Babí léto...

...jsem si užívala na chaloupce s "babama" sestřičkou a neteří....slavili jsme její 25té narozeniny :-). V sobotu bylo úžasně , šli jsme si po "tahu" vyčistit hlavu do lesa, který v tom slunečném podzimním počasí působil tak relaxačně...prostě úžasný...seděly jsme pod stromy a koukaly do korun stromů skrz které do lesa pronikalo podzimní sluníčko...a ještě jsme si něco z lesa přinesly :



celý týden jsme strávili s Adámkem u babičky a dědy ..tatínek měl hodně práce a cestoval...tak jsme si to užili a já mohla o hodinku déle spát ..jupííí!






...po návratu domů mě čekalo překvapení!!!..můj muž pořídil pár kousků nového, starého nábytku do kuchyně a do obýváku...vždycky jsem to chtěla do bíla , ale docela se mi to líbí :-)





Tak krásné babí léto přeju, baby !


Komentáře

Unknown píše…
Lucko, ha ty houby, fiha. Ja chci taky. A to prekvapeni stalo za to, trocha barvy neuskodi:o) Hezky den, Katerina
Susie píše…
Lucinko, nad houbami by slintal můj mužíček a já zase nad tou nádherou v podobě překvapení. Takové bych si také dala říci .-) Nádhera!!!!
Krásné dny, přeji***
Amelie píše…
Nádherné obrázky. Houby bych si dala taky.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...