novinky...

 ...do mailu.





Krásné dny přeji.

 Chce se mi napsat podzimní , ale doposud to venku na podzim moc nevypadá. A je to super:-)

Za to na mém pracovním stole...

...na všech mých pracovních stolech ano :-) a dokonce se tu už míhají i Vánoce .

O tom, že jsem se rozhodla dát mnohem víc svojí energie do tvorby jsem už psala, důvod je jednoduchý ta tvorba tu energii vrací.

Ale abych byla upřímná, tak nájem a nákup mi zatím nezaplatí :-), k tomu potřebuji zákazníky a tak jsem si teď u toho tvoření poslouchala i moudrá doporučení ohledně podnikání. A velmi často jsem slyšela "zasílejte newsletter".

I to byl důvod , proč jsem se rozhodla jednoho dne podívat do složky "hromadné" kde končily doposud všechny newslettery ke kterým jsem se kdy přihlásila.

Některé mi z nějakého důvodu chodily i do standartní pošty a ty jsem často po čase neodhlašovala , ale označila "spam". Většina jich tak trochu spam opravdu je a vypadají téměř stejně. Ale našla jsem i takové, které mě zaujaly a následně jsem se přihlásila k odběru newsletteru u lidí jejichž tvorba mě zajímá a doufám, že jednou si u nich budu moci nakoupit :-).

Došla k názoru ,že newsletter zavedu v obchůdku i já a že to rozhodně nebude klasika, ale byla bych ráda aby Vám , mým případným a nebo už teď zákazníkům, dělal takový dopis radost a aby Vám stálo za to si jej vůbec otevřít.

Říkala jsem si , že mít vlastní obchod je fajn, ale to jak dnes vše funguje mimo lidskou komunikaci je trochu smutné i když pochopitelné.

A tak pokud se rozhodnete stát mým zákazníkem a zaregistrovat se k odběru dopisu ode mě k Vám , minimálně jednou za měsíc (občas i víc, ale nebojte ne moc :-)) dostanete pár mých řádků a fotek, možná občas i video, pokud posbírám odvahu:-) ...




...z procesu mojí tvorby, střípky z mého žití a z cesty za duševní rovnováhou, podobně jako tady na blogu. Určitě tam najdete občas nějaký tip na tvoření...

Návod na látkové dýně  u Vás v mailu už 15. října !

...trochu vaření a taky dárečky spojené s mojí tvorbou...

Odkaz na měsíční plánovač bude v každém newsletteru!

...snad Vás něco z toho potěší a třeba najdete inspiraci k nákupu vánočních dárků,

 právě u mě v obchodě :-)


A jestli čtete rádi blog, určitě nechcete o nic přijít 

a svolení k dopisu mi můžete dát  TADY

A v obchodě bych se Vás určitě zeptala jestli se Vám u mě líbí a co Vás zajímá, klidně pište do komentářů, určitě se v dopise Vašimi tipy budu inspirovat a na otázky odpovídat :-)


Krásné dny !


Komentáře

Plihalova píše…
Krása střídá nádheru.
Anonymní píše…
Teda to pěkné.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

můj malý byznys v roce 2023