NANOVO

Krásné předvánoční dny!

Konečně se dostávám opět i k blogu.
Naše uplynulé dny byly hektické.
Rozešli jsme se s mužem a tak moje další příspěvky budou z našeho nového doma.

Moc ráda budu pokračovat v psaní blogu, protože pro mě to vždy byla a je radost a tak předem děkuji za ohleduplnost pokud mi k tomuhle příspěvku necháte komentář.

Naše nové doma je byt 4+1 ve starém bytovém domě vedle rušné křižovatky.
Velká změna.
Ale stejně jako vše nic není černobílé a tak si vyzobávám z téhle změny ty výhody.
Třeba to, že jsem tři dny nikam nejela autem.
Děti to mají snad taky tak a Max nadšeně pozoruje frmol na křižovatce, šteluje přitom radio a 
tváří se,  že to řídí:-))).
Nebo výtah, to je taky ohromná zábava, je sice opravdu hodně retro a mrňavý, ale téměř vše nám spolehlivě vyvezl během stěhování.
Adam si mává z okna s kámošem a co třeba rychlost internetu, to je paráda :-).
Za přírodou tedy budeme nadále dojíždět a docházet.

Pár obrázků z našeho nového bydlení.

Byt je to světlý a prostorný, má několik komůrek a prostornou šatnu, takže nábytku nebylo moc potřeba. Doufám, že se mi tu podaří udržet otevřený prostor s minimem nábytku.

Než jsme se ovšem dostali do obyvatelné fáze vypadalo to takto...











Ale šlo to rychle a tak teď už bydlíme a můžeme ladit vánoční atmosféru.






A i můj nový prostor na tvoření má své místo.



Příští týden mi dorazí ještě nábytek do kuchyně a protože jsme v pronájmu nemůžu dělat žádné zásadní změny s kuchyní, tak se chystám na malý "rental hack" :-)

Přeji vám všem pohodový předvánoční čas a snad mi zachováte přízeň nadále.


Komentáře

Anonymní píše…
Lucka krásne ste si vyladili bývanie. Ste odvážna a šikovná, držím palčeky. Život Vám ponúkol novú šancu.
Príjemné tvorenie prajem Lenka
Unknown píše…
Lucko, at se Vam dari! pred 6 lety pred Vanocemi zbalila jsem dceru a krecka a sla do mrnaveho podnajmu. Dobrych stranek je hoooodne, vyzobavej :P
Anonymní píše…
Milá Lucie, přeju Vám i Vašim dětem mnoho krásných chvil v novém domově! Helena
Anonymní píše…
Lucie k dnešním jmeninám Vám přeji vše jen to dobré a Vy a Vaše děti ať vše pěkně prožíváte v kouzelně zařízeném bytě nejen v adventním čase a o Vánocích - Věra z FM.
Quendolina píše…
Luci,každá změna,která v životě nastane,by měla být k lepšímu.Akorát,že to občas není vidět hned,ale až s odstupem času.Vím, o čem mluvím.Kdysi jsem vzala kytky,zvířata a šla ..naučila se znova štípat dřevo a spoustu ostatních věcí.A dnes ,když se otočím,neměnila bych ani minutu.Držím palce celé vaší rodině.Přeji nádherný adventní čas a moc se těším na vaše příspěvky.Irena
Anonymní píše…
Radostné překvapení - jste tady! Už jsem měla absťák.
V bytě to máte hodně pěkné, nic jiného jsem nečekala.
Díky!!! Lipka
Anonymní píše…
Držím Vám i dětem pěsti, aby Váš další život byl co nejvíc v klidu a pohodě a hlavně ve zdraví. Máte nádherné děti, jste šikovná, tak nepochybuji o tom, že vše zvládnete. Je moc prima, že i při tom všem si děláte čas na nás - lačné obdivovatelky Vašeho stylu žití a bydlení. Díky za to. Vše dobré přeji.
Srdečně zdraví Lu z Moravy
Nitkymehozivota píše…
Lucie, všechno nejlepší k dnešnímu svátku! A moc vám držím palce, ať tu velkou změnu zvládnete. Po blogu se mi už stýskalo a tak se těším na další posty...
Eva
Míša píše…
Jeee, je to krása, obývák hodně podobný jako to máme my v obýváku, stylem i barvou, dokonce i parkety (ty jsme teda taky už měli, když jsme se nastěhovali od původních majitelů) což mě ujistilo o tom, že mám dobrý vkus, když to mám podobně jako ty - a ty jsi přece mnohým vzorem! (pokus o vtip). Přeju vše nejlepší, a spoustu energie do nové životní etapy! Dlouholetá sledovatelka Míša
Anonymní píše…
Milá Lucka, som rada, že ste to s blogom nevzdali a pokračujete. Obývačka vyzerá perfektne, už sa teším na kuchyňu:)
Pozdravuje Zuzana
Unknown píše…
Lucie, vy jste kouzelnice. Hezčí být jsem ještě neviděla! Držte se! Hanka
Anonymní píše…
Lucie,
jsem moc ráda, že pokračujete v psaní blogu, jste inspirativní v mnoha ohledech. Na fotky kuchyně se moc těším.
Přeji vám svátky v pohodě a šťastné vykročení do nového roku.
Eva
Pavla Bláhová píše…
Nejprve bych vám LUcie popřála vše nej nej k dnešnímu svátku.-)..a v druhé řadě hodně sil do dalšího "nového" života...když jsem tu informaci zaregistrovala na instagramu, tak to byl šok, ale vypadáte odhodlaně a berete to s nadhledem a krom bydlení se asi u vás toho moc nemění, jelikož jste s dětma byla asi stejně hodně sama a na všechno sama... teď to máte jednodušší v tom, že jste v civilizaci a ubyla vám práce minimálně jako taxikářky:-))což vám určitě přinese spoustu času k dobru...a zase třeba přibude čas na to, psát blog a nás ostatní inspirovat.-)...ať se daří...všechno zlé je pro něco dobré.....držím palce a vám i dětem přeji krásné vánoce v novém "doma" Pavla
Plihalova píše…
Lucko,vše nejlepší k svátku,zdraví,štěstí,pochopení.Máte to u vás opět krásné.Jste šikovná.
Hezký Advent.JP
Anonymní píše…
Lucie, držím palce do nové životní etapy! Mám to letos taky za sebou, rozvod po 22 letech, provalené nevěry, potoky slz, sebevědomí na 0, ale nakonec jsem se zvedla a jdu dál. Strašně moc mi pomohly děti. Krásné a klidné Vánoce! Lenka
Anonymní píše…
Milá Lucie, všechno nejlepší k svátku.Jsem ráda, že Vás zase vidím :-).
Ve svém vlastním životě se držím hesla: "Každou změnou něco ztratíš a něco získáš". Je to šance a výzva. Přeji vykročení pravou nohou a krásné Vánoce s těmi, co máte ráda :-).
Stáňa
lenka weszterová píše…
Dobrý den Lucie, jsem moc ráda že jste zpět na blogu, moc mě chyběla Vaše inspirace. Těším se na další příspěvky. Jinak vše nejlepší k svátku ať se Vám daří v novém doma.
Anonymní píše…
Milá Lucie, krásný den Vašich jmenin a nové bydlení je opět úžasné:-) Držím pěsti, Ester z Olomouce
Dáša F. píše…
Milá Lucko, přiznám se, že jsem hodně v šoku. Přišlo mi, že jste harmonická rodina a krásně si rekonstruujete bydlení ve mlýně. Vždy jsem obdivovala ty vaše obří vánoční stromečky a tu krásnou atmosféru. Jo, život je těžký a holt změny se dějí. Ale v novém bytě si to krásně zabydluješ. Moc Ti fandím a přeji Tobě i dětem ať jste spokojení a co nejvíce šťastní. A jsem ráda, že jsi zpět na blogu, moc ráda k Tobě nakukuji.
Krásné Vánoce. D.
Dáša F. píše…
A ještě mám jeden soukromý dotaz. Parkety jste jen vytřeli, anebo brousili a znovu lakovali. Vypadají nádherně. Děkuji za odpověď. D.
Bohunka píše…
Milá Lucko, k tvému svátku ti přeji vše nej nej nej a ať se s novou situací popereš co nejlépe. Jsem v šoku a je mi z toho veliké smutno. Bylo u vás tak krásně, útulno, milo, teplo domova.. Je mi to moc líto. Drž se.
Vše dobré.
Bohunka
Anonymní píše…
Vážená paní Lucie!
Moc Vás pozdravuji.Ano,moc ráda jsem viděla Váš další článek,a i já jse překvapená...že máte další domov.
Musím napúsat,že je moc hezký...vy to prostě umíte.. :-) Jste neskutečně silný člověk,a ještě vše zvládáte,a umíte tak krásně malovat...
Přeji Vám vše dobré,aby jste se měli fajn a šlo to,jak chsete sama.
Moc Vám fandím,a také Vše nejlepší k svátku.
Hodně štěstí... :-):-):-)
Eva od Olomouce
gabuľa píše…
Krásny sváteček Lucko,Lucie 😊..hlavně pevné zdraví a krásné nové začátky 😊.. Dnes píšu první komentář,ale na Vašem blogu a Instagramu jsem pravidelně, protože mám zálibu v skandinavskem stylu bydleni😊.Před dvěma lety jsem se rozvedla a s holkami přestěhovala do podnájmu a zjistila jednu důležitou věc, že domov si človek nosí v srdci a děti jsou spokojné a šťastné tam kde je matka šťastná a je jedno jak velký byt to je a kde se nachází😊..Přeji Vám krásné Vánoce 😉..tá kniha je taky úžasná,musela jsem si jí pořídit..Gabuľa
Anonymní píše…
Milá Luci, k svátku přeji vše nejlepší a jinak se stavím do fronty s těmi, kteří Vám přejí příjemně prožité vánoční svátky a do Nového roku jen to dobré !! Držím palce a opět je to u vás krááásnéé !! Šá
Míla píše…
Být je nádherný, zařídila jste ho s vkusem sobě vlastním. Ať se Vám v novém dobře žije....
Zdravím Lucko. Musím říct, že mě tento příspěvek hodně zaskočil. Ráda jsem k vám chodila pro inspiraci, nebo se prostě jen pokochat fotkami. Vždy jste vypadali jako spokojená rodina, líbil se mi váš útulný domov a ta milá atmosféra, která byla cítit z každé fotky...
Ale nový domov jste si zařídili krásně. Přeji, ať se vám dobře bydlí, a jste s dětmi spokojení. Ráda se budu sem na blog vracet.
A také vám přeji všechno nejlepší k svátku :o) K.
Anonymní píše…
Milá Lucie,všechno jen to nejlepší k Vašemu svátku přeji,jste skvělá a moc moc štěstí v nové etapě života Vám a Vašim krásným dětem ,na to špatné už nemyslete a vše krásné máte před sebou,hodně štěstí a lásky,dae
Anonymní píše…
Milá Lucie, děkuji Vám za upřímnost...bohužel dnes není samozřejmá, o to víc ve virtuálním světě, kde je spíše zvykem prezentovat idealno. K svátku přeji jen to nej! Kristýna
Jana Burianová píše…
Hodně štěstí do nové etapy života:)
Luci, at je dobre! A hlavne zdravi a kupu stesti k svatku. M.
i n n a i a píše…
Milá Luci, moc na tebe, myslím... a obdivuji tu rychlost! docela se těším na zařizování a blogování z našeho nového doma, tedy mikro bytu... teď ještě v domě, ale už třídím, strkám do krabic atd. Tvůj byt nádherný... užívejte předvánoční atmosféry a nového začátku! zase bude dobře a věřím, že dokonce lépe!!! s láskou i.
Lucie píše…
Luci, mate to krásné. Těším se na další příspěvky a držím pěsti a přeji všechno dobré! Lucie
Janav píše…
Milá Lucie, jsem ráda, že tu jste zase s námi:) (moc jsem nepsala, ale na Vaše krásné fotky a trefné komentáře jsem se vždycky těšila). Určitě pro Vás nebylo jednoduché opustit domov, který jste tak dlouho a s láskou budovala ...Přeju hodně štěstí do budoucna.
JS píše…
Přeji vše nej v novém! ten byt má ducha a je úžasný, i kdyby byl bez úpravy. Třeba ta podlaha...já tu mám každý kus jiný a nejraději bych ji sjednotila, což vy máte :) krásné svátky.
Pavla píše…
Máte krásný byt, jak už bylo psáno výše - určitě máte větší pohodlí (myslím blízkost školy, školky, obchodů..)Vše má vždy svoje pro a proti. Tak držím palce a ať se vám všem krásně žije. Vše nejlepší k svátku.
Anonymní píše…
Dobrý večer Lucie, byt je opravdu krásný. Můžu se zeptat na ta krásná bílá světla nad jídelním stolem? Zařizujeme byt a sháním, sháním.... Děkuji, ať se daří. Petra.
Vlasta píše…
Luci,mate muj obdiv.Jste šikovna,přeji at se dobře bydli a těšim se na dalši přispěvky.
Krasny předvanočni čas.
Vlasta
Siraelxy píše…
Přeji krásný start....bude to těžké, ale všechno se dá zvládnout.
Přeji krásný advent.
Aničkå Brouky píše…
Držím palce, je to těžké ale vy to dáte. máte nádherný byt. :-D
Anonymní píše…
Jsem taky překvapená...
Vypadalo to ve vašem životě ok,ale je fakt,že virtuální svět je to,s čím se člověk chce svěřovat s čím uzná za vhodné.
Každopádně rozchod vždy člověka poznamená,ať už jde o malé nebo velké.Bohuzel,vlastní zkušenost.M
Anonymní píše…
Lucie, jste opravdová kouzelnice. Moc ráda čtu Váš blog a musím říct, že jste mě mnohokrát inspirovala ke změně bytového interiéru. Přeji Vám krásné Vánoce a budu se těšit na další zajímavý příspěvěk. Romana
Anonymní píše…
Luci, Váš blog čtu moc ráda. Jste úžasná máma a žena. Moc Přeju Vám moc moc štěstí do nového života.
Olive píše…
Luci, reakci z té zprávy jsem napsala na IG, ale tady napíšu, že máte dar, vytvořit příjemné, harmonické prostředí, kdekoli. Stále mě to moc mrzí, protože jako každá druhá jsem měla ráda tu vaší patchworkovou rodinu, to prostředí. Ale vidím, že to nebylo to prostředí, že to jste byla vy a vaše práce, co jsem vlastně na fotkách obdivovala, co mi přinášelo tu pěknou atmosféru a energii. Ať se hodně daří. Máte to pěkné. Iveta
Jana Procházka píše…
Všechno nejlepší k svátku a krásný předvánoční čas.Jéžiš,to jsou karamboly,držte se a hodně sil a výhledů.A hodně štěstí,jak se píše výš,v nové etapě života :-) .
Anonymní píše…
Lucka ako vravi Eckhart ta co povazujeme za prehru mozme s odstupom casu hodnotit ako vyhru a opacne. Prajem ti hlavne vnutornu pohodu a plnu naruc detskej lasky.
Marie píše…
Je dobře,že jsi zpět.Ty jsi skvělá ve všem co děláš,je to vidět všude kolem tebe.Užívejte života a krásné dny a splněné sny.
Lenka píše…
Dobrý večer Lucko, přeji do Vašeho nového života hodně síly.Jste šikovná a skvělá ženská a hlavně skvělá máma.Krásné Vánoce Vám a Vašim dětem
Lenka
Anonymní píše…
Mila Luci, vse bude dobre! Musi! Opatrujte se a moc Vam dekuju za uprimnost a za mile prispevky. Katka
mhrusova píše…
Milá Lucinko, hodně štěstí, jste úžasná a budete.
Když se jedny dveře zavřou druhé se otevřou , z vlastní zkušenosti
MHR
Šárka píše…
Milá Lucie, jste inspirací úplně ve všem, opět krásné bydlení a nadhled. Pokračujte, prosím, ve svém blogu. Přeji hodně sil a krásné Vánoce v novém.
Dana Tešová píše…
Zdravím, poklesla mi brada, a raději jsem si to přečetla ještě jednou, zda dobře vidím. Nicméně asi to tak mělo být, klobouk před Vámi dolů a moc držím palce. Dana
Anonymní píše…
Nový byt je moc krásný, přeju úspěšný start v novém.) Byl to pro mě opravdu šok, ještě nedávno jste psala o tom, jak chystáte v obýváku v domě změny a najednou rozchod. Vím, že je to soukromá věc, ale určitě bych uvítala článek třeba o tom, zda to bylo rozhodnutí z posledních dní nebo jste to řešila už delší čas, protože mi přijde, že letos se snad rozchází každý, tak čím to je..
Milá Luci, bude to opět nádherný a útulný domov. Moc na tebe myslím, však víš a přeju jen a jen to nejlepší! pusu a objetí, ZuzKa
Anonymní píše…
Tak to mě hodně překvapilo, ctu vás léta a tohle me nikdy nenapadlo. aspon je videt jak ten virtualni svet klame. ale vy dokazete kazde bydleni udelat krasne, to je fakt uzasne, jak to tam mate hezké.....
Anonymní píše…
A já mám zase pocit, že lidé díky netu nabyli dojmu, že jim blogeři a jiní musí své soukromí otevřít úplně.
Ano, někteří se v tom vyžívají, ale paní Lucie si své soukromí vždy nechávala pro sebe. Váš komentář mi přijde drzý, anonymní neřeším, Pepina Kadrnošková tam může napsat každý, ale respektování soukromí a navíc po takové životní změně, je snad známkou dospělosti a slušnosti, nemyslíte?
Magda

Lucie, jak říkává Wolner: Klidné dny, pokud to půjde:-)
DášaV. píše…
Milá Lucie, chvíli jsem si myslela, že jsem na úplně jiných stránkách, musela jsem se podívat na starší zprávy, abych se ujistila, že jste to opravdu Vy, ale to nic. Přeji Vám, ať už máte před sebou jen to dobré, a z toho špatného ať vyjdete posílená. Obdivuji Vás už léta, Váš vřelý vztah k dětem a vše co s nimi děláte, kreativitu, a také schopnost vytvořit útulno a teplo domova, což dokazujete i obrázky nového bydlení. Buďte tu, prosím, pro nás i nadále, za to moc děkuji. Hodně elánu a sil přeje DášaV.
Anonymní píše…
Vyhoďte laskavě někam ten brajgl u popelnic.
Lucie Living píše…
Hezký den, vyhodím. Máte pravdu , že náš mladej to tam náhazel jako seno, už jsem to porovnala a zrovna jsem se chtěla zeptat správce jestli to mám odvézt nebo jestli to vezmou popeláři. Ale vzhledem k tomu, že mi píšete na blog asi budeme sousedé že? Klidně na mě zazvoňte a nebo ťukněte a můžete mi to říci osobně.Omlouvám se pokud vám náš brajgl způsobil nějaké potíže a přeji pěkné svátky.
Anonymní píše…
Ukliďte ten bordel u popelnic, ty velke papiry vyhazeny vedle popelnice popelari neodvazej!
Anonymní píše…
Lucie,
u žádné jiné blogerky jsem nezaznamenala, že by reagovala na nepříjemné komentáře s takovou grácií jako Vy. Vždy slušně, bez urážení, myslím, že to je ta nejlepší reakce, i když někdy to chce silné nervy. Eva
Anonymní píše…
Pokud se nepletu jsou to stejna svetla jake mame z ikei.
Lucie Living píše…
Pěkný den, ano jsou z Ikea RANARP, mají dva typy malé a velké.
Padula píše…
Milá Lucko - je mi líto, jestli prožíváte trápení (a my všichni, kdo jsme tímto prošli víme, že to vždy trápení je - aspoň po nějakou dobu). Ale ono se uleví, třeba už se ulevilo, člověk se nadechne a začne se znovu, jinak, jinde. Byt máte vymazlený, krásný je, má atmosféru.
Přeju štěstí v nové etapě, ať to bolí co nejméně, Vás i děti, nic není jen černobílé. Krásné, pohodové svátky a dobrý život v dalším roce.
p.s. co pejsek, zůstal s Vámi? Vídala jsem na fotkách šeltičku, měli jsme dvě, tak jen jestli zůstala se svou smečkou...
Jana píše…
Proč se všude najdou prudilove ? Kteří místo toho aby poradili , když už nepomůžou napadají skrytý za internetem. To bude nějaká závistivá a
sama nespokojená ženská.
Anonymní píše…
Milá Lucinko, na Váš blog nakukuju už nějaký ten rok.Lhala bych, kdybych napsala ,že nejsem překvapená.Váš blog jsem doporučila i své dceři, která si u Vás objednávala Vaše krásné obrázky. Máte moc šikovné děti i Vy jste velmi šikovná, činorodá a inspirativní. Přeju Vám i dětem krásné a požehnané Vánoce a do nového roku jen to nejlepší. Staňka
Věra píše…
Lucinko, držím palce . Jste úžasná žena, všechno zvládnete a zase bude líp. Hezké svátky.Věra
Kolibrik píše…
Ráda bych se Vás zeptala na pohovku, kterou máte v bytě, o jaký model se jedná (je to Ikea?) a jak jste s ní spokojena, přijde Vám velikostně vyhovující, když se na ní s děti usadíte? Rozmýšlíme práve koupi nového gauče (mámě starší dvoumístný model z Ikei) a rádi bychom něco, kde by jsme se pohodlně posadili celá rodina - 2 dospělí a tři děti (9,6,4 roky). Prostoru nemáme mnoho a tak přemýšlíme nad trojmístnu pohovkou anebo trojmístnou rohovou sedačkou (podobnou té, jakou máte u vás v bytě). Děkuji za Vase zkušenosti. Jana
Elena Antonio píše…
Toto je svědectví, které každému řeknu, aby ho slyšelo. jsem ženatý 4 roky a v pátém roce mého manželství měla jiná žena kouzlo, které mi vzalo mého milence a můj manžel mě opustil a děti a trpěli jsme 2 roky, dokud jsem nemyslel příspěvek, kde to Muž Dr.Wealthy někomu pomohl a já jsem se rozhodl, že mu zkusím pomoci mi přivést moji lásku Husband domů a věř mi, že mu jen posílám svou fotku a obrázek mého manžela a po 48 hodinách, jak mi řekl, jsem viděl auto vjelo do domu a hle, byl to můj manžel a on přišel ke mně a dětem, a proto jsem rád, že každého z vás v podobných záležitostech potkám s tímto mužem a mám svého milence zpět k sobě e-mail: wealthylovespell@gmail.com nebo ho můžete také kontaktovat nebo ho kontaktovat na tomto +2348105150446 ..... děkuji moc Dr.Wealthy. ...
polaskovaval píše…
Já si myslím, že to dopadlo dobře. :) Máte to moc hezky zařízené. Sama jsem v dost podobném bytě taky bydlela, ale musím se přiznat, že zařídit si ho tak, aby působil alespoň trochu útulně mi dělalo docela problém. Nakonec to dopadlo tak, že jsem si na pomoc musela pozvat bytového architekta a až ten mi s tím pomohl.
Tynka_125 píše…
My jsme si s manželem pronajali malý byt v Praze v domnění, že tam budeme tak rok, proto jsme jeho výběr nijak moc neřešili. Nakonec tu jsme už tři roky a já odpočítávám dny, kdy se konečně přestěhujeme do našeho domečku. Jeho stavba ale nejde úplně podle plánů. Jak se teď všechno zdražovalo, tak jsme si museli ještě připůjčit peníze, ale ne v bance, víc nám vyhovovaly investice do p2p pujcek , takže máme další dluh, ale mě je to jedno. Hlavně, když už se konečně odstěhujeme z města pryč.
Anonymní píše…
Můj manžel měl ve zvyku si vždy posílat SMS a domlouvat si schůzky se svými starými přáteli, včetně jeho bývalých. Nikdy jsem si nemyslel, že s tím je problém, dokud se ode mě citově nestáhl a nezačal se ke mně a mé dceři chovat nenormálně. V tu chvíli jsem věděl, že potřebuji naléhavě pomoc, protože jsem ho nikdy nechtěl ztratit. Doktor Isikolo mě zachránil a problém byl vyřešen. Jedna bývalá mého manžela přísahala, že zajistí, aby mu ho vzala, a začala s ním manipulovat, aby mě a mou dceru opustil, což by se nakonec stalo, kdyby doktor Isikolo nezakročil, aby mi pomohl. Hned po 48 hodinách od vyřešení problému bylo mezi mnou a mým manželem všechno úžasné a teď se za všechno omluvil a je nám zase dobře. Kontaktujte doktora Isikolo a věřte, že vám tento problém jistě vyřeší. Pošlete mu e-mail na adresu isikolosolutionhome@gmail.com nebo Whatsapp na +2348133261196
Anonymní píše…
Manželská krize, kterou jsem procházel, skončila a skončila, když se do toho zapojil doktor Isikolo. Stejně jako všechny ostatní páry jsme měli své rozdíly a já se ujistil, že jsem udělal vše, co je v mých silách, abych ji vedl správně, zajistil ji a mé děti a také je chránil. Oba jsme se obětovali, abychom zajistili, že přežijeme svazek, dokud se nezačne chovat a úmyslně se se mnou tolik pohádá. Domov se stal nepříjemným pro všechny ostatní včetně mých dětí. Manipuloval s ní přítel, který byl rozvedený a chtěl také zničit moje manželství. Musel jsem kontaktovat doktora Isikolo a on odpověděl a udělal vše, co bylo v jeho silách, aby problémy ukončil. Obnovil lásku a spojení mezi námi a já nyní mohu říci, že jakákoli iluze, kterou moje žena prožívala, mi vzala a je teď lepší ženou. Výsledek toho, co pro mě doktor Isikolo udělal, který se projevil po dvou dnech, mě ohromil. Já a moje domácnost zůstáváme vděční. Apeluji na každého, kdo potřebuje pomoc s vyřešením svých vztahů a manželských problémů, aby kontaktoval doktora Isikolo, protože řešení je jisté. Jeho e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com nebo mu napište na WhatsApp na +2348133261196
Anonymní píše…
Po 2 letech jsem ztratil manželství a byl to pro mě hrozný zážitek. Moje žena mě a mého syna opustila a všechno se stalo mimo moji kontrolu a nikdy jsem nevěděl, že jen málo lidí v mém okolí vytvořilo mou ženu a obrátilo ji proti mně jen proto, že jsem se rozhodl vybudovat svou rodinu a více se na ni soustředit. Musel jsem vyhledat pomoc, protože vím, že jsem neudělal nic pro to, aby moje manželství ztroskotalo. Doktor Isikolo mi pomohl a hodně mi bylo odhaleno, co se stalo. Seslal kouzlo shledání lásky, které mě a mou ženu znovu spojilo a celé zlo, které proti mně moje rodina udělala, bylo odhaleno. Jsem vděčný, že můj domov je zpět šťastnější než kdy předtím, a veškeré uznání patří doktoru Isikolo, protože opravdu vyřešil mé problémy hned po 48 hodinách. e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com nebo mu napište na WhatsApp na +2348133261196
Anonymní píše…
Nisam znala da mogu vratiti svog zaručnika dok nisam kontaktirala dr. Isikoloa koji mi je pomogao. Imala sam užasan nesporazum sa svojim čovjekom i različito smo krenuli. Bio sam emocionalno potišten i nisam znao što učiniti da pomognem situaciji. Tako sam saznao za dr. Isikolo. Kontaktirao sam ga i zamolio ga da mi pomogne oko mojih problema. Rekao mi je sve što sam trebala znati i razumjeti i poštovala sam procedure i na kraju mi je riješio problem i sada smo ja i moj zaručnik ponovno zajedno i znam da ćemo se uskoro vjenčati. To ne bi bilo moguće da mi dr. Isikolo nije pomogao kako je obećao. Rezultat njegovog rada sigurno se očituje nakon 48 sati i to 100% zajamčeno. Vidljivo mi je vidjeti učinak rezultata svega što je učinio za mene i doista su se ljubav i privrženost između mene i mog zaručnika u potpunosti vratili i drago mi je što ga nisam izgubila ni s kim vani. On vam također može pomoći ako mu se sada obratite. Pošaljite mu poruku na WhatsApp na +2348133261196 ili na njegovu e-poštu: isikolosolutionhome@gmail.com
Anonymní píše…
Těší mě, že jsem tady a řekl doktoru Isikolovi slovo děkuji.
Nikdy jsem si nemyslel, že budu moci znovu vidět práci svého manželství, přestože všechno už hrálo proti mně, doktor Isikolo mě zachránil. Měla jsem doma problém, kvůli kterému odešel můj manžel a já už byla těhotná a bylo pro mě těžké se bez něj v životě vyrovnat. Jeho rodina mě celou dobu podporovala, ale nikdo nám nemohl pomoci znovu se sjednotit, kromě doktora Isikola, který odpověděl v době, kdy jsem pomoc potřeboval nejvíce. Problém vyřešil a můj manžel se ke mně vrátil domů hned po 48 hodinách, protože se mnou stále žil ve stejném městě. Je úžasné, když najdete pomoc tam, kde jste si nejméně mysleli, že ji můžete získat. Ještě jednou děkuji Dr. Isikolo za vše, co děláte, abyste pomohli lidem, kteří naléhavě potřebují pomoc. Pošlete mu e-mail na adresu isikolosolutionhome@gmail.com nebo Whatsapp na +2348133261196

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...