VYLOSOVÁNO!

Přeji prima pondělí!!!

Přiznám se , že já měla dnes od rána náladu pod psa.
Ale před chvíli vykouklo sluníčko a to funguje výborně.



O víkendu jsem přemýšlela jak vylosovat vítěze a protože komentářů bylo opravdu hodně, řekla jsem si, že zapojím děti všechny.

Poslední 3 komentáře byly přidány bohužel po termínu, ale nezoufejte.
Komentář 137 byl sice v termínu, ale anonymní a bez emailu, takže jsem ho také nezařadila.
A protože koment 53a byl přidán k 53, ale nepatřil k ní je nahrazen číslem 218.

Kromě vylosovaného vítěze, který dostane poukaz na nákup v obchodě BabyBe ve výši 1000,-Kč, mám dnes tak trochu výhru pro všechny.

Ale teď k losování.
To není žádná legrace.

První číslo jsem dala vybrat Andulce.
Protože komentů bylo celkem 218 měla na výběr jen ze tří čísel 0,1,2.



Byla rychlá a dlouho napínala i mě:-).



Ale nakonec rozhodla, že vítězem bude někdo od 1 do 99 :-).

Pak byl na řadě Max.



Andulku jsem mezitím zabavila dýněmi, protože jinak ona by klidně losovala dál:-))).



A Max byl taky rychlý a naopak vůbec nenapínal :-))).



A  rozhodl , že vítěz bude někdo od 50 do 59 :-).

A to už se vrátil z venku Adam.



A ten mi zhatil plán , dát nakonec každému z prcků vylosované číslo do ruky...


...protože vylosoval další 0:-).

A tak vítězem je komentář číslo :


50 !


Moc gratuluji a na zadaný email posílám další info!




A jak už jsem psala v úvodu aby to nebylo ostatním líto, mám tu cenu útěchy.

Pro vás všechny, moje čtenáře je  tu  15%  sleva.

Při svém nákupu na BabyBe zadejte kód : LUCIE15 

Kód je platný vždy pro jeden nákup a palatí do 31.10. 2017.

Mějte prima dny a děkuji za návštěvy !

Komentáře

Eva Filipek píše…
Za mne moc děkuji i za cenu útěchy....chystám se nakupovat:))) a přeji krásné dny, Eva
Anonymní píše…
Luci, krásné losování! A vítězce moc blahopřeji! Peťula
Hana píše…
Gratuluji výherci....ty z toho umíš udělat úplně napínavý příběh ♥♥♥
Bezvadný lisovací systém ��, gratuluji vítězi
M.
Ne lisovací, losovaci!!!
Anonymní píše…
Sice jsem nevyhrála,ale tak krásně jsem se pobavila nad úžasnými dětmi a jejich losováním, že mi to hnedle zlepšilo náladu.Lucie, díky za to, jste skvělá. Srdečně zdraví Lu z Moravy

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...