SKLIZEŇ

Přeji pohodový večer!



Hlásím se opět po dlouhé době, ale mám asi nějakou "tvůrčí krizi", tedy alespoň co se blogu týká.
Vzhledem k tomu, že na jedné straně domu řádí každý den bagr a naše voda, elektřina a odpady fungují občas na heslo, nikam se nevzdalujeme a trávíme léto doma.
Právě když chtěl před dvěma dny muž odjet s velkýma klukama na pár dní na vodu, vypadalo to, že se naše domácnost vzbouřila a hodlala stávkovat na takové úrovni, že málem neodjel.
Ale nakonec vzal nohy na ramena takovým fofrem, že si ani nevzal připravené zavazadlo :-).
Naštěstí počasí klukům přálo a tak toho moc nepotřeboval :-).
Přijde mi , že mám co dělat zmáknout prcky a občas skoropuberťáka a nějak to dotáhnout do večera než jde Aninka jako první na kutě a po ní Max, který mi ovšem nekomplikované ukládání poslední dobou dost komplikuje velmi zdařilým bojkotem.
Máme krásné letní teplé dny i noci a tak nemám moc publikovatelných fotek, protože je to všude samý naháč :-).
V domě máme stále plno a kromě občasných změn v osazenstvu na počet je nás pořád  víc než 5 a to se ani v nadcházejících dnech nezmění. Zítra přijede další instantní synek s přítelkyní.

Přijde mi, že všechno co dělám jsem už někdy dělala a taky jsem tady o tom psala. 

A taky mi poslední dobou trochu vrtá hlavou kam se vrtnout a nebo do čeho se vrhnout, až mi koncem letošního roku skončí mateřská dovolená. 


Venku teď slyšíme kombajny hučet dlouho do noci, je čas sklizně.
I na naší zahrádce sklízíme, hlavně děti sklízí.

Nejoblíbenější je mrkev,  Max se s tím nepáře a jednu si vytáhne a jde si ji umýt do bazénu :-))), další jsou rajčata, ty miluje Aninka, ale ta už způsobně počká až jí rajské utrhnu já (pokud nejsem hned po ruce zastoupí mě opět velmi ochotně Max).




Když je opravdu velké teplo, spíme v zahradním domku.


S Andulkou se to ale povedlo jen jednou, jakmile není ve své postýlce tak spinkat nebude a nebude a když už po dlouhém křiku usne, probudí se s prvním náznakem rozednění, naprosto čilá a plná energie a dožaduje se něčeho k snědku, to se vlastně dožaduje během dne nepřetržitě :-).
Max má zase super hlášky před usnutím.
"Jsme trdla!"
Proč?
(Neuhasili jsme oheň u domu na který je ze zahradního domku vidět a který opravdu vzplál víc než jsme čekali)
"Nezhasli jsme oheň a zahoří nám dům"
:-)
Po chvíli váhání jestli vstát a jít to zhasnout jsme to vzdali a usnuli.
Dům nezahořel :-))).

Taky to na naší zahradě uprostřed přírody začíná poslední dobou vypadat trochu jako v aquaparku.


Ale nákup tohoto miniaquajurského parku byl opravdu trefa do černého.
Max s Andulkou tam skoro bydlí. Koupili jsme ho v MACRO.


A další super věc je tahle milá květinka z obchodu flyingtiger ...


...občas stříká velmi nevypočitatelně na všechny strany a občas se zastaví na jednom místě . 
Je s ní sranda:-).



Mějte se krásně a pěkné dny přeji!


Komentáře

Jana píše…
Oni jsou skvělí parťáci! Ti dva nejmenší... :-) a nepochybuji, že i ten větší!
Hezké léto vinšuju!
Jana
Luci, u Vás je taková pohoda! Z těch fotek to přímo vyzařuje. Krásné léto:-) Petra
Zuzana píše…
Máte krásné léto Lucko, píšete upřímně, to je pak hezké počtení a nezáleží jak často to je:)
Mirjanka píše…
To je ráj. A v něm Adam s Evou 😂 Jsou kouzelní.
Hana Koubová píše…
ti malí zemědělci na traktoru nemají chybu :D krásné léto na plantáži máte a super úrodu...já mám rajčátka stále zelená :/
Rozat píše…
Krásné léto s prckama. Jen taková kontrolní otázka. Možná se mi to zdálo ,ale nebyli ti vaši starší v týdnu na Hluboké.
Renata píše…
Luci,
u Vás se mi prostě líbí , to okolí a barvy v kteroukoli roční dobu.S blogem teď taky zaostávám,jsem nějaká bez nápadu.K Vám ale strašně ráda chodím pro inspiraci,hlavně i na Instagram.Prima zbytek letních dnů.
Barbora píše…
Jsem moc ráda, když přidáte na blog příspěvek. Stavíme domeček a je kolem hodně starostí, tak je pro mě Váš blog odreagováním. :-) Vždy mi to zvedne náladu. Je pěkné jak trávíte s dětmi léto! Jste moc fajn rodinka :-) Také se pořád chystám, že si blog založím, abych se jednou zpětně mohla podívat :-) Jinak Vám držím palce, kam se po mateřské vrtnete! Důležité je, abyste byla spokojená! :-) Hezké letní dny, ať toho sluníčka ještě užijeme co nejvíce. do zásoby na zimu :-)
Dětičky jsou ve svém živlu :) U vás je prostě nádherně, Lucko :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...