BEZ NEMOCÍ



Přeji prima start nového týdne! 



To jaká je to pohoda, když doma nikdo nemarodí si většinu času ani neuvědomuji.
Po minulém týdnu jsem byla vděčná za obyčejný víkend, kdy se u nás
 v noci spalo a přes den řádilo:-).

Pravda nikdo se s námi moc nechtěl kamarádit, ale to se ani nedivím :-))).
Dnes už jsme zase ve starých kolejích a já si právě dávám doma kafe, sama, v úplném tichu.
A moc si to užívám :-))).

Abychom se tedy zdrželi větších kolektivů, zůstali jsme o víkendu zase v lese.
Ale bylo tam moc fajn.
Tentokrát jsem si nezapomněla vzít nosítko a tak jsme si udělali delší trasu.

Ze začátku Andulka celkem v pohodě šlape.


Všechno jí zajímá a moc ráda by se vyrovnala klukům v lezení na stromy a pod stromy a k potoku a v klepání stromky aby z nich spadal sníh...


...ale zatím jsou kluci o dost rychlejší:-).


Ovšem když dojde na sváču, tak je Andy skoro první:-).


A tady mi taky končí sranda.

Andulka nechce dál chodit, musíme dělat tuli tuli po každých pár metrech a ani ty bonbóny v kapse už tak nezabírají.
Na Maxe jo:-).



A tak dál pokračuju se zátěží.
Andulka je totiž velký "troublemaker"  i co se nošení týká.
Když ji vezmu na krk nebo na záda, vůbec nespolupracuje a klidně se zakloní tak, že nemít někoho za mnou kdo ji jistí, jdeme k zemi obě.
Ve chvíli kdy ji vezmou za ruku dva, přestává používat nohy, buď se jen pověsí a nohy tahá za sebou a nebo vyvine alespoň úsilí a nohy sama zvedne a nechá se nést zavěšená:-))).

Jakkoli se jí snažím nést, neobejme vás nohama a rukama, jako každý normální mládě, ale celou situaci komplikuje , protože ona chce zrovna koukat jiným směrem než se ji snažím nést .

A tak nosítko to jistí, ona si v něm tak různě visí na všechny strany a dokud má i co přikusovat, tak to jde :-))).


Pravdou je, že včera večer to trochu pocítila moje záda a díky občasným spadlým stromům přes cestu jsem zjistila, že moje kondice je ve velmi ubohém stavu.
Ale v lese je tak krásně:-).



A dokonce to řekl i náš skoropuberťák, který si cestou do lesa frfňal pod fousy,
 že to zase bude nuda, ale to on vždycky a nakonec se mu tam líbí.

Historicky první selfie mých dětí:-).


A protože o víkendu byly děti plni energie, vařily si samy.


Lívance.



Mějte pěkné pondělí!

Komentáře

Z mé strany nefalsovana zavist...za ten les, pobyt venku, děti,co si samy udělají večeři, ale hlavně to zdraví, i když vám ho vsemmoc preju:), vlastně ho přeju vsem. Pekne dny. M.
Krásné fotky, Lucko, procházky v lese taky miluju, spolehlivě dobíjí energii :)
Zuzana píše…
Z fotek dýchá moc příjemná nálada:), Andulka je frajerka, i tak mi přijde, že chodí dost na tak malou holčičku:)
áca píše…
juuu ...no pul roku jsem tady nebyla...Andulka jaaaak vyrostla....momentálně i já jsem 6 týdnů s angínou...hloupou angínou doma ..a to se bojím abych nechytla chřipajznu




Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...