Autorské vzory na látku Lucie Living

 Krásný den přeji.




Dneska napíšu pár řádek o moji cestě k tvorbě vzorů. Třeba na látky.



Na téhle  fotce je můj úplně první pokus. 

Vzniklo to tak, že jsem hledala možnost jak udělat nějaké fajn pozadí k mým tištěným obrázkům

 na e- shopu

Pracovat ve photoshopu a následně ilustratoru jsem začala proto abych ušetřila čas a peníze při přípravě mých obrázků k tisku. Byla to pro mě španělská vesnice, jsem samouk a mnoho věcí se dozvídám metodou pokus omyl, ale abych se někam dostala v těchto programech začala jsem hledat kurzy. Díky tomu jsem našla mnoho videií na youtube, která jsou velmi nápomocná. 

A tak jsem se jednoho dne dostala přes tahle videa na stránku úžasné Bonnie Christine a její minikurz zdarma Start Simple in Surface Design tam je návod jak vytvořit jednoduchý vzor a s návodem jak ho zaslat do tiskárny látek.

Super. Malý detail a trochu háček byl v tom, že jak Bonie tak tiskárna jsou v USA a tak jsem hledala něco u nás. Nenašla, zatím.

Podle Bonie jsem si vytvořila první obrázky.



A taky vytvořila první nedokonalý vzor.

Ale to vytváření vzoru  a nahrání na stránku výrobce Spoonflower mě tak nalákalo, že jsem si spočítala, že i s dopravou to nebude cena devastující, ale že prostě potřebuji vidět, jestli to fakt funguje :-).




A funguje. Z první látky z Ameriky má povlečení na postel Andulčina panenka :-).


A jak už to bývá, hned po zaplacení téhle zaoceánské objednávky na mě tak nějak sám vyskočil někde na netu odkaz na tiskárnu  na Slovensku. To už je podstatně lepší. Takže další zkušební tvorba a objednávka putovala tam.



Zkusila jsem hned několik materiálů.



A byla jsem moc příjemně překvapená.


A hned vymýšlela co z toho vytvořit.


Na plátně je ten potisk dokonalý.



A tak tvořím dál, studuju a rozvíjím se jak v práci s programy PS a AI, tak  v tvorbě vzorů jako takových a nakonec  i v šití.
Takže samá pozitiva:-)

Látky teď nakupuji ve slovenské  tiskárně Needles.

Testuju kvalitu i tu svojí :-) a moc mě to baví. Brzy tedy budou v mém obchůdku nějaké novinky.


Lněný povlak na polštář s autorským vzorem Lucie Living.


Lněná taška na pláž  s autorským vzorem Lucie living. 


Nové logo a pár podzimních vzorů.


Lněné ubrousky a autorským vzorem Lucie Living



Lněná tunika s autorským potiskem Lucie Living.

Jak se Vám líbí?

Tak budu moc ráda když mi dáte vědět jestli by vás něco zajímalo. 
Užívejte letní dny a čerpejte energii činností , která vám dělá radost.








Komentáře

Anonymní píše…
Krásná práce, hladí po duši
Anonymní píše…
Dobrý večer Lucie, strašně Vám fandím! Krása, jen tak dál. Lenka
Lenka R. píše…
Ááách....
ozo píše…
Dobré ráno, moc se mi u vás líbí a fandím vám, po všech stránkách. A taky držím palce!!! Posílám adresu na tisk látek, se kterou máme v rodině zkušenosti, možná je to ta samá, co už máte. Ale, co kdyby? Zdena
http://www.floraprint.sk/
Anonymní píše…
Lucie, super, fandím lidem, jako jste Vy. Přeji hodně nápadů a hlavně, pevné zdraví. Olina z Jizerek
Anonymní píše…
Lucie dobrý den je to moc hezké at se daří. Lida
JitkaP píše…
Jedním slovem náádhera, hlavně ta poslední kočka v tunice. Zdraví Vás

Jitka
Anonymní píše…
Když člověk objeví co ho baví a dokáže to zrealizovat, tak o tom to je.
Ať se daří !
Hanka http://bavi-mne-to.blogspot.com
Anonymní píše…
Lucie, nádhera. Moc Vám fandím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

můj malý byznys v roce 2023

novinky...