělivosti s kojením, klidnější dny noci a spokojeného zdravého synka.
Anonymní píše…
Našemu taky občas zaskočí, ale tou injekcí se holt jinak krmit nedá :((
Děkuju :) snad to nějak zmákneme..
Anonymní píše…
Evi, tak při tom menším množství to chápu. Já měla to štěstí, že jsem kojila a když jsem chtěla po probdělé noci krmit vleže a trochu si při tom odpočinout, nemělA jsem šanci.
Lucie Living píše…
Renato, tak on to člověk vždycky sleduje podle situace, já to loni v létě asi tak moc neřešila:-))), ale letos pořád hledám kam dát malého spát a uchránit ho před sluncem a vedrem :-))). Moc díky a mějte se pěkně ...počítám , že s okousíček starčím mimi než je Max:-)!
Lucie Living píše…
Michaelo ...zahrada a vůbec fakt, že jsme v údolí je teď k nezaplacení:-).
Max pije mlíko nejčastěji se mnou na gauči, máme tam obřerstvovací koutek s polštářem, takže je spíš v pololehu, ale občas mu dám napít čaje a nebo někdy docucnout mlíko vleže. Nezkoušela jsem to, ale vzpomněla jsem si na jeden pořad, kde zkoušeli pít vzhůru nohama a prý to taky jde :-))). Max se občas zakucká, ale většinou v tom polosedu. A Adama jsem dlouho kojila a doma většinou vleže. Mějte krásné dny!
Lucie Living píše…
Lucie , přesně, taky když jsme byly na dovče s kamarádkama, tak asi jen naše děti běhali nahé a člověk z toho měl až blbej pocit, ale alespoň že na zahradě se děcka můžou vyřádit "bez":-). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Evi díky a moc gratuluji ke Karlíkovi! Já vydržela bojovat asi 8 týdnů, pak jsem jeětě nějakou dobu odsávala svoje mlíko a dávala mu ho z lahve, ale když má člověk ještě běhat kolem druhého dítětě, tak se dost dobře nedá časově zkombinovat. Ale pokud nemáte jiné časově zavazující akce, tak zkuste vydržet, pokud někam jedeme tak mi to kojení chybí, balíme celou polní kuchyni a pak pořád řešit, kde umýt lahve a tak, jen s kojením je to pohoda. Ale na druhou starnu když to nejde tak se nic neděje, tak holt bude na UM, taky jsem se s tím musela vnitřně smířit...ale i tak mi to občas přijde líto, že nekojím. Hodně štěstí a krásné dny!
Anonymní píše…
Více fotek holandských synků, hlavně toho staršího :) Je to opravdu fešák :))

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...