uzdravující síla lesa

 Přeji krásné, letní, prázdninové dny!


Chemoterapie jsem se bála a asi nějak uvnitř jsem tušila proč.  
Koncem června se rozhodla , že kromě všech špatných buněk, zlikviduje i mě.
Po měsíci v nemocnici jsem se navzdory předpovědím lékařů dostala domů. Chvíli to vypadalo, že se o mě bude muset delší dobu někdo postarat, ale nakonec stačil týden u mojí sestry a byla jsem schopná postarat se o sebe sama.

Jsem přesvědčená, že časté návštěvy lesa mi hodně mi hodně pomohly. 



Během teplých prázdninových dnů je navíc pobyt v lese u potoka, to nejlepší místo :-).  
Po návratu z nemocnice jsem vážila 46,7 kg a potřebovala jsem přibrat a v lese, jak známo,
 chutná nejvíc:-) .
Naštěstí chuť k jídlu mi nikdy nechyběla a i během pobytu v nemocnici jsem sledovala různý pořady o vaření a představovala jsem si co všechno bych si dala.
Bohužel v návalu všech prášků, které do mě každý den sypali jsem ztratila chuť. Nic z toh co jsem vzala do pusy nechutnalo tak jak mělo, což pro měl byl nejhorší zážitek. 
Naštěstí po návratu jsem kromě jednoho léku, vysadila vše ostatní a chuť se vrátila.




Kromě zdevastovaného těla , potřebuji uzdravit zdevastovanou duši.
A na to je les taky super lék.




Potřebuji v sobě najít ztracenou rovnováhu, je to běh na dlouhou trať, ale cítím, že to půjde.
A pak budu snad schopná stavět kameny na špičku.
Moje sestra v rovnováze je a tak jí to jde skoro samo.
Já jsem fakt nepostavila ani jeden:-).



A snažil se i Adam.
Taky mu to docela šlo.















Už se těším na další návštěvu lesa, budu to zkoušet znovu a znovu a jednoho 
dne zjistím, že tam je...
...rovnováha  - balanc - stabilita.

Mějte se moc krásně, užívejte letní dny a děkuji za návštěvy a za podporu.
Já teď běžím dát kafe s kamarádkama.


                 



Komentáře

Plihalova píše…
Krásná zpráva Lucko. Držte se. Posílám zdraví a sílu. Hezký den. JP
Hoffmannová píše…
Dobrý den, na Vaše stránky jsem se dnes dostala poprvé, jsou velice zajímavé. I já věřím, že příroda je mocná čarodějka a proto Vám přeji hlavně hodně zdraví! LH
Dáša F. píše…
Lucko, jsi moc statečná a to nejhorší máš za sebou. Tak teď hodně procházek do lesa a brzké uzdravení. Držím pěsti a ať už je jenom lépe. D.
Intuice píše…
Parádní meditace, stavění kamenů, bezva relax. To léčí samo o sobě.
U-dobre vody píše…
Jsem ráda, že jste podala zprávu a že je vám lépe. Nechci si tady dělat nějakou reklamu nebo nabírat čtenáře ke svému blogu. Ale mrkněte ke mně na poslední příspěvek. Píšu tam o síle myšlenky a co mě pomohlo nakopnout k ,, uzdravování" duše. Stavění kamenů na špičku beru jako další výzvu. Super typ!!!
Přeji pozitivní mysl a co nejvíce času stráveného v lese a v přírodě.
Danča
Magda píše…
Luci, opatrujte se, mám radost s Vámi a rovnováha bude, uvidíte 😊
Kateřina píše…
Moc na Vás myslím a přeji vše dobré. Katka
InkaFej píše…
Luci, posílám hodně moc pozitivní energie a moc si přeji tvé brzké zotavení..Inka
Martina K. píše…
Lucie, chce to čas, nespěchat, a vy to dáte, děti a les pomohou. V minulém roce jsem byla pět měsíců v nemocnici, po návratu byl pro mě les a procházka zázrak, nedá se to popsat...často na vás vzpomenu, jste silná žena, taková ta románová předloha :-)...přeju vše dobré, hezké dny...Martina
Luci, jste neskutečně statečná, obdivuji Vás. Přeji, at už je jen a jen lépe. A les určitě pomáhá, taky to tam miluji ♥
Moc držím pěsti,ať všecko dobře dopadne !Bude líp!Zdena
Anonymní píše…
Luci, všechno bude. Držte se. Jana D.
Anonymní píše…
Lucko,přeji Vám ze srdce jen to nejlepší,držím všechny palce a opatrujte se,máte pro koho žít.Zdraví Věra z Litoměřicka
Marianna píše…
Milá Lucka,často som otvárala Váš blog v nádeji nového príspevku a ten prišiel.Blahoželám a želám všetko dobré - máme Vás radi a tešíme sa všetky z Vášho uzdravovania.Veď kým žijeme je fajn...
VOULEZVOUS píše…
Dlouho jsem na vašem blogu nebyla a ted jsem teda v šoku co se u vás děje Držím pěsti at se vše v dobré obrátí, at jste zdravá. Zkuste bylinky podle Marie Treben. Hodně zdraví a sil do dalších dní přeji
Eva Moslerová píše…
To ''běžím na kafe s kamarádkami'' zní tak normálně, že jsem přesvědčená o tom, že jste na nejlepší cestě k uzdravení těla i duše. Přeju hodně sil 😊
Anonymní píše…
Luci,vzpomněla jsem si na Tebe na báječném místě se spoustou energie - v Panenském Týnci. Určitě by to stálo za návštěvu. Držím palce a jedu stavět kameny do Sázavy.
Linda píše…
Ganz interessant, war mir gar nicht so bewusst.Aber cool das du es so ausführlich beschreibst.Dann auch erstmal viel Spaß im Hotel Eppan an der Weinstrasse in der nächsten Woche.Ganz liebe Grüße Linda
Pavla píše…
Luci, moc přeji, ať už je jen lépe.
Anonymní píše…
Lucko, to je pohlazení po duši, že jste se zase ozvala. Také Vás na dálku hladím a přeji spoustu krásných chvil. Stáňa
Nolanus píše…
luci jste zpátky,to je jak pohlazení,bude zase dobře,Alča
Nolanus píše…
Stáná my to vzala z ust,vidíte jak jsme všichni propojeni .Alča
Dagmar píše…
Lucko, les a kamarádky = dobrá volba. :-)Držím palečky a stále věřím, že když člověk něco opravdu moc chce, tak to jde! Ať je jenom líp! D. ♥
Jana Burianová píše…
Wow, hurá:) Ať se daří
Hanka Š. píše…
Milá Lucie, na Váš blog chodím roky, nikdy jsem však nekomentovala, nepsala...
Stydím se za to, dodávala jsem mi vždycky pozitivní energie, dávala jste nám nahlédnout do vašeho světa a rodiny pravidelně a bez obalu.
Cítím k Vám velký dluh a zároveň vím, že je ten správný čas, abych zase já napsala Vám a třeba tu upřímnost pocítíte i takto po síti...
Přeji Vám z celého srdce, ať najdete ztracenou sílu, energii, ať je zase lépe ať bolest aspoň postupně zmizí.
Zasloužíte si být zdravá, spokojená, šťastná, ať už to bude kdekoliv. Moc Vám držím palce, ať zlé už je za Vámi. Pokud to půjde, užijte si každý den a až budete zase moct, vezměte do ruky štětec, Vaše obrázky jsou jako léčivá voda pro nás, kdo je můžeme tady vidět.
Opatrujte se a zase dejte vědět...H.
Anonymní píše…
Lucka príroda je váš liek, to potrebujete najviac. Pocit slobody a prirodzenosti. Držím palčeky. Lenka
DášaV. píše…
Lucie, děkuji, že jste dala o sobě vědět, stále držím palce a přeji hodně síly, choďte do přírody jak jen můžete a zase někdy se ozvěte :). DášaV.
Anonymní píše…
Luci,držím palečky,nebojte bude líp,jen to chce čas!Jste silná žena,máte úžasné děti a příroda je lék,taky do ní často utíkám.Marťa.
Loan lender píše…
Are you in need of Urgent Loan Here no collateral required all problem regarding Loan is solve between a short period of time with a low interest rate of 2% and duration more than 20 years what are you waiting for apply now and solve your problem or start a business with Loan paying of various bills I think you have come to the right place just contact us We Are Here To Show You A Better Way To Financial Freedom !!!
Contact Us At : abdullahibrahimlender@gmail.com
whatspp Number +918929490461
Mr Abdullah Ibrahim
Valounek píše…
Les je skvělé místo a uzdravuje, jsem o tom bytostně přesvědčena. :) Pravidelně jezdíme s manželem na dovolené do přírody, prostě klasicky pod stan. Ale žádné kempy nebo tak, ale mimo civilizaci, když to jde. Jen teda člověk občas žasne, co jsou lidi schopní po sobě v lese nechat. :(

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023