malé DIY...

...pro malého!




Krásný čtvrtek, blogerky!

Takže příčina Maxových potíží bude asi rýma.
Už je mu mnohem lépe, ale občas mu z nosu visí skoro kšandy :-))).
Dnes jsem mu tedy udělala radost...
... kolotočem nad postýlku:-)!



On to není úplně klasický kolotoč, ale když už jsme tady, uprostřed přírody, vzala jsem to hodně přírodně.



Origami je na kolotočích pro miminka dost známé a tak jsem to taky zkusila.
Myslela jsem si, že jsem manuálně celkem zručná a sestavit třeba nábytek, nebo hračku z lega,
 podle návodu, to mi jde celkem dobře.
Ovšem udělat si jeřába podle nákresu mi tak nějak ne a ne jít.
Takže pomohlo nakonec tohle VIDEO.
A pak už to šlo samo:-))).

Abych se nemusela vyrábět s nějakou konstrukcí, použila jsem větvičku z kroucené vrby a pár provázků a nití.


Teď jsem mu ho zatím nechala v obýváku nad kolébkou, která  už pomalu dosluhuje, neboť má na délku jen 85 cm a to už má Max skoro taky :-))).

Ale líbí se mu to...


...větev visí na provázku a když ji párkrát zatočím jedním směrem, tak se pomalu a docela dlouho odmotává na druhou stranu a ptáčci poletují :-))).



Jeřáby jsem dělala jen bílé a přírodní (z balicího papíru) a tak nám to i pěkně ladí:-)

Mějte krásný den !

Komentáře

Hana píše…
Luci moc krásné a originální ...a Maxík má zábavu
Unknown píše…
Bezva nápad Luci! :)) Mám ráda přírodní dekorace. Hezké odpoledne, L.
M.A.R.K.I píše…
Luci, nádhera .....♥♥♥....... Marki
V. píše…
To je nádherné a Max je kouzelný. U každého příspěvku se nestačím divit tomu, jak roste. Lucko, pěkné dny. Věra
Bára píše…
Tomu říkám nápad! Moc pěkné, jednoduché a kdykoli můžeš jeřáby vyměnit za jiný motiv. ;-) Držím palce, ať Maxe rýma dlouho nezlobí :-) bára.kára blog
Iri píše…
Tvůj blog je pohádka pro duši. Já se tady při čtení vždycky tak usmívám. Kolotoč je krásný, je to skvělý nápad a Maxovi se určitě moc líbí. Teď už jen přejeme, ať se brzo uzdraví!
Lucie Living píše…
Hanko díky, zábavu měl i odpoledne Adam :-))), chtěl se naučit skládat! krásné dny!
Lucie Living píše…
Lucie díky , taky tak :-). krásné dny!
Lucie Living píše…
Marki díky....krásné dny!
Lucie Living píše…
Věro díky moc:-), roste opravdu fofrem...já se skoro nestíhám divit každé ráno :-)))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Báro díky, přesně můžeme to měnit...Adam už zjišťoval jestli jdou udělat z papíru ryby :-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Iri moc děkuju! Jojo líbí se a Maxuž je lepší:-). Krásné dny!
Lennka píše…
Náádhera! ♥
rêve de vivre píše…
Je to nádherná nielen hračka, ale i krásna dekorácia. Andrea
Unknown píše…
Naprosto originální a geniální. Hezké, přirozené a narozdíl od klasických kolotoču nad postýlku - vůbec ne kýčovité. themonica.cz

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...