Pořádná dávka slunce !

Krásný start nového týdne!



Jakpak jste naložili s tím krásným víkendem?


My jsme si v sobotu dobíjeli baterky v lese, kde si děti užily sněhu, slunce i vody .

Voda je vůbec velký magnet.



Jen jsem měla celou dobu strach , že do ní někdo spadne :-))).


A i když bylo teplo, tak na koupání to opravdu ještě není:-).


Ale náš Max by se možná i ochotně vykoupal, protože se mě neustále ptal jestli si může sundat triko a boty .



Na druhou stranu o pár metrů dál si dali děti koulovačku.




Po obědě, který jsme si s sebou přinesli, jsme se usadili na pasece a se ségrou jsme pozorovaly děti jak se krásně zabaví.


Andulka si tradičně otevřela obchod a roznášela kávu a zákusky.
Když jsme si u ní objednaly "dortík Paříž", tak nám aktivně donesla i Prahu:-).


Max si pro změnu obsadil rozštípnutý pařez a řídil nějaké vozidlo, myslím, že chvíli to byla družice nebo raketa :-).


Domů jsme si pak vezli dvě megaškeble z nichž jedna byla živá, tu jsme pak pustili do našeho potoka a Andulka dodnes s radostí ukazuje jak jí koukal jazyk a když si jí děti prohlížely tak škeble vypustila vodu a pěkně děti počůrala.
Z toho jsem měla velkou radost, protože ta vůně škeblí z té vody,  kde je našly měla tedy grády :-).




V neděli jsme naopak nevytáhli paty z domu, tedy ze zahrady a z terasy.



Mě udělá radost třeba věšení prádla venku :-).
Děti opět lákala voda.



A pak jsem slíbila opékání.
Buřty jsem neměla , tak došlo opět na jablíčka s cukrem.




Velká dobrota:-).

Užijte si pěkný týden!



Komentáře

Měli jste krásný víkend. To pečené jablíčko závidím :o) My si také užívali venku s pejskem. A prádlo jsem ven také dala. Miluji jak je pak krásně měkké a voňavé od sluníčka.
Anonymní píše…
Milá Lucko, mě ty Vaše posty vždycky moc zahřejí! Vím, že to vždycky není tak růžové, jako to popisujete, ale moc se mi váš život líbí! děkuji, že nám dáte k sobě nahlédnout.
Hanka

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...