Na všechno mám...

...pomocníky!



Přeji pěknou středu!

Včerejší počasí by mi vyhovovalo, ale prý se na nás ženou zase vedra...
...ale necháme se překvapit jak předpověď vyjde :-))).


Kluci už jsou super parťáci a rozhodně se spolu nenudí.

A navíc mi se vším rádi "pomůžou" :-))).
Tak třeba moc rádi sklízí úrodu...


...kolik už sklidil Max zelených rajčat , nepočítám a kolik jsme jich donesli od záhonku do kuchyně, to by se dalo spočítat na prstech jedné ruky :-))).


Ale třeba s vařením, to už Adam pomáhá "opravdově" :-)...





Včerejší kuřecí řízky s bramborovou kaší udělal skoro sám.
To mi fakt dělá radost.
U ničeho totiž dlouho nevydrží , ale vaření ho fakt baví.
Musím sice ještě korigovat postupy, protože jak je hrrr... , je schopen rozbít vajíčko aniž by si připravil misku na něj :-))), ale už si i nechá poradit a občas počká než dokončím větu:-).




A samozřejmě kuchyň, pak jeho řádění odpovídá, ale nechávám ho ať se snaží uklidit si po sobě sám, to je myslím ideální způsob jak se naučit "nenadělat" tolik bince:-))), 
alespoň na mě to platí ještě dnes :-))).

A jak byl rád, že řízek s kaší chutnal i Maxovi !

Mějte krásný den!

Komentáře

Pavla píše…
Luci,
šikovné máš chlapečky. A Adamovi se vaření neztratí. Je prima, když chlap umí vařit.
Hana píše…
Prima kluci ..... je dobře že se Adam zapojuje ,to se mu neztratí a chlapi vaří moc dobře......mějte prima den u Vás ....Hanka
Majka píše…
Luci, to je fajn, že si kluci rozumí. A Adam bude asi nějaký šéfkuchař, že? Simonka mi pomáhala dřív docela hodně, ale nějak jí to teď víc baví pracovat s dědou. TO zas teda jo, šroubovat, zatloukat, řezat...
krásný den Majka
timeaa píše…
Na té první fotce je patrné, jak nádherný a silný vztah k sobě kluci mají ...
Anonymní píše…
Sú zlatí, moc :-)
Akkarin píše…
To je nádherný :) také doufám, že až bude můj syn větší, bude to můj malý pomocník a třeba toho zvládne uvařit víc než táta :))

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...