12 listopadu 2017

HRAČKY

Přeji pěkný den!



Tak k nám Martin včera na bílém koni nepřijel, ale venku se to dnes moc přívětivě taky netváří.
Andulka začíná chraptět a tak mám obavu , že se zase ozývá larynditida.
Tak jizkusím držet trochu v klidu a uvidíme.

Andulka dostala k narozeninám plno dárků a samozřejmě nejvíc to byly hračky.
Většina lidí v našem okolí už ví, že dáváme přednost hračkám dřevěným  a tak se sešlo opravdu dost dřevěných dárečků.



Andulku ve dvou letech zajímají písmenka.
Docela bych brala , kdyby takhle zajímala písmenka skoro jedenáctiletého Adama:-))).
Škoda.



Takže kostky s písmenky , byla jasná volba.
A protože s dřevěnými kostkami si vyhrají všichni, máme taky nový hrad.


A ještě protahovacího zajíčka .


Ten zatím zaujal nejvíc Maxe.



Ale j, kostky všeho druhu jsou super volba a vydrží navěky.





Navíc jsou to hračky pro každý věk a příležitost , kdy si všechny děti zahrají spolu.





Všechny tyhle dřevěné poklady seženete  TADY.



A já jdu teď usměrnit ty moje poklady, protože u nás končí každá hra honěním, lechtáním rachotem a ječením a smíchem a bincem :-).
Já si dnes dopřeji určitě o nějaké to kafe navíc, protože jsem včera byla na srazu se spolužáky ze ZŠ, mimochodem skoro jsme se nezměnili :-), ale celkem jsme to protáhli a bohužel moje zaltíčka dnes ráno nehodlala protáhnout spánek ani o píď.


Mějte pohodovou neděli!




Článek ve spolupráci s obchodem proprcky.cz

5 komentářů:

  1. Dřevěné hračky nemají chybu :) Mějte krásnou neděli, Lucko :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den Lucie, mrkněte ke mně na blog: http://myhappyangels.blogspot.cz/2017/11/cerna-redkev.html
    a udělejte Andulínce na laryngitidu medicínku. Myslím, že by jí mohla velmi dobře zabrat.
    Mějte se fajn, Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju dřevěné kostky, ale u nás je stejně neoblíbenější Lego.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten dřevěný hrad je parádní, že by tip pro našeho benjamínka k Vánocům.
    Přeju pohodové dny!

    OdpovědětVymazat
  5. krásné dárky, fakt nádherné!
    jdu vytáhnout z půdy krabici kostek po nás :)

    OdpovědětVymazat