Ještě jednou...

...moc děkuji!


Jsem překvapená!
Můj blog dostal tolik hlasů, že je opravdu v první desítce!!!

Milí čtenáři, ale asi hlavně milé čtenářky a blogerky, jsem hrozně ráda, že zajdete na virtuální návštěvu a že vás to tady baví a inspiruje a stojí vám to za to kliknout a dát mému blogu svůj hlas.
Moc vám všem děkuji.

TADY můžete hlasovat ještě jednou a posunout můj blog k prvním příčkám!



Ale za návštěvy, moc děkuji vám všem...
... s hlasováním nebo bez :-)!



Dnešní den mám trochu zamlžený už teď od rána... 
...bohužel za to nemůže úspěch blogu, ale viróza, která nás doma dobře kosí.
Adam zůstává doma, hrozně kašle.
Ale asi jen ve škole, protože doma sice občas zakašle, ale nic hrozného to není, od včerejšího poledne do dnešního rána kašlal asi 3x tak, že by to stálo za zmínku, teplota žádná...
...ve škole má prý hrozné záchvaty kašle.


K mojí teplotě, která se drží kolem 37 a bolavým aftům se večer přidala bolest hlavy, taková, že jsem musela kolem půlnoci štrachat prášek na bolest. Ráno se k pojídání prášků přidal i muž.

Max, se asi cítí z nás všech nejlíp a spokojeně s námi laškuje. To jsem moc ráda, protože alespoň máme prostor se kurýrovat.

Mějte pěkný čtvrtek bez nemocí!






Komentáře

V. píše…
Lucko, moc ti to přeji a klikám:-)). Jo a ten muškát si klidně nechej v místnosti. Já je nechám, pokud kvetou, pak udělám to, že je ostříhám, dám větvičky do skleničky s vodou zakořenit a na jaře mám nové muškáty a ne jeden:-))). Starý buď vydrží a nebo se rozloučí.Uvidíš. Pa Věra
Anonymní píše…
Dobrý den Luci, taky jsem hlasovala. Moc ráda se k vám chodím uklidňovat a zároveň inspirovat, vždy když jsem líná, mě návštěva u vás nakopne doma taky něco dělat, fakt to pomáhá :-)
Přeji brzké uzdravení vám všem!
Tereza
Anonymní píše…
Lucie, už máte můj klik:-)) na blogerku roku... I tady k Vám klikám dost často, pro klid a inspiraci.. Přeji hoooodně brzké uzdravení... I
Hanka
Hanna 6 píše…
Odkliknuto, přeji brzké uzdravení
Šárka píše…
Luci i já přidávám svůj hlas , není co řešit :))) .... Šárka
Unknown píše…
Lucinko, i ja včera odklikla 😄 držím palce 👍 přeji brzké uzdravení 😀
Anonymní píše…
Klik:)
Zdravím a přeji brzské uzdravení ..
Petra
Janeathome píše…
Doufám, že to vyhraješ! Tvůj blog naplňuje úplně nejvíc kategorii LIFE. A ať jste doma všichni brzy zdraví!
Ali píše…
Třeba je Adam alergický na školu. To bych mu rozuměla. U nás se nějaké viroza také usadila, doufám, že zase brzy odcestuje. Přeji brzké uzdravení.
Anonymní píše…
Lucie i u mě vedete.Patříte k deseti nejlepším blogům na které po ránu u dobré snídaně koukám a jsem potom nabíjena po celý den.Obdivuji vás,jak vše zvládáte.PáááAlibabka
Andrea píše…
Přiznám se, že mezi nominovanými jsem měla jinou favoritku, ale teď mezi finalistkami jste jasná volba č.1 :). Takže odhlasováno :).
Unknown píše…
Odhlasováno! Doufám, že vyhraješ :) Toto je můj nejoblíbenější blog ! At jste brzy zdraví !
Lucie Living píše…
Věrko , já moc děkuji. Za hlas i za radu:-). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Terezo moc děkuju...snad už jsme zraví!!! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Hanko , já děkuji moc a krásné dny!
Lucie Living píše…
Hanno moc děkuji, snad už jsme v pohodě:-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Šárko moc díky! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Jani moc děkuji a uzdravení snad už jsme :-). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Petro moc děkujeme! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Jani moc díky, už takhle jsem nadšená :-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Ali moc díky....no ta alergie na školu ...to bych se nedivila :-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Já moc moc děkuji a jsem ráda, že to někomu dělá radost:-)! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Andreo, já moc děkuji:-). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Stelo moc díky!!! Snad už jsou bacily pryč! Krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...