Malovali jsme vajíčka...

...skoro celou sobotu!

Myslela jsem že udělám pořádnou omeletu, 
ale v polovině vyfukování si Adam namočil štětec místo do vody...
... do vajec :-).

Vajíček není moc, ale některé jsme přemalovávali 3x, trvala jsem na veselých, jarních barvách:-))), nechala jsem jednoho vojáka a ninju, vojenskou základnu Adam namaloval ve veselých barvách aby mi udělal radost :-))), původní skóre bylo během 5ti minut 5 vajec v maskáčových barvách :-).

Ale zvládli jsme to a nakonec i ta miniomeleta byla:-).




















Adam pomáhal malovat, Max zdobit větvičky :-).






Mějte krásný den...
... ať už máte slunečno a nebo padají trakaře!

Komentáře

Akkarin píše…
Teda jak nemám Velikonoce ráda, tak musím říct, že to máte nádherné! :)
Šárka píše…
Nádherné kraslice , moc se vám to malování povedlo . Já letos nemaluji , ale na další rok si vás beru za vzor . Šárka
Věra píše…
Luci u nás teda padají trakaře .-)Počasí děsný!Krásně jste malovali!Moc hezký to máš.Pa Věra
Anonymní píše…
Vydarená prácička.

Silvia
Anonymní píše…
Nádherné,moc se vám povedly.
Hezký i když upršený den.
Petra
Anonymní píše…
Zdravím,u nás teda padají trakaře(JM),vajíčka se vám povedly....jste šikovní!!!Pa,šárka
Bára píše…
Luci je to krásné a co víc, společná práce, to je ideál! Já letos nezdobím, mám plné ruce práce s diplomkou, ale už se těším, až budu mít po státnicích a všechny tyhle svátky a speciální příležitosti si budu moci užít plnými doušky :) bára.kára blog
Kami píše…
Moc pěkné, povedly se vám :) Taky přeju hezký týden, u nás dnes bylo sluníčko i ty trakaře a to vše několikrát :)
MyWay píše…
No tie sú nádherné, aj my sme mali v pláne vajíčka o víkendu, no skočili sme pri maľovaní trička :-)
Aneta píše…
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Aneta píše…
Krásné, moc se vám to povedlo, jste šikovní. No a počasí, chvilku jsme měli jaro, pak podzim a i zimu, jak na houpačce. Zítra snad bude lépe. Aneta
Unknown píše…
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Unknown píše…
Krásná výzdoba, já jsem letos zkoušela vajíčka lakovací metodou :) Do teplé vody pár kapek laku na nehty různých barev, promíchat a ponořit vajíčko...výsledek je parádní, jen si příště radši vezmu rukavice :D Jinak u nás slunečno, místy trakaře :)
TheMonica
Anonymní píše…
Vojenská základna ve veselých barvách mě dostala :-D. Adam je vtipný. Vajíčka jsou krásná, ty barvy jsou u vás úplný nezvyk ;-).
Lea
Jiřina píše…
No ty jsou naprosto úžasné....................... :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023