OSLAVENO!

Přeji pěkný start nového týdne!

Snad jste si o víkendu odpočinuli, já vůbec :-).

Ale vůbec mi to nevadí, Andulčina oslava se povedla a děti byly spokojené.



Tak to vezmu popořadě.
Nápad udělat oslavu ve stylu džungle mi vnukla sousedka, která týden předtím dělala oslavu pro chlapečka a ta byla ve stylu lesa a lesních zvířátek. Tak aby toho lesa nebylo moc, ale abych zůstala u přírodního stylu, zvolila jsem džungli.




Už samotná pozvánka slibovala divočinu a tu já u nás můžu slíbit vždy a vím , 
že vždy taky bude :-))).

Dekorace jsem připravovala průběžně asi měsíc předem, protože ač mi jdou nejlíp improvizace na poslední chvíli, se třemi dětmi už člověk přeci jen trochu plánovat musí:-).


Tak jsem si namalovala zvířátka a kromě pozvánky jsem je nechala vytisknout na kulaté samolepky  a taky na papír jako obrázky samostatně.
Sadu obrázků všech 4 zvířátek dostaly všechny děti na památku domů.


Na internetu jsem objednala velké čtvrtky s motivem žirafy , zebry a tygra a z nich pak raznicí udělala kolečka (v tom mi hodně pomohl Adam) a pak jsem sedla ke stroji a šila a šila .




Kulaté samolepky jsem nalepila z jedné strany na kolečko z jednobarevné čtvrtky a druhou samolepkou přilepila na brčka a taky na špejle na které jsem pak napichovala ovocné špízy.





U sousedky květinářky jsem objednala listí z džungle a polepila s ním kde co. Moc dobře to vypadá na okně  za světla:-).

Můj nápad byl, že než se sejdou všechny děti budou si děcka a i maminky tvořit.
Žirafy, dalekohledy nebo ouška a hady.

Maminky tvořily celkem úspěšně:-).



Na tvoření jsem tu měla žluté čtvrtky na žirafy, ale o tu se pokusil jen Max a jednu udělal Adam, ale dalekohledů se udělalo víc, protože polepovat ruličky od toaleťáku samolepicím plyšem byla fakt největší zábava.
Plyš, nebo srst jako samolepku seženete taky na netu ve více obchodech.


Ovšem občas nám do toho tvoření skočil leopard :-).

Prťata o tvoření zatím moc zájem neměly, ale třeba příště:-).

Dort nakonec vyhrál ten přírodnější.


Udělala mi ho kamarádka a já jen doladila zvířata  a stromky.



Aničce se moc líbil.




A všem moc chutnal.



Všichni chtěli foukat svíčky, ale nejdřív měla maminka kázání :-))).




A taky proběhl pokus o společné foto .



No a potom už došlo na gratulace a rozbalování dárků.



Anička si poctivě převzala všechny dárky, sama si je rozbalila a všechny do jednoho prohlédla nebo vyzkoušela.
To u kluků neznám!



Tančilo se do pozdních hodin, kdy obvykle naše děti už leží v postelích.



Spát se potom šlo taky na divoko, bez koupání s čumáčkama, který nechtěly nechat smýt :-))).


Dekorace asi předčila občerstvení, tedy ne kvantitu, jídla tu mám na celý týden dost:-).

Občerstvení bylo formou švédského stolu. 
Stylově jsem koupila dětské sladké i slané safari sušenky a moc jich neubylo :-). 
Zato popcorn zmizel úspěšně, stejně tak i chipsy. 
Velký úspěch měla brčka s čoko kuličkami , když přes ně srkáte mléko , máte kakao. 
Ovoce zmizelo taky raz dva a taky zelenina jen tak nakrájená s jogurtovo česnekovým dipem.
V lednici mám plno řízků, na který jsem nakonec zapomněla:-).
A jistota jsou sýry, prošuto a salám na prkýnku.
A taky sýrová česneková pomazánka.

Tak a pokud jste to dočetli až sem, tak jste možná stejně unavení jako já včera :-).

Mějte prima pondělí!

Komentáře

Anonymní píše…
Luci, jste úúúžasnááá !!! Určitě to byla skvělá oslava a všichni vypadáte optimisticky a mimo jiné Vy na fotkách vypadáte jako jejich ségra ! Výzdoba perfektní a všechny děti byly určitě nadmíru spokojené ! Super ! Šá
Anonymní píše…
Moc krásné a jak se zapojil tatínek?:)
Anonymní píše…
Tak, klobúk dole, skláňam sa....a uši nechať, mala by si takto chodiť až kým deti nevyrastú, moc ti to sluší a baví!
Anonymní píše…
To nie sú ušká, to je mašľa, ale nosík a celý dojem je naj!
Teda Luci, ja smekam! Takova oslava, tolik priprav a se tremi detmi! Skvele napady. M.
Hana píše…
úžasné úžasné
Anonymní píše…
Přiznejte se, kolik máte klonů? To přeci není možné, aby to stihla a zvládla jedna žena / maminka 3 dětí s velkým domem atd.... Obdivuji, smekám, nechápu.
Anonymní píše…
Ty listy jsou fantastický nápad, džungle dokonalá. Moc se Vám to povedlo.
Lea
Lucie píše…
Luci, to je paráda, jste úžasná! Krásná oslava, výzdoba, všechno. Je vidět, že jste si to užili. :-) L.
Unknown píše…
Luci jste neskutečná!!!!!vypadá to luxusně,hned bych šla slavit;-).Ty přípravy vám musely dát zabrat,ale věřím,že to vše vynahradila ta radost v dětských kukadlech.Klobouk dolů;-)
Parada, povedlo se. A ta fotka s novym medvedem, to je radost :)
Bětka píše…
Paráda, to musela být super oslava :). Pokusy o společné foto u nás dopadají podobně :)
Carolina Mia píše…
Milá Luci, dodatečně Aničce všechno nejlepší. nádherná oslava, jsi šikulka. PS: a potěšil mě v kuchyni Mámin kalendář 2017 :-) Pá Věrka
VLNOVKA píše…
A společné foto se povedlo :). Hodně zdraví Andulce i celé rodině, moc přeji!
Jana
Anonymní píše…
Lucko,nemám slov,jen tiše závidím této šťastné rodině a přeji zdraví.Alibabka
bavi-mne-to píše…
Tak tomu se říká povedená oslava! Bezva!
Hanka
Dagmar píše…
To musela být suprová oslava pro všechny zúčastněné. :-)Dodatečně všechno nejlepší, hlavně hodně zdravíčka. :-) D.
Anonymní píše…
Moc krasna oslava,deti maji zazitek a Anince vsechno nejlepsi..jste moc sikovna,dae
Barbora píše…
Luci klobouk dolů jak se třemi dětmi a velkým domem k tomu zvládneš připravit tak parádní oslavu. Věřím, že to bylo náročné, že jsi unavená, ale určitě to stálo za to! Je to super nápad připravit oslavu v nějakém stylu. :-) Jsi tak kreativní a nápaditá! Moc se těším na další článek a Tvé výtvory. Hezký den :-) Bára
Anonymní píše…
Lucie jste skvělá,nechápu,jak to všechno zvládáte se třemi dětmi.A vždy to vypadá, že s naprostou lehkostí a v pohodě, i když tomu tak asi není, ale působí to tak.Jste moc hezká rodinka.A klobou dolů před vaší zručností a nápady.
Inspirující! Máte skvělé nápady, smysl pro detail a jak už bylo řečeno, dokážete se v tu pravou chvíli rozčtvrtit...takže i já smekám klobouk. Vše nejlepší malé oslavenkyni a krásný víkend!
Lucko, vy jste skutečně naprosto úžasná :)
Anonymní píše…
Lucie , nevím zda jste to udělala vědomě,ale nyní všichni vědí kde žijete .... ta adresa na pozvánce malé .... my zvědavější se jistě přijedeme podívat :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...