květinový záhon...

...zatím jen jeden, celkem malý a pěstěný metodou pokus - omyl :-).

Přeji krásný nedělní večer!



Minulý rok mi vyrostly celkem úspěšně bílé a růžové tulipány, ale pro letošek, jsem se trochu barevně rozšoupla:-)...








...a nelituji, moc hezky se na to kouká:-).


Kromě jarních tulipánů a modřenců tam jsou skalničky, jahody a libeček, postupně tam přidávám bylinky a je tam několik trochu podzimních květin (jméno nevím:-) ), taky je tam keřík hortenzie, který dobře snáší slunce a levandule, určitě tam postupně ještě něco přidám.
Ještě by mi mělo vykvést pár okrasných česneků, ale zatím je nevidím , tak nevím.



Mějte pohodový večer a zítra prima start nového týdne!

Komentáře

Andrejak diary píše…
To je taková nádhera a tulipány miluju úplně nejvíc! :)
Lucie píše…
Já byla vloni na muže naštvaná, když mi do pracně budované skalky sadil tulipánové cibulky. Letos jsem nadšená, jak je to barevné, a jak máme jaro pod okny (a ve váze) :-) Ta barevná smršť u vás, Luci, nemá chybu!
Anonymní píše…
Lucie super, taky pěstuju tulipány a libeček na jednom záhonku, zvláštní náhoda :-)
Chodím k vám ráda na pokuk...hezké jaro si užijte
Jarka
Alena píše…
Krásně se ti vybarvily. Jsou opravdu krásný.
Alča píše…
Krásná záplava tulipánů. Moc pěkně se jim u tebe daří. Alča
Anonymní píše…
Máte to moc hezký. Ty růžovo bílé tulipány se zelenkavým žilkováním jsou naprosto famózní. Iva
Tulipány taky miluju, ale každý rok mi nějaké sežerou hryzci, některé už zplaní a nevykvetou a většina je nakonec jen žlutá a červená. Ale to mi nezabrání v tom, na podzim zase nějaké přikoupit. Máš to krásné. Eva
Anonymní píše…
Skoro bych si tipla, že okrasné česneky někdo pod zemí zblajznul. Protože ty už by měly mít na květ a listů kolem nepřehlédnutelně... Tulipány jsou krásné, přesně, ten růžovobílý je úžasný.
Lea
Unknown píše…
Nádherné tulipány! I já každoročně nakupuji nové ... a hryzci mají pré! To mne však neodradí... Krásné májové dny přeji, Maru
Anonymní píše…
Paráda.sadíš cibuľky ? a kde si ich zháňaš,v Holandsku ? Krásny záhon,tomu libečku sa musím smiať,u nás ho dosť kmášeme a konzumujeme :)
janavalovesgarden píše…
Milá Lucie, na metodu pokus - omyl máte výsledek víc než uspokojující:-)
Jen na ten libeček bych si dala pozor, běžně dosahuje výšky i šířky urostlého muže... Pokud tedy nebyl zamýšlený jako dominanta, má tedˇ velikost tak akorát na přesazení někam stranou.
Přeju Vám plno dalších zahradnických úspěchů a pěkné jaro v údolí! Jana
NESTO píše…
To je krása... Obdivuju to, já bych asi nic nevypěstovala:).
Unknown píše…
Lucko, u mně taky pokus-omyl, nejsem žádná pěstitelka. Je to nádhera. ty barvy k tomu jaru prostě patří.
Pavluška B. píše…
Lucko, nádhera. Letos taky sázím metodou pokus - omyl. Tak jsem zvědavá, jak to dopadne :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...