NA LISTOPAD

Krásný večer (den) přeji!



Moc Vám děkuji!

Děkuji za tolik milých slov, nejen v komentářích, ale i v objednávkách.
Je to hrozně moc milé a jsem opravdu ráda, že moje obrázky dělají radost:-).

Mám prosbu, pokud plánujete  nějaké obrázky ode mě jako vánoční dárky, objednejte co nejdřív!
Jde o to, že se znám a kromě toho, že vyřízení objednávky mě  samotné dost dlouho trvá, pošta tomu většinou nepřidá ( no vlastně přidá další dny čekání)  a to nemluvím o tom jaké škrty v plánech nadělají tři děti:-).

Teď se vše točí kolem podzimu, ale hlavně kolem příprav Andulčiných narozenin.
Takže téma les se objevuje v mých obrázcích křížem krážem.
Určitě se ještě nějaké obrázky v obchůdku objeví, ale sama nevím co konkrétně.

Tak dnes malý pohled na můj pracovní stůl.



Lesy kam se podíváš:-).



A samozřejmě i lesní zvířata.


V každém případě Andulčina pozvánka už je ve výrobě.


A sem tam mě popadne chuť namalovat si něco ne úplně jen pro děti.


Ale u lesů a přírody zůstávám :-).





A nakonec mám pro Vás plánovací kalendář na listopad.

Pokud se Vám líbí , stahujte TADY.


Děkuju a mějte krásné podzimní dny!


Komentáře

veruce píše…
Krásné, hlavně ta narozeninová pozvánka, to by bylo něco i pro toho našeho liškomila :)
Barbora píše…
Luci děkujeme za krásný listopadový kalendář. Hned tisknu a půjde na lednici k těch předchozím. Ani je nesundávám. Dělají takovou párádu. Mám z nich velkou radost :-) Akorát při pohledu na ten listopadový už v sobě začínám mít stres, že za měsíc je advent. To je hrozný, jak ten čas letí...
Luci Tvoje obrázky jsou krásné a moc obdivuju, jak šikovná jsi. CO všechno namaluješ, to je neuvěřitelné.
Jinak mě moc baví vždy každé nakouknutí k Vám. :-) je u Vás tak milo a útulno :-) Krásné dny, pokud možno i v těchto sychravých dnech.
Anonymní píše…
Luci, to je nádhera!!! Všechny obrázky!! Listopad už mám taky vytisklý a půjde na ledničku :-) Lucka :-)
Obrázky jsou jako vždy krásné. A ta pozvánka nemá chybu :)
Len píše…
Luci vážně nádhera!
Tereza píše…
Máte ty obrázky opravdu nádherné. Kalendář už nám visí na ledničce (moc za něj děkuju) a už je i zaplněn nejrůznějšími událostmi. Na listopad už se móóóc těším, bude doufám trošku odpočinkový před tím prosincovým šílenstvím :-). Mějte se krásně :-)
Anonymní píše…
Krásný,dekkkkkkujiiiiiii.Bara
Anonymní píše…
Dobrý den, Lucie, Vaši stránku jsem objevila náhodně před měsícem a ráda se sem vracím pro pohlazení na duši. Máte můj velký obdiv! Moc děkuji za Vaše měsíční kalendáře (ten říjnový mne potěšil při každém pokouknutí :-) a už se těším, až si vytisknu listopadový). Mějte se celá rodinka moc hezky, hezký podzim a hlavně všem zdravíčko a radost. Marta
Anonymní píše…
Děkuji Vám za kalendář, je nádherný a moc praktický! I u nás má čestné místo na lednici a starší měsíce nevyhazuji, ale pečlivě ukládám. Přeji Vám krásný podzim, Martina

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...