Pro babičku...ale nejen:-)!

Krásný druhý adventní víkend přeji!

Tak uplynulý týden byl dost  o závod  a tak trochu vyhrál, já teprve dobíhám :-))).

Před pár týdny mi přišel moc pěkný pochvalný email blogu  a taky nabídka jestli bych nechtěla otestovat na našich dětech a babičce jeden dárek:-).

Napsala mi ho autorka knížky Babičko vyprávěj, Monika Kopřivová .
Hned jak zmínila tuhle knihu bylo to mi to nějak povědomé.
A aby ne.










Naše babička tuhle knížku dostala od dětí mojí sestry a musím říct, že je opravdu vzornou zapisovatelkou.
Stránky se plní textem u kterého se jen naše babi trochu bojí, abychom to přečetli:-).
A tam kde to jde, doplňuje babička texty vlastními malovanými obrázky.

Naše děti teď pro změnu plní obrázky dárek  pro babičku.






Je to kalendář do kterého namalují ke každému měsíci obrázek.

Je to určitě prima dárek a pro děti zábava.

A nakonec tu mám ještě něco pro jednoho z Vás.

V Babičkářství najdete totiž nejen dárky pro babičky a dědečky, ale i pro celou rodinu.
Jedním z nich je kronika do které si můžete zapisovat, nalepovat fotky a malovat významné a nebo pamětihodnotné události Vaší rodiny.


Já se přiznám, že jsem si vždycky říkala, že budu dětem vést takové ty pamětní knížky, ale už u Adama jsem byla lajdák a tak nějak jsem to sice začala ale velmi záhy skončila.
A s dalšími dětmi už jsem ani nezačala. Sice mám kdejaké drobnosti od těhotenství , přes narození a sbírám první zuby, vlasy a botičky a tak různě, ale tak trochu psanou časosběrnou formu kroniky jim nahradí můj blog, pokud se zachová :-).

A tak pokud chcete tuhle kroniku tady u mě vyhrát, 
napište mi do komentáře jakým způsobem pro své děti uchováváte nebo plánujete uchovávat vzpomínky vy.

Komentujte do neděle 10.12. 2017 do půlnoci!

Jednoho šťastlivce z kraje týdne vylosujeme a kroniku pošleme co nejdřív!

Komentáře

Anonymní píše…
Lucie, mám dva syny a pravidelně zaznamenávám významné mezníky do kroniky v PC. Je pravda, že prvorozenému jsem zaznamenávala pravidelněji;-) Schovávám kresby, zuby, botičky, první vlásky, výstřižky z novin, kde byla fotografie z porodnice apod. Snažím se, ale času je málo. Kdybych vyhrála, tak bych vše vytiskla a nalepila do tištěné formy. Bylo by to praktičtější. V PC si téměř neprohlížíme. Krásný advent:-)Ester z Olomouce
Nina píše…
Dobrý den Lucie, také jsem zkoušela minulý rok zapisovat každý den, co jsme s dětmi prožili.. Zvládla jsem to pár měsíců.. Ale mám sešit pro každé dítě (mám dvě), kde jsem začala narozením a čas od času zpětně shrnu, co za daný časový úsek udělaly, jak povyrostly atd.. A také album s tištěnými fotkami jim dělám..
O těchto edicích jsem slyšela a silně uvauji o pořízení právě pro babičku, je to krásná forma na uchování vzpomínek!! Mějte Vy i Vaše čtenářky krásný advent. Zdraví Nina nina21@centrum.cz
InkaFej píše…
Luci, vloni jsme koupili manželově mamince knížku Babičko vyprávěj a tak trochu mě mrzí, že není jako tvá maminka, protože nenapsala ani čárku a já vlastně nevím, zda radost, kterou z tohoto deníčku měla pod stromečkem nebyla jen hraná. Jinak já udělala svým dětem albumy jen do 1 roku a pak už jen občas nějaká fotografie a mrzí mě to..fotky jsou dnes digitální a spoustu jich máme po počítačích, v mobilu a vlastně v nich vůbec nemám pořádek. Naši mladí si letos přeji Polaroid, že si budou fotografie rovnou lepit, tak jsem zvědavá, jak dlouho jim to vydrží, ale bylo by to fajn. Určitě si ráda zasoutěžím, byl by to fajn dárek. Měj se moc krásně a užívejte pohodové předvánoční dny. Inka j.fejfusova@seznam.cz
Unknown píše…
Já jsem svojí Kačence pořídila knížku Narodila se beruška, s ilustracemi Jiřího Trnky,které mi připomínají moje dětství. Zatím pilně zapisuji a lepím fotky,tak snad mi to vydrží.
Anonymní píše…
Výborný nápad: Babičko vyprávěj, ako Rosy Mitnik To je moje, ale pre senior vek!
My sme niečo také už pri Milovi ,,museli,, robiť pre ústav, tzv Knihu života, tiež som bola lajdák, vedela som, že Milo u nás ostane, takže ...aj tak tie jeho a naše šialenosti išli ťažko zaznamenať, bola som rada, že napíšem vždy aspoň polročnú správu...
Ale u všetkých mojich už veľkých detí som si zaviedla tretie Vianoce, že každé dostane vianočné ozdoby a k tomu celoročnú správu najdôležitejších udalostí z rodiny, dúfam, že keď s mužom nebudeme, vytiahnu si každý svoju krabicu s ozdobami a budú vedieť, že pierková guľa je z roku, keď začali na vytúženej škole, porcelánový jeleň bol v roku, keď k nám konečne prišiel Janík...atď:-)
papa!
Krásny sviatočný čas!
Anonymní píše…
osbalove@gmail.com
Anonymní píše…
Tak pozor, nase babicka na to uz 4 roky ani nesahla a to je sama, ma cas a uz zacina ztracet pamet, takze nejspis zacnu psat knizku ja, at po me neco zustane....i kdyz babicka nejsem a jen tak nebudu....clovek si myslí, ale oni ty babky pro samou televizi nevemou tuzku do ruky.
Anonymní píše…
Krásný večer, já jsem od narození klukům vedla albumy fotek , až do jejich dospělosti..a pak pro sebe jsem si psala deník, strašně mě to bavilo, malovala jsem do něj...a kluci mi tam pak taky začali malovat... . Kolikrát si sednu a jen tak pročítám ...dneska už máme vnoučka 16 měsíčního,tak jsem koupila snaše když se narodil krásnou záznamní knihu, ale asi ji ani do této doby neotevřela....což je velká škoda...
Anonymní píše…
Milá Lucie, pro svou dceru, která už je dospělá, jsem vedla pamětní knížku, a to docela pečlivě, uschovávala jsem všechny školní výkresy, dopisy Ježíškovi, přáníčka pro maminku a samozřejmě fota.Myslím si, že na tu dobu,ve které dcera vyrůstala docela dost. Ale při třech dětech, co máte vy,tak to bych asi (určitě) tak pečlivá nebyla. Blog je super, to by byla super kronika pro vaše nádherné děti, tak snad se uchová. Srdečně zdraví Lu z Moravy. orangena@seznam.cz
Anonymní píše…
Milá Luci,strašně ráda si zasoutěžím.Svým dvěma dětem jsem poctivě vedla album do jejich dospělosti,pak pokračovali dále sami.Svým dvěma vnučkám vedu album já /dcera jim vede své/od jejich narození a zároveň ukládám dopisy pro Ježíška ,různé výkresy,přáníčka ap.Pro sebe,ale pochopitelně i pro ně,aby na nás měli jednou vzpomínku,jak si s námi užívaly,jezdily na dovolené,dováděly na chalupě apod. Mějte se moc hezky a krásný adventní čas Jana vitja@cenrum.cz
Vencinka píše…
Milá Lucie, já jsem u prvního syna pečlivě zapisovala do pamětní knížky a pořád fotila. U druhého syna jsem pamětní knížku koupila také a sem tam něco zapsala a už o něco méně fotila. A u dcery jsem knížku koupila, ale na nějaké zapisování čas nebyl, důležité informace jsem vždy zaznamenala někam na kousek papíru s tím, že to pak přepíšu. Pamětní knížka dcery je tak plná různých poznámek na papírkách :-( Mrzí mě to, ale toho času je fakt málo.
Přeji klidné a pohodové adventní dny! Jana (Janina.vencova@seznam.cz)
Hanka Francová píše…
Dobrý večer, jsem na tom stejně, jako paní Jana (Vencinka), ale pořád ještě doufám, že se polepším a někdy ten čas najdu a nějaké to album vytvořím :o) Hezký předvánoční čas. Hanka (hana.ulrichova@seznam.cz)
Radana píše…
U nas jsou to hlavne fotky, prvni krucky video, vlasky taky :) a blog, ale priznam se ze tam taky nepisu uplne vse. A co je psano je dano, takze takove pameti predku jsou moc fajn hezky den Radana
Anonymní píše…
Mila Luci,u nas jsou to převažně fotky,něco na videu
Hezke adventni dny.
Vlasta
Mamarw píše…
Mame doma 2mesicniho prdolu a uz ma v albu spoustu fotek. S manzelem piseme jiz 10 let cestovní denik a samozrejme i vylety s malym v nich nebudou chybet
Anonymní píše…
Krásný den Lucie, dceru jsem fotila, skoro každý den do roka, ale zapisování mi nikdy nešlo, co se narodil syn, tak už ani to focení nestíhám, nikdy mi to nešlo. Ale stále doufám, že to někdy sepíšu, jsou to ty nejkrásnější roky v mem živote, i když bych to každý den celý den nepřiznala.
oiina@seznam.cz
Jaroslava píše…
Dětem jsem psala takový ten dětský deníček, fotili jsme, točili filmy a uschované jsou i obrázky a jiné výtvory. Sladkova.jaroslava@seznam.cz
Unknown píše…
Zdravím, nejstaršího syna jsem pečlivě zapisovala, prostředního flákala a nestíhala a teď našeho benjamínka plním, ale manžel tam má tak roční zpoždění, uvidíme jak zavzpomíná na porod, když mrňous už má 16 měsíců. Evule.martinkova@centrum.cz
Anonymní píše…
Krásný adventní čas do mlýna,
knížkami "Babičko vyprávěj" a "Dědečku vyprávěj" jsem na Vánoce před třemi lety obdarovala své rodiče a manželovo maminku. Bohužel ta moje už do ní nestačila nic zapsat .... Ale zato druhá babi to vzala zodpovědně, a vždy když přijde na návštěvu její starší sestra, tak vzpomínají na mládí, babi si dělá poznámky nanečisto a pak krasopisně přepisuje :-)
U nás se vzpomínky uchovávají formou fotek s popisky, od narození prvního vnoučka (a to už budou 4 roky!)si říkám, že nechám udělat fotoknihu, ale když mám vybrat z toho množství jen pár fotek, tak to vždycky odložím na přístě :-(
A jelikož k nám má v lednu dorazit čáp s dvojitou zásilkou, byla by pro mě výhra "Časosběrné kroniky" velká výzva!
Jana novjankl@seznam.cz
The VeTy's world píše…
Milá Lucie, obou našim klukům vedu deníčky s významnými daty a na pokoukání každý rok fotokniha s jejich fotkami (pravda, kdybychom to neměli jako dárek pro všechny babičky a dědu, asi bych nebyla tak pilná, ale takhle se každý rok před Vánoci vyhecuji a každý rok si říkám, ze příště si to budu chystat průběžně :-D)
Anonymní píše…
Hezký večer přeji! Pro své syny, kterým je už 39 (dokonce právě dnes) a 35 a mají své rodiny, jsem psala deníčky do jejich vstupu do školy. Deníčky jsou dosud u mne a občas dětem, např. při narozeninové oslavě, něco přečtu. Bývám dojatá, oni se spíše baví. Časosběrná kronika je dobrý nápad, i když existují i jiné tvořivé způsoby. Pokud vyhraji, některá mladá rodina ji dostane k Vánocům. Jarka cierna@atlas.cz
Anonymní píše…
Luci,ja to taky flákám.Mám 10ti měsíční holčičku a nemam vyvolane ani žádné fotky.V lednu to napravím! bysver@seznam.cz
Kolibrik píše…
Začala jsem poctivě psát rodinný blog, kde zaznamenávám všechny významné události i okamžiky všedního dne, v některých měsících mám občas skluz, ale plus mínus se mi daří už čtrtým rokem držet linii. Janina.plesnik(zavinac)gmail.com
Petra a Terka píše…
Já jsem na tom podobně. U prvního dítěte jsem knihu koupila. Sem tam něco zapsala. Fotky vyvolávala a vytvořila i několik obrazu na zed. U druhého knihu nemam, fotky jen párkrát vytiskla na tiskárně. Jedině k čemu se dokopu je 1x za rok vytvořit kalendář z fotek. Borovickovapeta@email.cz
Dáša F. píše…
Lucko, my máme spoustu alb s fotkami a dříve jsme hodně točili na kameru. Občas se na DVD podíváme i s dnes už dospělými dětmi a docela se bavíme. Jsem moc ráda, že jsme tenkrát hodně natáčeli, protože po letech je to fakt super podívaná. :o)
Přeji krásné adventní dny. D.
Jankava píše…
Ja jsem prave taky lajdak, kronika by se hodila. Jankava@Gmail.com
Anonymní píše…
Ahoj Lucko, nejdřív velká pochvala za blog a krásné bydlení.Ten pohled z okna je nádherný..Paměti dětem nestíhám, dřív jsme i víc fotili, dnes spíš žijem afotit nestíháme a mrzí mě to. S focením už začaly starší děti.
Krásné adventní dny.
Bohunka zavináč nai sertečkacezet
Anonymní píše…
Luci,
nejsem systematický člověk, dětem jsem nezapisovala ani ty deníčky poctivě. Vzpomínky mám v krabicích - fotky, zápisky, co kdo řekl, dětské obrázky, dopisy Ježíškovi. Kronika je super nápad, nalepila bych do ní obsahy krabic :-) Děkuji a přeji krásný advent do mlýna.
Broňa, broscho@seznam.cz
Eva píše…
Ahoj Lucia,takze ja uz vediem spomienky.pre svojich 3 vnukov a je to rozne:na narodeninky som im pisala take specialne listy na pamiatku,potom som tiez kupila rozne knizky,napr.moj krst,kde sa tiez nalepuju fotky a samozrejme,mame vela albumov.Teraz som si zazalala od jeziska taky velky spomienkovy obraz - kolaz z nasich spolocnych fotiek.
Jitka píše…
Lucie,
dětem jsem psala deníček asi do vstupu do školy , pak již nic , dnes jako babička usuzuji ,že je to škoda , měla bych to rychle napravit.
Hezký advent .
J.
Anonymní píše…
Milá Lucie,ta knížka je úžasná,skvělý nápad. Já mám dceru 22 let a od narození jsem poctivě zapisovala všechno,schovala jsem první vlásky,jenže jak šel čas,tak moje zápisky řídly až pak najednou dcera maturovala, takže jsem o tom udělala zápis (asi po 10 letech).Hrozné. S fotkama je to podobné,nejdřív jsem dělala alba,dolepovala samolepky,dokreslovala,dopisovala komentáře ke každé fotce,má asi 4 alba,ale jak se začaly ukládat fotky do počítače,tak to skončilo.Takže máme sice tisíce fotek,ale já je nikdy neviděla.Už dlouho mám představu, že postupně nechám dělat fotky a zase zavedu alba, ale nějak se k tomu nemůžu dostat.Znáte to....
Přeji vám krásný adventní čas s rodinkou.
Irena N.
Kamila píše…
Milá Lucie! Můj tříletý syn má poctivě vyplněné to dětské album, u synka osmiměsíčního jsem se k tomu ještě nedostala :-)
Ale stejně jsem přemýšlela nad společnými rodinnými alby...no musím se do toho dát!
Děkuji za krásný tip na dárek pro babičku, určitě koupím!
Mějte se krásně!
kamilamikel@seznam.cz
Anonymní píše…
Moje babička dokonce psala víc než 50 let obecní kroniku. A své paměti (tak trochu na mé naléhání) taky zapsala. Já se snažím o alba a deníček pro děti, ale jsou čtyři...
Jitka
j.mayerova@seznam.cz
Anonymní píše…
Ahoj Lucie,
tak u staršího synátora (skoro 10 let), jsem v papírnictví koupila obří kroniku. Poctivě jsem každý měsíc zapisovala různé vzpomínky, apod. Pak jsem zlenivěla a přes rok vynechala. Pak zase horlivě pokračovala a nalepovala vstupenky, obtiskávala nohy apod. Nicméně, zase polevila. U mladšího synka 3 roky jsem ještě pořádně nezačala. Mám milión papírků v krabici s datem a s poznámkou, hláškou apod. Že k tomu jednou zasednu a dám to do kopy. No tak zkusím štěstí :)¨
Děkuji za Váš blog, hladí po srdci.
Martina z Brna
Ahoj Lucka, tá kronika je úžasná! My máme doma momentálne 10mesacneho Jakuba. Zatiaľ teda toho veľa nebolo, no pamätám si všetko najpodstatnejšie. Čo sa však už v dnešnej dobe moc nevidí, dávame vyvolať fotky a vkladáme do albumu. Nemyslím fotky, kde je malý u fotografky, ale normálne momentky, počas dňa, za nepriaznivého svetla, ako voľakedy dávali naši rodičia nám. 😘
Jitka píše…
Dceři jsem vedla deníček asi do jejich 5 let, psaný poctivě rukou a s fotkami - co fotka to měsíc a je krásně vidět jak rostla. Potom máme hodně fotek v albech a poslední roky si dávám dělat fotoknihy. Na knížku Časosběrná kronika naší rodiny jsem jen tak letmo koukla tento pátek, když si naše dcerka vybírala knížku ke svým desátým narozeninám. Říkala jsem si, že se příští týden musím do knihkupectví vrátit a prozkoumat ji. Třeba budu mít štěstí při losování. ...
Krásnou druhou adventní neděli, Jitka (judith@seznam.cz)
Unknown píše…
Kronika vypadá velmi dobře a mohla by mě nakopnout k zaznamenávání důležitých momentů.Ač mame tři děti,tak ani u.jednoho mi zapisování nevydržel moc dlouho,bohužel a myslím,že mě to.jednou bude mrzet. monika.slanarova@seznam.cz
Hanka píše…
Hmm, líbí se mi moc vzhled knihy, přemýšlím, kdo by se mohl stát kronikářem, asi celá rodina :-D hankavyvialova@email.cz
Zuzana píše…
Kupovali jsme babičce minulý rok, jsou nádherné, moc se mi líbí, myslím, že v ní není zatím ani písmena:) Kroniku jsem měla v ruce v knihkupectví, ale odolala jsem...zatím, neb prostě vím, že bych se k tomu nedostala, ale třeba časem na to dojde, jako "kroniku" používám zatím také svůj blog:) zuzanamasova@volny.cz
Anonymní píše…
Tak já jsem také lajdák......lukasova-k&seznam.cz
princezna ovecka píše…
Já dětem zapisuju do knížeček od Rosy Mitnik (no... snažím se) a ty jsou přesně podle mého gusta. Jiné jsem lajdala. Každý rok si navíc říkám, že nám udělám kroniku. Záznamy toho kde jsme byli, co jsme dělali, výlety, dovolenky, významné události... V lednu plná nadšení koupím krásný sešit, barevné propisky a tím skončím... Asi jsem spíš vyplňovací typ :-)
Zuzana K.
Dana Tešová píše…
Také uchovávám zub, vlasy, první diplomy, botičky, flašky s dudlíkem. Udělala jsem i album z fotek, - můj první rok života a další roky u prvního dítěte a u druhého jen můj první rok života, a od té doby nestíhám. O kronice jsem už taky uvažovala. hezký advent. Dana T.
Anonymní píše…
Já také dětem píši pamětní knížky, ve kterých jsou vlasy, různé fotky, náramek z porodnice...První dítě má knížku celkem zaplněnou, druhé méně a třetí nejméně. Bohužel je čím dál méně času. Já jako nejmladší dítě ze tří mám nejméně fotek a říkala jsem si, že u mých dětí to bude jinak - všichni stejně. Bohužel předsevzetí se mi nedaří dodržet. :-( Mirka, mirka.stop@seznam.cz
U prvního jsem plnila, i když už tenkrát se zpožděním. Druhá má snad jen první rok. Ale oběma dělám poctivě fotoknihy, jednu za rok s tím nejdůležitějším z celého roku... michaela.kankova@centrum.cz
martinaczech píše…
Moje děti mají obě knihu, když byly ještě miminko. Mají tam vlásky, otisk nožičky, ručičky a přežblepty, které vypustily z pusinky, když byly mrnavé. Jinak fotky vyvoláváme a dáváme je do rodinných alb, kterých už je požehnaně. To, co je v počítači nemá význam, protože na to se jednou dívat nebudou. Fotky v albumu mají své kouzlo a když jsou k nim popisky, ještě lepší. Hodně štěstí. martinaczech@seznam.cz
Alena B. píše…
Oběma dětem píšu deník, či spíše občasník, kde zaznamenávám jejich vývoj, přeřeky, hlášky a legrácky. Čas od času v nich zalistujeme dozadu a bezva se pobavíme i teď, když jdou ještě dětmi. Hezký advent.A.Bartoníčková. bartal17@seznam.cz
Lucie píše…
Luci, snažím se fotit a vyvolávat, se zakládáním fotek je to už horší.... Drobnosti od dětí také schovávám. Letos plánujeme koupit Dědečku, vyprávěj.... A chtěli bychom, aby zapisovali s babickou spolu;-) Lucie (lucajdytvoreni@gmail.com)
Unknown píše…
ja som tiez lajdak na vyplnovanie. ale veeeeela veeeela fotim. mam kvanta fotiek co pri jednom dietati sa este dalo ale pri dvoch mi ich preberane zacina prerastat cez hlavu. ale snazim sa a uchovavanie spomienok robim v ramci fotoknih. kazdy rok spravim kazdemu jednu fotoknihu vzdy ma 240 stran ale davam do nej tych milion foiek a snazim sa aj s datumami a popismi lepim im tam pozvanky aj prve vlasky a spomienkove veci ako diplom a tak im tam tiez odfotim a prilozim ako foto aj niektore ich kresby. ale originaly tiez odkladam zatial na povalu do krabic.rozhodla som sa robit fotoknihu kazdemu dietatu kazdy rok zhruba asi do ich 10 rokov a potom uvidim lebo casovo je to narocne.

inak som tento blog objavila len nedavno vdaka Zuzke z iconioo ale uplne som mu prepadla. velmi dobre sa cita a tak po veceroch kym uspavam mladsiu dceru si tak citam spatne dozadu stare prispevky a uz som sa docitala az do letnych prazdnin 2013 :D je to trosku haluz lebo citam vlastne opacne od novsich k starsim. kazdopadne ma to bavi. prijemny sposob uspavania som si nasla a uz mi ani nevadi ze to niekedy trva dlho :D ste super rodinka a uplne pozitivne na mna vase clanky aj s fotkami posobia :) Karin
Anonymní píše…
Moja mama bude mat podibny darcek od Jeziska. Ale kroniku ktoru predstavujete nemame...je moc pekna a hodila by sa pre tchana.
monika.michalko@gmail.com
Anonymní píše…
Milá Lucie, miluji Váš blog, já jsem u svých dětí dělala albumy, schovala jsem si žákovské knížky, první botičky a pár hadříků pro vzpomínku. Když se nám mělo narodit první vnouče, dcera mne poprosila o vedení albumů, samozřejmě i s popisem, protože u dětí jsem to nedělala a někdy při prohlížení /velmi častém/ někdy tápeme. Své vnučce poctivě dělám albumy a slibuji ji i fotoknihu, kterou si moc přeje. Do malého sešítku zapisuji její hlášky,ale tam dosti lajdám. Přeji do mlýna krásný advent a zdravím Alena PinovaAlena@seznam.cz
Home creative píše…
Já osobné dělám rodový strom - rodokmen naší rodiny a k tomu píši i kroniku. Zatím rodiny otce mojí maminky. Svým vnoučatům jsem dělala DVD od narození. Teď snad dojde řada i na mé čtyři děti abych i pro ně udělala nějaké životní poznámky.
Unknown píše…
Milá Lucie, Váš blog sleduji s láskou už nějaký pátek. Jsem nadšena z Vašeho tipu na dárek pod stromeček a hned objednávám pro svou mamiku i pro manželova tatínka (věk 86 a 89 let)Babičko (Dědečku), vyprávěj. Já sama jsem milovnicí fotek a svým dětem jsem dělala alba. Mamince letos fotoknihu s dětmi, vnoučaty i pravnoučaty... Maminku jsem prosila, aby psala vzpomínky, tak teď jí to půjde lépe... Moc dobrý tip, DĚKUJI. Přeji vše dobré Vám i celé rodině. Hana
Anonymní píše…
S potěšením sleduji Váš blog. Vlastně jste se stali mými známými, ke kterým občas zajdu "na návštěvu". Děti mám již odrostlé a na zakládání fotek jsem docela lajdák. Až syn dává fotky do pořádku a minulý rok k Vánocům nám daroval krásnou fotoknihu ze společné dovolené. Děkuji za typ.
Anonymní píše…
Dobrý večer Lucie, pro děti dělám fotoalba s různými lepenými drobnostmi z jejich života a každý rok pro babičky vánoční fotoalbum dětí z celého roku a samozřejmě nesmí chybět alba z dovolených kam lepím i pohlednice, výstřižky z propagačních materiálů a drobnosti nasbírané z cest a děkuji za dobrý typ na vánoční dárek pro dědečka! Jana Vymetálková (ja.val@seznam.cz)
Anonymní píše…
Milá Lucie, tak já to mám stejné jako vy.Snaha byla, ale nějak se to zvrtlo(stavba domu, druhé dítě, stěhování, ...)Snad si to u vnoučat vynahradím.Krásné Vánoce. Mirka
Katie píše…
Přiznám se, že se v uchovávání vzpomínek doslova vyžívám. Začalo to narozením syna, který má 15 měsíců. Má svůj kufřík, do kterého mu schovávám předměty jako je obleček, ve kterém jsme si ho přivezli domů z porodnice, snímky z ultrazvuku, otisk nožky, náramek z porodnice a další drobnosti. Vyplňuji mu takovou tu knížku vzpomínek, kde se zapisuje, kdy začal sedět, chodit atd. A zrovna mu vytvářím fotoalbum za jeho první rok života. Tak mě to chytlo, že chci zpětně udělat alba i za těch skoro 15 let, co jsme s manželem spolu.

Celé rodině přeji krásné prožití vánočních svátků a mnoho štěstí do nového roku. Katka
mylifestyleblog@gmail.com
Lucie píše…
Luci - nevadí, že jsem nestihla do půlnoci?
Já oběma holkám píšu deníčky. Do jednoho roku mají zápisek každý měsíc, a pak po půlroce, k svátku, Vánocům apod. Přidávám občas fotku, přáníčko, co dostaly, kytičku, co utrhly... K tomu vedu i takové ty klasické knihy z knihkupectví, předtištěné, sice se tak některé informace opakují, ale co. Opakování je matkou moudrosti. A každá má svou krabici na poklady, kde jsou lístky z první jízdy busem, vlakem, cedulky z porodnice, botičky, lahvička, vlásky.... :-)
Tu kroniku neznám, musím omrknout, až se prospím a proberu.
Hezký den,
Lucie
Anonymní píše…
Aleno, třetí Vánoce jsou úžasný nápad! Občas k Vám nakouknu - jste skvělá, jak zvládáte koordinovat zdánlivě nekoordinovatelné. Přeji vám všem doma hezké svátky.
Lea
Tina píše…
Dakujeme za krasnu sutaz a moznost sa este zapojit. Ja detom pisem dennicky. Pri prvej som stihala tvorit este scrapbook album. Zaviedla som aj rodinny pamatnicek. A kedze nie vsetko sa da zapisat a nalepit, mame aj 2 spomienkove krabice kam davame vzacne vecicky z nasho rodinneho zivota. Pekny druhy adventny tyzden. Tina. tintin3@centrum.sk
Anonymní píše…
ester.sturmova@seznam.cz
Anonymní píše…
Ještě se hlásím do soutěže, od té doby co jsou počítače, snad nemáme žádné album.Je to škoda, snad se polepším. veronika.xx@centrum.cz
Dag. píše…
Ahoj,knížka je to nádherná.Já zapisovala do stolního kalendáře,jen tak heslovitě,jedna věta....co jsme dělali,co se přihodilo,hlášky apod.Vydrželo nám to jen po tu dobu co jsem bylas dětmi doma.Pak jsem šla do práce a začala škol,psala jsem čím dál míň až to úplně vyšumělo....škoda.
dagmar.brtnikova@gmail.com
Anonymní píše…
andyvonbolevec@seznam.cz
Anonymní píše…
patikova.vlasta@seznam.cz
Anonymní píše…
Milá Lucie,
ke komentáři č.30 dodatečně připisuji kontakt no.ir@seznam.cz.
Mějte se krásně
Irena N.
barvinek píše…
Vím, že je po termínu, ale přidám se. Takže já dětem píšu od narození takové deníčky. Ze začátku jsem psala často - cca každý týden jejich pokroky, a že jich bylo. Později to bylo tak 1x za měsíc a zrovna v neděli jsem napsala zatím poslední - po 8 měsících. Nestíhám. Práce, kolotoč doma a teď ještě dárky pro Ježíška. Takže jsem tam na stránku napsala ve stručnosti, co jsem za těch posledních 8 měsíců dělali - to podstatné.
Chtěla jsem psát častěji, ale vždy je něco jiného a já na to zapomenu. Ale omlouvá mě to, že tvořím dárky pro Ježíška. Je jich hodně a času málo. Snažím se aby měli překvapení a tak pletu či háčkuji až usnou.
Tereza

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...