The paper bag...

...jistě znáte:-).

A mně se teď moc hodí!



Přeji pěkný pátek!

Už jsem se tu zmínila, že moje pokojové rostlinstvo dostalo během parného léta zabrat.
Jednou z rostlin, která sice úplně neuschla a vlastně ani nevím, jestli jsem ji spíš neutopila, je araukárie.

Když ji začaly uvadat spodní větvičky, myslela jsem , že má málo vody a tak jsem jí dala víc a víc ...
... a milé rostlince z celé parády zbyla jen špička.


Takže co s ní?

Vyhodit mi ji bylo líto, protože tomu zelenému vršku se daří dobře.
A tak konečně došlo na jeden papírový pytel, které jsem si koupila dva (že jako do dětských 
pokojů :-))) ) a druhý mám teď vedle stolu na balící papíry, na ty je jako dělaný:-).


Pytel je tak akorát vysoký, aby mojí rostlině schoval tu uvadlou, orezlou, opadanou a ostříhanou část...


...a nechal koukat jen pěkný vršek:-).


A já doufám, že se rostlina ještě vzpamatuje a až trochu víc povyroste nebude jí ten delší holý kmínek tolik kazit parádu .



Mějte krásný pátek a super start posledního prázdninového víkendu!


Komentáře

Unknown píše…
Lucie, nádhera :-)
Pytel je velka klasika .-) Rostlinka vykukuje jak mimozemstan :-) Roztomile.
Mohu se zeptat odkud je ten dreveny domecek?
Hezky den a vikend
Reny
Anonymní píše…
Povedená kamufláž..pěkný den,dae
Anonymní píše…
Supéééér (y) Moc jí pytel sluší :D MartaH
Mony píše…
Ahoj super napad,vypada to hodne hezky.Ja mam v pokoji jen jednu kytku v kvetinaci a zatim se ji dari docela dobre :D

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...