PŘIPRAVUJEME SE!

Krásný a pohodový večer!



Tak se to povedlo!
Stromek doputoval do obýváku!




Můj muž tedy občas domů taky zavítá, ale jen na skok.
Tak snad se kolem Štědrého dne zdrží déle :-))).

Každopádně dnes jsme spolu s Adamem a jeho motorovkou upravili stromek a úspěšně jsme ho, na druhý pokus, vztyčili v obýváku.

Je to fajn, když vidím jak z toho mého malého kluka, roste správnej (nepraktickej) chlap :-).

Stihli jsme to, než se Andy probudila po odpoledním spánku i když už jsem ji slyšela zpívat, to ona dělá po probuzení a vlastně i před usnutím, málokdy brečí, ve své postýlce je většinou spokojená i když už a nebo ještě spát nechce, tak si hraje a pobrukuje a povídá a občas na někoho z nás zavolá.
Kalup nastává ve chvíli , kdy se z pokojíčku ozve "bóóóbeééék" :-).

Po probuzení se Andulka zapojila s bráchou do zdobení stromečku.


Letos jsme se s Adamem domluvili, že dáme na stromek jen ozdoby přírodní a ty, které jsme dostali darem a nebo ty, co jsme si sami vytvořili. Vzal to vážně a k svátku mi koupil ozdoby, kovovou rolničku a dřevěný obleček jako dárek, to mě fakt překvapilo a moc potěšilo.





Každým rokem stavím stromek dřív.
Asi je to tím, že veškerá práce kolem Vánoc je na mě a tak nějak mě ta léta naučila, že probdít noci před Vánoci,  není žádná výhra.
Samozřejmě zapojím i ostatní, ale muž bude asi v práci co to půjde a jak moc se letos zapojí instantní děti netuším, ale do synka s přítelkyní trochu vkládám naděje :-).
Každopádně je fajn, že když jsou u nás , tak vyzvednou sourozence ze školky a školy a celkem ochotně zajedou na velký nákup , ale to je trochu sázka do loterie, protože většinou tam musí znovu pro tři důležité věci na které zapomněli, ideální je když jednou z věcí je kola nebo zmrzka, ta je pro ně, tak jedou rádi :-).

A kromě stromečku, jsme si tenhle týden udělali hvězdu z papírových pytlíků.



A já zjistila, že čepice, kterou teď tak ráda nosím, je přesně ten typ, co nosila moje mamka a já si v té době říkala "tohle nikdy!" :-))).



Ale čepice má ještě jednu výhodu, když se ráno nestíhám vyfoukat, tak to mám vyřešený raz dva. 
Jen si musím dát pozor a nikde ji nesundat:-).


Taky už pomalu balím dárky, to je taky novinka , většinou jsem to nechávala na poslední chvíli...
...a pak litovala :-).
Ale chybí mi jeden dost důležitý dárek, tak snad to dnes nějak vyřeším :-).

A jak jste na tom s přípravami vy?


Mějte pěkný večer a další dny!

Komentáře

Ilona píše…
Jak jsme na tom? Dárky zabaleny, cukroví upečeno nebo objednáno, hvězdy z papírových pytlíků máme od loňska a stromek koupíme příští týden.
Takže pohoda :o)
Máte to krásné, stromek vypadá super i tak, jak je teď.
Marie Tomšů píše…
nemám všechny dárky a cukroví v lednici ve formě připraveného těsta :-)
zalito betonem píše…
Luci,
stromeček závidím. My ho letos necháváme na polední chvíli, abychom zkrátili čas, kdy ho na sebe může Ema převrhnout.
Ale dárky už mám všechny zabalené a z cukroví jen ořechy. Tak bude pečící víkend.
Adam je super kluk, tak velký pomocník.
Posílám pozdravy.
Anonymní píše…
Lucinko,čepice-nádhera,moc ti sluší.Smekám jak vše zvládáš.Alibabka
Žensvět píše…
Tyjo <3 Máte to doma okouzlující! A stromeček nádherný :) Míváme podobný, možná větší husťochy :D

www.mummysweetbaby.blogspot.cz
Anonymní píše…
Filmík ma moc pobavil:-)
Máte to pekné (len schody ma vždy vyľakajú...)!
Chválim Ťa, ja tiež tento rok mám už skoro pripravené zabalené všetky darčeky.
Deti sú veľké, až na jedno, však vieš ktoré a stromček je drotársky:-)
Drž sa!
Anonymní píše…
Dobrý den Lucie,klobouk dolů před Vámi,jak to stíháte.Čtu více blogů takových inspirativních maminek,jako jste Vy,které velmi obdivuji a zároveň trochu závidím ten um a jak to máte krásné. Mnoha z nich ale v obrovské míře pomáhá partner, mají ho tzv.za zády, prostě jedou v tom s nimi. Ale Vy, a to ještě při 3!dětech, tohle stíháte naprosto sama,což je velmi velký rozdíl. Takže opravdu, klobouk dolů. Přeji krásné svátky Vaše čtenářka Hanka H.
Magdalena Sobeck píše…
Čepice moc sluší, mám to s něma dost podobně.)
Stromeček je nádherný, tleskám, že tak malej-velkej chlap doma pomáhá.)
Zuzana píše…
Milá Lucko, pořád si nejsem jistá, jak se stromečkem, přinese Ježíšek? nebo budeme zdobit společně? pár dní před nebo noc před...no uvidíme, jinak hvězdy ze sáčků zbožňuji, máme vždy tři na francouzských dveřích, to je babičky um, já jsem ráda, když vyzdobím, napečeme perníčky a "dělám prostě vánoční atmosféru":) přeji krásný advent
Anonymní píše…
Krásné pečení jablíček,a Anička s cukrem...dae
Andrejak diary píše…
Já zrovna dovyrábím jeden dárek pro partnera a mám pocit, že mě těch pár bezesných nocí před Štědrým dnem opravdu čeká. Je to šílená piplačka a už si pár dní nadávám, proč jsem sakra nezačala mnohem dřív :D Ale ten výsledek! Ten určitě bude stát za to :D
Jana píše…
Taky zdobíme stromeček v půli prosince. Je to v klidu a více si ho užijeme. Jinak dárky všechny mám, dnes je chci zabalit a cukroví ani úklid se u nás nekoná, spíš si užíváme procházky za vánočními světýlky. Hezkou neděli, Jana.
Anonymní píše…
Tak já ted dodelala cukroví,uklid,no nic moc,ale uklid jarní,předvelikonoční,ten je velmi precizní,ten si užívám,na jaře to jde samo,dárky koupeny ale nezabaleny,protože byli všichni doma,jídlo nakoupeno,a stres...tak ten u nás není,stromeček nazdobený,zítra koupel pejska,a Ježíšek muže madělovat...u Vás je krásně,Adámek je velký pomocník a Vaši malí,ti jsou rozkošní,a Vy a manžel skvělá dvojka,pěkný den dae
Anonymní píše…
A ještě nám tu hustě chumelí...
Petra píše…
Ahojte, obracím se na Vás s radou ohledně nákupu vánočního dárku pro moji přítelkyni :) Vánoce se blíží, at se to nezdá, tak už jen 5 měsíců a jsou tu zase s námi. A já řeším dárky radši dříve dopředu. Myslíte, že by jí náramkové hodinky udělaly radost? Bude nám oboum 30 let kolem Vánoc akorát, tak chci, aby ten dárek stál za to :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...