12 května 2015

všechno má ...

... své důvody:-).

Přeji pěkný úterní večer!



Určitě jste zaznamenali, že frekvence příspěvků je trochu řidší a moje odpovědi váznou úplně.
Jak už jsem psala, nestíhám na všech frontách.
A proč?


Protože...


... :-)!


A jestli je to plánované?
No, tak nejsme malí, víme co děláme,  takže trochu v plánu další mimi bylo, ale tedy...
... termín kdy má přijít na svět, bych asi s trochou plánování, naplánovala jindy:-))).

Překvapení bude pod stromeček:-).

Takže ještě asi nějaký ten pátek budu ve skluzu, situace je stejná jako s Maxem, pokud bych si mohla vybrat budu celý den jen spát a jíst :-))).
Doufám, že scénář bude i nadále podobný a moje energie se brzo zase vrátí.

Mějte pohodové dny!





149 komentářů:

  1. No Luci, mě to napadlo, proč ta odmlka, ale říkala jsem si, že já bych do toho ještě nešla. Což tedy neznamená, že zbytek světa to udělá stejně - takže veliká gratulace!!! Bude další krásný chlap, nebo si dal muž záležet a bude princezna?

    OdpovědětVymazat
  2. Lucinko, gratuluji a moc ti fandím! :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná správa :))),blahoželám,budem sa modliť :)...aj ja mám taký malý rozdiel medzi prvými dvoma deťmi :) a k svojmu :) Milovi mám ešte tri svoje :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy, Lucí, to je překvápko!
    Moc gratulejeme,
    M+T

    OdpovědětVymazat
  5. Lucie, moc gratuluji a tak trochu obdivuji :-) Ať vše běží jak má a energie se brzy vrátí.

    OdpovědětVymazat
  6. To je krasa!!!!At se vsechno dari a brzy mate opet hodne energie.Gratuluju a lehce zavidim,hl.drzim palce.Taky mam doma jeden prosincovy darecek,verte,ze Vas cekaji ty nejkrasnejsi Vanoce!Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Moc gratuluji Luci! Ja mam doma o mesic mladsi holcicku nez je Max a uz bych do dalsiho baby sla taky😄
    Viola

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná zpráva! Závidím i přeju!!

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Lucie,nejdříve jsem se moc lekla ,že už psát nechcete,ale tohle je opravdu krásná zpráva,tak veliké blahopřání a opatrujte se,krásný den...dae

    OdpovědětVymazat
  10. Je mi to jasný. Dokud to nebude holka, tak si nedáte pokoj! Moc gratuluju.

    OdpovědětVymazat
  11. juu takže fazolek...fazolka, také gratuluji

    OdpovědětVymazat
  12. Moc gratuluji. Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Lucinko,strašně mooooc gratuluju !!!

    OdpovědětVymazat
  14. Lucko, velikáááánská gratulace!!!!
    Katka ze ZEMĚ ZA DUHOU ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Mila Lucie, moc blahopreji, neni nic lepsiho :-)

    OdpovědětVymazat
  16. kedze je to na Vianoce tak to bude prváaaaaaaaaaaa baba v rodine, gratulujem Peta

    OdpovědětVymazat
  17. Lucinko,moc gratuluji a přeji princeznu !!!!! Zdena

    OdpovědětVymazat
  18. Velká gratulace :),tou samou novinou mne před 3 týdny překvapila dcera,máte i stejný termín porodu ;).Tak se holky držte !

    OdpovědětVymazat
  19. Lucko, to je skvělá zpráva! Moc gratuluji.
    Lidka

    OdpovědětVymazat
  20. Krásná zpráva, moc gratuluji a přeji, ať vše probíhá tak, jak má! Simona

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to je super zprava!!!Moc gratuluji,taky mám tři děti je to bezva.Mějte se krásné a tesim se na další fotky!!!!

    OdpovědětVymazat
  22. Luci to je uzasne!!! a jak uz jsem psala neni nic narocnejsiho ale taky krasnejsiho... Moc se opatruj... Pa Inka

    OdpovědětVymazat
  23. Luci velká gratulace a hlavně zdravíčko Vám všem ;-)

    OdpovědětVymazat
  24. Gratuluju, radostná zpráva:-)
    Ať vše probíhá v pořádku a vše zvládáš:-)

    OdpovědětVymazat
  25. Posílám upřímné blahopřání s přáníčkem, abyste jak vy, tak i miminkáček, byli zdraví a vše probíhalo dle vašich přání...

    OdpovědětVymazat
  26. Teda Lucie....ještě, že nepřestáváte psát blog -:)...máte můj obdiv, gratuluji a přeji hodně síly a zdraví !!! To ale bude u vás vzrůšo, moc se těším !!!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  27. Moc Vám gratuluji! Sleduji Vás už přes rok a jsem do Vás zamilovaná...!
    Přeji hodně zdraví a pohody a držím palce, ať je to konečně holčička...
    Jana.

    OdpovědětVymazat
  28. Tak to je bomba zprava! MOC GRATULUJU a preju hlavne zdravicko a hodne energie:) A uz zacinam byt zvedava, co to bude:)

    OdpovědětVymazat
  29. Luci moc gratuluju, jsem zvědavá jestli to bude holčička? :)

    OdpovědětVymazat
  30. Luci,velká gratulace . Přeji hodně štěstíčka . Jarka.

    OdpovědětVymazat
  31. Teda Lucie, Vy umíte překvapit! Ale tak to má být, děti mají mít krásní, pracovití, láskyplní lidé, kteří jim dokáží poskytnout prima rodinné zázemí. Přeji zdraví, klidnou mysl a pomoc všech blízkých, abyste tu námahu, ale i radost, úspěšně zvládla. L.

    OdpovědětVymazat
  32. moc gratuluji, do toho Vašeho údolí se vejde dětí :)) přeji jen vše dobré..A.l

    OdpovědětVymazat
  33. Gratuluji , nádherná zpráva !Krásné jaro....... J.

    OdpovědětVymazat
  34. Lucie, to je úžasná novinka! Moc blahopřeji ... Maru

    OdpovědětVymazat
  35. Luci, vytryskly mi slzy smíchy a snad i tou radostí za vás. Vy umíte psát. Gratuluji, nádherná zpráva, závidím.

    OdpovědětVymazat
  36. Lucie, to je úžasná novinka! Moc blahopřeji ... Maru

    OdpovědětVymazat
  37. Obrovská gratulace, máte v plánu holčičku? Jarka :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Moc gratuluji a přeji spoustu sil. Sama mám tři děti a ty poslední rok a třičtvrtě po sobě a byl to mazec jako blázen, ale zázrak štestí a radosti zároveň. Držím palce a fandím, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  39. Milá Lucie, moc blahopřeji, to je to, co má v životě smysl... zvládnete vše v pohodě :-)
    Mám to podobně...tři krásný chlapy (vlastně čtyři :-)),víc, jak stoletá chalupa, zahrada...a teď už i vnučka a vnouček...jediné přání všem, PEVNÉ ZDRAVÍ ! Martina

    OdpovědětVymazat
  40. Gratuluju, hezká zpráva. Přála bych Vám jako oživení toho "mužskýho" týmu jednu malou vichřici s culíčkama :-). Ať je těhotenství klidné, pohodové. Opatrujte se a zcela sobecky si přeju, aby Vám bylo líp. Hrozně ráda Vás čtu, vždycky se pobavim. A ač je Max prtě, myslim, že to zvládnete, působíte, že zvládnete cokoli :-). Iva

    OdpovědětVymazat
  41. Milá Luci, přeji Ti ten nejkrásnější vánoční dárek a moc gratuluji! Inka
    PS: Chtělo by to ženskou posilu, abyste všechny ty své mužské zvládly:o).

    OdpovědětVymazat
  42. Přidávám se ke gratulantům! Vše dobré a krásné jaro! :))

    OdpovědětVymazat
  43. Lucie, chodím na Váš blog už hodně dlouho a nenechám si ujít žádný příspěvek. Moc gratuluji k dalšímu těhotenství a tajně doufám, že to bude tentokrát holčička :) Přeji hodně zdraví celé rodině a těším se na pokračování :)
    Věra

    OdpovědětVymazat
  44. Vždy má tedy člověk obavy, když pravidelný bloger vypne. No ale takové vypnutí je to nejkrásnější, gratuluji !!!
    Jo a fotí vám to krásně !!!

    OdpovědětVymazat
  45. Lucie veliká gratulace a obdiv. Jste teda odvážná ženská...a vánoční... to je hezký termín, to bude krásná princezna...Take care !!!!!

    OdpovědětVymazat
  46. Lucie, gratuluji.....Krásná zpráva.....

    OdpovědětVymazat
  47. Gratuluju- no to je ale krásná novinka! A miminko má na fotce úžasný profil! :-) U nás jsme teď všichni intenzivně prožívali dceřino druhý těhotenství (42 týdnů!) - a teď od pátku nám do rodiny k malýmu Peťovi přibyla Julinka. Přeju ti, ať se u stromečku nadýmáš pýchou nad růžovým uzlíčkem.

    OdpovědětVymazat
  48. Luci gratuluju!!!! To je nádherná zpráva!

    OdpovědětVymazat
  49. nadhera, velka gratulace a obdiv zaroven;-)
    preju, at je hlavne vse ok a at mate malou zmenu, co se pohlavi tyce;-)
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  50. Krásná zpráva, velká gratulace, Vám i "jezulátku" přeji vše jen to dobré! Renata

    OdpovědětVymazat
  51. Lucie, to je nádhera, úplně mám husí kůži!
    Moc gratuluji!
    Olga

    OdpovědětVymazat
  52. Milá Luci, stavím se do fronty s těmi, co Vám gratulují. Jste skvělá ! Šá

    OdpovědětVymazat
  53. Luci, chodím na Váš blog už dlouho a vždy jsem zvědavá na Vaše skvělý příspěvky, překvapivá ale zároveň překrásná zpráva. Móóóóc gratuluji a přeji ať vše vyjde na 1* a tentokrát ať vyjde holčička :))))
    Martina M

    OdpovědětVymazat
  54. Moc Vám gratuluji,. To je krásná zpráva. Přeji moc hezkých těhotenských chvil:-)

    OdpovědětVymazat
  55. Tak to je krásna správa...Lucinka želám všetko len to dobré pre Teba a mimi...

    OdpovědětVymazat
  56. Luci, byť sem chodím vždy jen na "čumendu", tohle okomentovat musím - hodně hodně hodně zdraví a ať jsi stále fit a v pohodě, najezená a vyspalá :-). A ať ten malý mrňousek, co v tobě roste má to nejluxusnější pohodlí, jaké mu jen maminka může dát.

    OdpovědětVymazat
  57. Luci, moc a moc gratuluji! Užívejte si to :-) L.

    OdpovědětVymazat
  58. Nádherná zpráva! Gratuluji! Budete krásná rodina:-)

    OdpovědětVymazat
  59. Moc gratuluji a ještě více obdivuji :-)!
    Hana M.

    OdpovědětVymazat
  60. Velká gratulace letí Lucko i ode mne ..... to je krásná zpráva ze zeleného údolí..... užívej klid a pohodu pokud jen ti kluci dovolí ....a hlavně ať to dobře snášíš..... kluci budou pomocníci- třeba vytoužené sestřičky...

    OdpovědětVymazat
  61. Lucie to je krásné , máš můj veliký obdiv :) a velikou gratulaci . Ať jste všichni v pořádku a hlavně zdraví , Šárka

    OdpovědětVymazat
  62. Gratuluji!!!!Jsem překvapena(mile:)))).Je to krásná novinka! Přeju hodně zdraví!
    MíšaZ,

    OdpovědětVymazat
  63. Wooow, to je zpráva! Velká gratulace!:)

    OdpovědětVymazat
  64. Lucinko, moc Vám gratuluji a přeji, ať je všechno v pořádku a ať jste všichni zdrávi. Připomínáte mi mě, taky mám dva kluky šest let po sobě a s manželem jsme si říkali, že později do třetice až ještě povyrostou se třeba zadaří dcera. No dopadlo to jako Vás. Podotýkám, že dvě první těhotenství byla plánovaná, to třetí bylo v tu chvíli překvapení, jen syn byl o rok starší než Max, no a možná právě proto to byla dcera. O deset let později jsme si ještě řekli, že do toho půjdem ještě jednou, a máme třetího kluka:-). Tak Vám přeji aby to překvapení dopadlo jako u nás a byla to ta holčička:-).
    Jiřina

    OdpovědětVymazat
  65. To je úžasná zpráva:)! Hned mi vytryskly slzy dojetí i radosti...gratuluji:)!
    A.

    OdpovědětVymazat
  66. Také se připojuji ke gratulaci! Přeji hodně zdraví a plno sil :-) Mějte se krásně a užívejte si ...
    Radka N

    OdpovědětVymazat
  67. Tak toto je opravdu překvapení! Velmi milé....vlastně to nejmilejší. Moc gratuluji a přeji hlavně zdraví, pohodu a úsměv na vaší tváři!
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  68. Luci to je krásné překvapení! Moc gratuluju a přeji aby vše bylo v pořádku!

    OdpovědětVymazat
  69. Teda, otevřu pc a taková novina vykoukla, a moje reakce: jééé. Mám skoro stejně starého chlapečka a 6 let starou holčičku, no tak jsem si představovala, kdybych teď otěhotněla. Docela jsem po tom i zatoužila :-) přiznám se. Ale zpět do reality, včera jsem prodala můj krásný oblíbený kočárek, mimi už nebude. Ikdyž nikdy neříkej nikdy (ale u nás je to komplikovanější, IVF apod.)
    Takže proto moc a moc gratuluji, každá taková zpráva je dar, obrovský dar. Je to štěstí, a s ostatním pomůže rodina.
    Hodně zdravíčka, sil přeje Lucie

    OdpovědětVymazat
  70. Gratuluju, to jsou hezký novinky! Taky bych se ráda přidala do klubu :)

    OdpovědětVymazat
  71. Krásná zpráva! :-)
    Gratuluju a přeju pohodové těhotenství! :-)

    OdpovědětVymazat
  72. Lucko i já moc gratuluju, krásná zpráva s vůní šeříku! Přeju pevné zdraví celé rodince!

    OdpovědětVymazat
  73. blahopreju, to je naprosta nadhera! at se sily vrati, a at zvladate zas s klidem a prehledem vsechno jako driv. jste mou stalou inspiraci hlavne pohodovym pristupem ke vsednim katastrofam a beznemu zivotu. drzim vsechny palce at je vsecko v poradku. jana z belgie

    OdpovědětVymazat
  74. Gratuluji i já. I já měla druhé dítko pod stromeček. Termín jsem měla 25. prosince, ale naštěstí se Mareček rozhodl, že se vypraví na svět o pár dnů dřív. Sice to byli takové bojové vánoce, ale byli lepší než v porodnici :-).
    Přeji vám jen to nejlepší ;-)

    OdpovědětVymazat
  75. Krasna zprava!! Moc moc gratuluji! Katka

    OdpovědětVymazat
  76. Jůůůůů, Luciášku, to je krásná zpráva. Z celého <3 gratuluji k těhotenství. Já jsem skoro už ve 26.tt. Přeji ti, ať tě únava brzy opustí :-*

    OdpovědětVymazat
  77. Velka gratulace......krasna novina.......a mile prekvapeni.....Preji moc,moc zdravicka a moc,moc lasky.....Renata

    OdpovědětVymazat
  78. Lucinko, první co mě napadlo...si dělá pr*el(omlouvám se za výraz). Nádech, výdech, jste superžena a MOC GRATULUJU, je to opravdu překvápko:)
    hezké, přeju klidné dny a ať je vše v poho!
    P.

    OdpovědětVymazat
  79. Luci, tak to je pecka! :-) To jsem nečekala, to bude mít muž dětí jako smetí :-) Hodně zdravíčka a pohodový průběh. Máte můj obdiv. Já mám děti dvě (pět let a 18 měsíců) a vůbec nevím, jak bych to zvládala, už teď je to občas na hraně :-) Už jen to těhulování, nevolnost, ta šílená únava. Adámek bude pečovat o maminku a Maxík musí být prostě hodný :-) Ale je to úžasné, hodně dětí ve mlýně. Krásné dny. Katka PS: a to jsem si říkala, že když bychom se třeba rozhodli pro třetí, až by šla malá do školky, že už mě bude 34 a to už je dost. Tak vidím, že ne, to je fajn podpora :-)

    OdpovědětVymazat
  80. Také gratuluji, jsem Vaší pravidelnou čtenářkou a teď mám zase o důvod víc se těšit na nové příspěvky. Mám totiž taky jednu fazoli v břiše, termín na Silvestra :) Klidné dny, Bára

    OdpovědětVymazat
  81. Lucko, to je mi ale překvápko. Kdo by to byl řekl, že se tak brzy pustíš opět do vod těhotenských :-) A já si myslela, že se zase s rodinou někde touláte po světě :-) Moc gratuluji :-))) A.

    OdpovědětVymazat
  82. Tak ...na tenhle počet komentu neodpovis dozajista už vůbec :-)) ...Luci krasa ..deti jsou dar a i když máš obavy ze malému bude ještě málo když se mimi narodí bud v poho...Já zvládla dvojčata a ted k nim mimi a fakt jsem začínala mit fobií z ruzných veci před porodem jak to zvladnu a ...světe div se zvládám dobře a je to tim ze 3 deti nás donutí organizací kterou jsme dřív nepotřebovali. Takže už jen ... gratuluji a moc.

    OdpovědětVymazat
  83. To je radosti a euforie...a na první třídní schůzky přijdou v kolika letech?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...starší rodiče mívají velmi chytré děti, tak ti starší rodiče na nějaký rodičák ani chodit nemusí, když na to přijde. A velmi mladí rodiče, na rodičák zase chodí jako děti, to vám nevadí? Neumět se radovat z radosti druhých je největší ubohost, která má podobu v tomto případě až závisti. Lucce a její rodině toto štěstí jen a jen přeji.

      Vymazat
    2. Tady je někdo zlý a závistivý !!!

      Lucinko já Vám moc držím palce,aby jste byli všichni zdraví.Je to moc pěkné mít větší rodinku.Já sama měla 5 dětí....dnes jsou všichni dospělí a já se mohu těšit z toho,když je mám kolem sebe..Mimochodem dcera také bude mít konečně po deseti letech miminko ve 34 letech a jsme všichni moc šťastní,že se sen vyplní (v srpnu).Bude to holčička Anička..třetí generace Aniček(já babička..dcera a vnučka).Lucinko tak se hlavně opatrujte.Anna.

      Vymazat
    3. Šmankote... jako já fakt nechápu co tu má někdo za problém... ale prostě asi se vždycky musí najít nějaký remcálek :) to by nebylo ono ;)...

      Vymazat
  84. Moc gratuluji a přeji jenom samé štěstí a hlavně zdraví :-) Gabča

    OdpovědětVymazat
  85. Milá Luci, vítám Vás opět mezi nás těhulky!! :) Báječná zpráva a třeba si pod stromeček nadělíte tentokrát tu holčičku... ;) Zdravím moc do mlýna a těším se na další články od Vás, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  86. Luci, gratuluju. Velká zahrada, velký mlýn, veliká rodina. To je parádní. Přeji moc zdraví.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  87. Milá Luci, to je nejkrásnější zpráva, která dnes ke mě přišla. Přeji jen krásné dny těhotenské a velkou radost z vánočního dárečku :-) A já si říkala, proč jsi pila v teepe jen nealko :-) Velká rodina je fajn...přeji Ti to z hloubi srdce...Věrka

    OdpovědětVymazat
  88. To je super, moc gratuluju!!! :-)
    cathyvita.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Jeeeeeeee! :-))) To je krásna správa, veľmi som sa potešila :-)))
    Samozrejme blahoželám!
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  90. To je nádherná zpráva. Moc gratuluji a přeji hlavně zdravíčko, aby vše šlapalo tak, jak má!

    OdpovědětVymazat
  91. Gratuluji moc moc. Vyrovnáte skore? U nás jsme se dotahovaly se sestrou a skončily každá u 4 kluků :-)
    Janina

    OdpovědětVymazat
  92. Velká gratulace a ať už to bude kluk nebo holka, určitě to bude další velké štěstí :-) mám radost, jako bychom se znaly, no taky sem nakouknu každý den , takže skoro .. :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  93. Lucko, srdečně blahopřeji a přeji hodně zdravíčka !!!

    OdpovědětVymazat
  94. Tak to je bomba ... vůbec jsem to nečekala! Taky jsem bez energie a taky nic nestíhám, ale u mě to má na svědomí střevní chřipka :-)). Přeji krásný jiný stav, zdraví a brzy zpět Vaši vitalitu - moc ráda Vás čtu. Jana

    OdpovědětVymazat
  95. Milá Lucie, už jsem si říkala, co se děje, že píšete míň a míň, ale tohle je opravdu KRÁSNÝ důvod. Držím palce, ať je vše v pořádku! Jana

    OdpovědětVymazat
  96. Lucko, to je nádherné. Moc moc gratuluji. Přála bych holčičku:-)
    Katka

    OdpovědětVymazat
  97. Zdravím,tak to je překvapení)))))moc gratuluji.Děti jsou radost,už se těším na vaše vánoční focení)))Krásná zpráva.....pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  98. No tak tomu říkám překvapení! :-o Ještě mám v živé paměti tvé fotky s bříškem a ono už zase? :-D Gratuluji a přeji holčičku?

    OdpovědětVymazat
  99. Teda, to je krásná zpráva! to mě vůbec nenapadlo, že kvůli tomu je odmlka v psaní..ale moc gratuluji a jsem zvědavá jestli to bude holčička,ale i kdyby chlapeček, hlavně,když to bude zdravé miminko.
    Hezké dny ,
    Petra

    OdpovědětVymazat
  100. Luci, ten váš muž tu holčičku nevzdá! :) Jste úžasná, moc gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  101. Luci..tu prodlevu Vam odpoustim:-)...a jsem moc zvedava..co vam Jezisek nadeli pod stromeček:-)..tu dcerku bych vam ze srdce prala!!! No mam jeste v zive pameti slova vaseho muze .. ze umi jenom kluky:-):-)......no i Mistr tesar se jednou utne:-):-):-):-).....zdr. Moni babicka od Kolína

    OdpovědětVymazat
  102. To je moc milé. Gratuluji

    OdpovědětVymazat
  103. Lucie, úžasné překvapení! Velká gratulace a ať vše zvládáte v pohodě! Kristýna

    OdpovědětVymazat
  104. Lucko,ze srdce gratuluji k radostné zprávě.Holka nebo kluk,hlavně ať roste jako buk.Přeji hodně zdraví,ať vše plyne bez problémů...LenkaK.

    OdpovědětVymazat
  105. Lucko,
    tak to je bomba !
    Přiznám se, že bych u tebe další dítko už nečekala, ale přeci jen těch holčiček máte v rodině pomálu ;-)
    Tak ať máš pohodové těhotenství a vše zvládáš společně s Adamem i Maxem!

    OdpovědětVymazat
  106. Moc gratuluji a přeji hodně zdraví a sil. Míla

    OdpovědětVymazat
  107. Moc gratuluju, skvělá zrpáva!

    OdpovědětVymazat
  108. Waw Luci blahozelam... Mna to caka v oktobri :) Mira...

    OdpovědětVymazat
  109. p.Lucko moc gratuluji.....to bude dětí jak smetí..Mikeška

    OdpovědětVymazat
  110. Velká gratulace a přeji krásné těhotenství. U nás čekáme opět chlapečka každým dnem, tak se moc těším. Po 8 letech to bude opět "mazlík".
    Přeji krásné dny
    Romana

    OdpovědětVymazat
  111. Lucko, moc gratuluji
    Doufám že to bude konečně holčička a když ne tak to nevadí ,
    hlavně ať je to zdavé.

    Měj se Denisa

    OdpovědětVymazat
  112. Lucko, moc gratuluji
    Doufám že to bude konečně holčička a když ne tak to nevadí ,
    hlavně ať je to zdavé.

    Měj se Denisa

    OdpovědětVymazat
  113. Nemůžu si pomoct, kromě gratulace musím zareagovat na komentář 92, který jsem pochopila jako negativní - Luci, sama určitě víš, že dítě je to nejlepší na světě, a já věřím, že pánbůh přesně ví, na kterou dobu je má poslat! Budou s Maxem super parťáci. A řídila bych se heslem: Když pošle Bůh kravičku, pošle taky travičku (v tomhle případě energii a sílu:-)) Já sama koukám, kolik věcí jsem nestíhala s jedním a teď je v pohodě zvládám se třema:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když pošle Bůh kravičku, pošle taky travičku -- Janka svätá pravda

      Vymazat
    2. U nás se k tomu přistupuje: "Dokud Búh dává - berte!" :-D
      A samozřejmě velká GRATULACE - ale v počtu dětí mám stále o jeden kousek náskok ;-)

      Vymazat
  114. Jéééé, to je skvělá novina..úplně mě přejel mráz po zádech, když jsem si tu úžasnou zprávu přečetla....paní Lucko, přeji Vám i miminku, pohodové těhotenství, ať jste v pořádku psychicky i fyzicky a můžete si užívat těšení se na ten dar z nebes.....Gabča z Č. Budějovic, Vaše věrná čtenářka.

    OdpovědětVymazat
  115. Užásná novinka. :-) moc gratuluju :-))

    OdpovědětVymazat
  116. Krásná zpráva...Luci, přeji vše dobré, ať jste všichni zdrávi a v pohodě...pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
  117. Lucko, moc gratuluji a držím palce na holku. Mám 2 kluky a taky uvažujeme o dalším přírustku.

    OdpovědětVymazat
  118. No páni!!! tak to strašně moc gratuluji!!!! :)))♥

    OdpovědětVymazat
  119. Jůůůů, tak to je krásná novinka! Ať malinká hezky roste!

    OdpovědětVymazat
  120. Určitě to je malá Mia Mína:)!

    Gratuluju, přeju nejlepší rok a roky, plný dům - nádhera. Těším se s vámi!

    OdpovědětVymazat
  121. Mila Lucie, at je vse v poradku, deti jsou dar, uzivejte si je! A preji hlavne zdrave a pohodove miminko, na pohlavi prece nezalezi! Krasne dny, tesim se na dalsi prispevky.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  122. Obrouvská gratulace, tak to je příjemný důvod k menšímu zpomalení :-) Ať je ti dobře a energie brzo dorazí v plné polní :-D Krásná novinka a krásný vánoční dáreček!

    OdpovědětVymazat
  123. Lucka, gratulujem a obdivujem ... prajem veľa neutíchajúcej energie.

    Silvia

    OdpovědětVymazat
  124. Lucia gratulujem, čakajú Vás len krásne starosti. My máme tiež 3 deti a vôbec by som nemenila. Ak túžite po dievčatku, strááášne prajem, ale ak to bude chlapček aj tak to bude krásne potešenie. Veľa síl prajem Lenka. Váš blog je pre mňa príjemný relax.

    OdpovědětVymazat
  125. Lucko, to je nádherné, moc a moc blahopřeju.

    OdpovědětVymazat
  126. Lucko, váš blog jsem objevila teprv před pár dny, proklikala jsem se na něj skrz odkaz, co jsem našla Na kopečku... A hned se mi u vás zalíbilo, courala jsem v historii, poznávala vaši rodinu, obdivovala váš styl bydlení... A do toho taková zpráva..ač vás neznám osobně, přeji pevné zdraví vám i miminku a všem klukům, vlastním i instantním, sestřičku...anebo brášku, někteří chlapi jsou holt prostě úzce specializovaní.... Něco o tom vím, v rodině z manželové strany se vyrábějí jen kluci :-D

    OdpovědětVymazat
  127. To je překvapení, gratuluji :) my máme taky vánoční termín :))

    OdpovědětVymazat
  128. Krásná zpráva 😊 Tak malý rozdíl máme mezi prvníma dvěma,začátek byl tezsi,ale teď si krasne vyhrají 😊 Třetí si teď uzivam😊 Přeji hodně zdraví a energie😊

    OdpovědětVymazat
  129. jéé Luci, gratuluji!!! Taky nestíhám, tak to čtu až opožděně. Tak hodně zdravíčka, a ať je Vám dobře...

    OdpovědětVymazat
  130. Lucko tak to je moc krásná zpráva :). Já si to tak brzo nedokážu po sobě představit. Ale zase mě to motivuje že ještě nejsem tak stará a že to snad půjde, abych jsme měli ještě další dítě/děti? :) Ať se vám daří.
    Pěkný den Martina

    OdpovědětVymazat
  131. Nádherná zprávička, moc gratuluji!!!

    OdpovědětVymazat
  132. Luci, tak tohle mi uniklo. Nádhera. Doufám, že už je líp! Držím palec.

    OdpovědětVymazat
  133. Taky se přidávám ke gratulacím! :) Ať dobře je!

    OdpovědětVymazat