18 srpna 2016

Malej...

...velkej brácha:-)


Krásný čtvrtek, přeji.

Kdykoli je možnost nechat si prťata hrát spolu, nechám je.
Max zatím vypadá, že má Andy hrozně rád a pořád se jí snaží něco ukazovat a učit.

Někdy je hodně starostlivý a když se Aninka někde poblinká, během jejích výprav po obýváku, honem shání plenu a volá mě a ukazuje a opakuje Anna Anna Anna:-).
On toho totiž zatím moc nenamluví.
Umí pár slov, pak má několik výrazů svých , které jsme převzali za vlastní.
Třeba čuc.
To když jednou s tetou na hlídání, zhasínali a rozsvěceli světlo , při každém zmáčknutí vypínače, říkali "čuc".
Od té doby je čuc baterka, lustr, světla u auta a včera v noci i měsíc.
Max měl noční můru, kromě těch slůvek ještě obstojně používá pantomimu.
Když jsem k němu v noci běžela, protože se najednou rozplakal, seděl v postýlce , plakal a se sepjatýma pěstičkama na prsou mi ukazoval, že se jako klepe strachy.
Vzala jsem ho tedy spát k sobě.
Ale do mojí postele svítil oknem měsíc, asi je zase kolem úplňku, protože svítil opravdu hodně a tak Max nemohl zabrat.
Když jsem mu řekla že je noc ať dělá hají, kouknul na mě a ukázal do okna se slovy čuc, čuc.
Asi tím myslel , že to jako mám venku nějak zhasnout :-))).

I když občas má směrem k mladší sestřičce hlášky typu moje moje  a MA MA (Ma je Max), když se snaží pobrat všechny hračky široko daleko kolem něj, ale Andy je to zatím fuk a tak ho to většinou brzo přejde.
Někdy je zase rád za toho velkýho bráchu a ségře s radostí všechno ukáže.








A i o hračky se podělí.



Občas při společných hrátkách Andy možná trochu trpí...



...ale snáší to holka dobře:-).



A asi je to spolu baví:-).



Poslední koláž vystihuje přesně Maxe...


...je to sice jenom jeden chlapeček, ale občas mám pocit , že je ho víc :-))).

Mějte pohodový den!

20 komentářů:

  1. Luci, děti jsou užasné a Max má strašně laskavé oči! Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko díky, snad mu to vydrží:-).Krásné dny!

      Vymazat
  2. Úžasnej brácha- moc pěkný fotky .

    OdpovědětVymazat
  3. Vedle Anicky je to uz opravdu velky bracha:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo je to fičák s dětičkama :-). Krásné dny Marcelko.

      Vymazat
  4. Jee ty dva jsou tak sladoucci,krasne fotky,preju Vám ty krásné chvíle mateřského štěstí,vime každá maminka,ze jsou kolikrát těžce vykoupeny,tim vším náročným okolo😀Preju hodně sil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak:-),moc díky a krásné dny!

      Vymazat
  5. Jojo, u nás je to s tím mluvením dost podobný... a to už budou dceři tři, tak snad pomůže školka. Vaše dětičky jsou rozkošný, tak ať se daří! Svatava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatavo, však oni se rozmluví...až se nám to líbit nebude :-))), teď jsou tak roztomilí. krásné dny!

      Vymazat
  6. Dnes vrcholil úplněk,taky jsem špatně spala. A děti jsou na to ještě citlivější... Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou mají ty úplňky nějak moc vliv , hlavně na prcky, včera si to vybrala Andy asi do deseti ne a ne spát. Krásné dny...a snad i prospalé noci!

      Vymazat
  7. jsou oba tak malincí a krásní...uplně mám nostalgické vzpomínky. Kluci jsou od sebe 15 měsíců. teď (4 a 5 let) jsou úžasní parťáci a nedají bez sebe ránu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to moc ráda slyším...často slýchám naopak, že rvou jak koně...tak jsem zvědavá na naši variantu :-). Krásné dny!

      Vymazat
  8. Luci jsou nádherní,užívejte si společně...dae

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dae moc díky...užíváme jak to jde :-)

      Vymazat
  9. Tak ta posledni kolaz je hodne vtipne udelana. Nejdriv jsem se lekla, kde se vzalo to "dvojče":)) Jinak me oko plesa, jak jste seversky stylovi uplne ve vsem. I v tom detskem obleceni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, nejprve to vyšlo náhodou a pak jsem tomu ještě pomohla :-))). Moc díky a krásný dny!

      Vymazat
  10. To je tak hezké, jak spolu hospodaří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťo díky moc , snad jim to vydrží :-). Krásné dny!

      Vymazat