tak přesně tohle...

...jsem potřebovala!

Přeji krásnou neděli!
Moc děkujeme za všechny gratulace, koncem týdne už jsem zase začala doma trochu standardně fungovat a tak doufám, že je to známka toho , že se síly vrací :-).

Ale v každém případě mi čerstvou krev do žil vlilo sobotní setkání s blogerkami:-).

Po dlouhé době jsem přenechala děti mému muži a vyrazila jsem si jen tak nalehko, vlakem, sama na výlet do Prahy.
Nejprve jsem měla trochu pocit, že mi něco chybí, že jsem někde něco zapomněla, ale brzy jsem si zvykla, že si zase můžu chvíli povídat aniž bych musela zároveň umravňovat starší dítě a nebo krmit a přebalovat mladší :-)...
...nádhera!

A že povídat bylo o čem! 
Myslím, že jeden den je celkem málo:-))), málem jsme to nestíhaly na vlaky a autobusy 
zase domů :-))).


Ale popořadě...

...nejprve jsme se sešly na snídani, rozdaly dárečky , ale o těch příště:-)...

Iri, Martina, Sandra, Martina, Radana, Jana, Monika


... možná bychom se mohly potkat i na nějakém terapeutickém sezení a pak by asi každá z nás mohla říct "jsem blogerka a ráda si fotím jídlo " :-)))...
...ale posilněné, ale rozhodně ne vypovídané, jsme pokračovaly návštěvou právě probíhajícího 



pulsující srdce 

kožené lebky

límeček je vyztužen duší z pneumatiky kola

nápadité hodiny

chlupaté posezení

Moje nej jsou...


deky

...v zimě jsem je nemohla sehnat :-)))...

...u pana Pechláta došlo i na občerstvení...



...ale jen pro netěhotné :-)))...



...ale jejich stojany na dříví se mi líbí moc...



...  a jsou pro všechny :-))) ...
...TADY najdete více.

A do třetice mě zaujaly šperky...


...nejvíc tenhle bublinatý prstýnek, který mi padnul jako ulitý :-)...


...sympaťák Michal tedy šperky umí :-).

Potom se k nám ještě přidala...

Šárka

...a potěšila nás svým těhotenským bříškem :-).


No a pak už jsme musely spěchat na oběd do Slavie, kde povídání a probírání blogerských radostí a strastí nebralo konce. 

Po další procházce Prahou, jsme ještě zakotvily v kavárně...



...La Bohéme cafe má krásný interier...


...no ale ty drinky a kávy! Určitě jsem tady nebyla naposledy:-).

A taky tu mají kulatý stůl, který bude asi pro naše příští setkání podmínkou, protože pro vedení a sledování několika konverzací najednou, je to ideální:-))).

A nakonec jsem si ještě dovezla spoustu fotek různých nohou...


...většinou rozmazaných, protože jak jsem měla foťák na břiše, na dotykovém display se mi přepne možnost fotit přes něj raz dva a pak už co krok to fotka :-))).

Tímto moc díky holky, že jste si na mě vzpomněly a vytáhly mě ze světa plínek a mlíka alespoň na malou chvíli do dobré společnosti!

Mějte všichni pohodový zbytek neděle !

Já se jdu vrhnout na prádlo a domácnost, abych se snad už zase brzy, mohla vrátit k pravidelnému psaní na blog!





Komentáře

Ale dvoje nohy jsou naše, takže dobrý! :D Jinak mám pocit, že já snad byla jidne, ale kde bylo tu chlupaté "ještědí" křeslo a ty deky???? :)))))
Anonymní píše…
Moc sympatické blogerky,už si tretí blog,kde ich obdivujem :)....
...ty si chudučká,krehučká :),vidno ,že z teba ubúda pre krásavicu ?,pre dcérku :)?
...zdá sa mi to,ale v tej poslednej kaviarni je moja kuchyňa ?,ak si ju ešte nevidela premenenú,mrkni sa !
Bol to určite pre teba zážitok,iný svet ! A určite ste si užili všetky !
Veľa síl a pohody :)
Vintagelover píše…
Luci, moc krásné fotky! Díky za včerejšek, moc ráda jsem tě poznala :-) Pa, pa
Tak v tom křesílku jsem se tento víkend houpala na Ještědu :-)
Magdalena Sobeck píše…
Pecka, všechny vypadáte náramně:-)
Iri píše…
Děkuju Luci za krásný report, já se takhle postupně u vás všech dojímám. Moc ráda jsem Tě konečně poznala naživo a na dálku hladím bříško a zdravím všechny tři chlapy.)
Ahojky Luci, nejdřív musím pogratulovat k těhotenství. Krásná zpráva:-) Jestlipak to tentokrát bude holka:-) Super report, báječně jste si to musely užít.
Ať už Ti je líp a líp a posílám mořský pozdrav

Terka
ourlifeontheseaside.blogspot.com
Anonymní píše…
Lucie, pokud chcete působit jako blogerka o kytičkách dětech a bydlení,
nepublikujte fotky s citáty pana Peroutky.
Jestli tedy víte, oč vlastně jde.
Daniela Augustka píše…
Lucia, mám rada váš blog, ale tento článok sa mi veľmi nepáči. Váš riport z blogerského stretnutie mi pripadá viac ako P. R. článok na niektoré výrobky :-( To ste dostali za úlohu napísať o nich? Predpokladám, že podnet na stretnutie najviac sledovaných blogeriek (aspoň si myslím, že tam také boli, ostatné nepoznám) vyšiel práve od tých firiem. Budem rada, keď sa znovu vrátite k svojmu štýlu blogu.
K tehotenstvu blahoželám a prajem veľa zdravia!
Mirka píše…
To muselo být senzační setkání.Téměř všechny mé oblíbené blogerky najednou,prima parta.
Je fajn,že každou z vás zaujalo něco trochu jiného,všechny fotografie jsou skvělé :-))))))
Moc zdravím,Mirka
Anonymní píše…
Milá Luci, nevěřila bych, že i u tohoto se příspěvku se najdou rýpalky, co se snaží vše otrávit :-( nedejte se, žádná z vás!!! Krásné a ještě krásnější dny a díky za to, že jste! Zuzka
Slávka píše…
Přidávám se...Luci, Váš blog je zajímavý právě tím, že není jen o kytkách a utírání nosu, ale barevný a o životě jako takovém...Vaší rodiny. Přiznám se, že pro mě jste blogerka roku Vy.
Slávka
Reia Aria píše…
Jako bych o tom nepsala a nebavily jsme se, že? Naše IQ a naše osobnost = náš blog, kromě kytiček, dětiček a tom o čem zrovna blogujeme, náš život jiné znalosti a zkušenosti zřejmě nevyplňují. A tímto veřejně vyzývám všechny sponzory, vystavovatele, kavárny, dopravce, butiky a salóny krásy na další podzimní sraz, prosím ozvěte se mi! Příště už si opravdu nehodláme vše finacovat samy :-D!!!
Anonymní píše…
:-D Šári, tak to je skvěle napsáno! :-D Prostě vám fandím! Zuzka
Anonymní píše…
...tie deky,sú geniálne !
Zuza píše…
Závidím, muselo to být prima :-)
Projít si to s tebou znovu bylo skvělé, těším se zase brzy! :-)
Amelie píše…
Moc příjemné fotky krásných blogerek..a v té kavárně to vypadá opravdu moc pěkně.
Alien píše…
Komentátorky, které zde přispěly s poněkud vyhraněnými názory, také příliš nechápu. To, že někdo je právě na mateřské a píše převážně články o svém bydlení, rodině, dětech, kytičkách, přebalování a o tom, jak se mu daří upravovat okolí domu, ještě nutně neznamená, že přemýšlí a žije právě jen v těchto hranicích a že jeho inteligence a osobnost nesahá nikam dál. Na blogu asi nelze nikdy zveřejňovat vše z naší osobnosti a života. Mně se tenhle blog líbí a s tím citátem Ferdinanda Peroutky umístěném v prostoru restaurace mimochodem naprosto souzním...

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023