Kdysi říkal, že by chtěl být dřevorubec...

...a mám pocit, že se to zatím moc nezměnilo:-).



Brzy bude mít Adam narozeniny.
Už dvanácté.

Jsem ráda, že se mi povedlo dohodnout se s ním na tématu narozeninové párty
 jiném než fortnite :-))).

Taky díky tomu umím nové anglické slovíčko:-).
A tak párty bude dřevorubecká.


Hledám na pinterestu inspiraci na dekorace...




...občerstvení...



...dort...




...dress code...




... a taky nějaké ty aktivity pro děti ...







...snad se jim to bude líbit a všichni přežijeme :-).



Taky je super, že na téma dřevorubec zužitkuji některé lesní dekorace z Andulčiny oslavy a uplatnění najdou i plecháčky .

Mějte pohodové lednové dny!



Komentáře

Jarka CÁCORkA píše…
A Adam si naseká dřevo na táborák a jako občerstvení budou špekáčky 😊. Super.
Jarka
Anonymní píše…
Jste úúúžasnááá !!! Těším se na report z narozeninové párty a Adamovi veselé zážitky ! Šá
Hana píše…
Tak to se moc těším ♥
Anonymní píše…
Ahoj:) vôbec som netušila, že môžu byť párty s drevorubačskou témou - a podľa toho, čo si našla, vyzerá to parádne :) torty sa mi veľmi páčili:) Želám vám, aby sa párty vydarila a oslávenec nech si to všetko krásne užije :) Maja z B.
Bohunka píše…
Luci, smekám, jak si dokážeš vyhrát a vše dokonale připravit.
Těším se na fotky.
Krásné dny.
Bohunka
Hana Koubová píše…
Vtipný :D my máme jednorožčí pro dvouletou vílu
Anonymní píše…
Ty dorty vypadají náramně a ti pánové se sekyrami jsou fakt k sežrání:))))
I.N.
Anonymní píše…
Dort se sekerou a 1? To chtel nekdo pro rocni dite? :O
Hana Šlechtová píše…
Už se moc těším na fotečkovou dokumentaci narozeniny s méně obvyklým tématem.
Pohodové dny!
Hanka
Super. Jsem zvědavá na fotky z oslavy.
Vážně chce být Adam dřevorubcem? Je to těžké povolání, vím to, mám jednoho doma :)
Petula píše…
Super nápad :)
Anonymní píše…
To je boží Lucie, ani by mě to nenapadlo, ale je to moc pěkný nápad pro kluka! Těším se na foto a hlavně ať se Adamovi líbí!! Tereza
Anonymní píše…
Jo, taky mě to nechalo s otevřenou pusou, ta čísla na těch dortech a sekery k tomu. Oslava pro oslavu (a hlavně pro fotky na sociální sítě) (tím nemyslím Lucii, ale dřevorubecká témata po roční děti :-D).
Akorát ti chlapi na fotkách jsou spíš lumbersexuálové než dřevorubci :-).
Lea

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...