OSLAVENO PO PIRÁTSKU


Krásný zbytek víkendu přeji!




Včera jsme konečně oslavili 5. narozeniny našeho Maxe .
Přestože já sama jsem nevytvořila na oslavu nic, pirátská párty měla úspěch.


Máme veliké štěstí , že naše sousedka peče ty nejchutnější dorty a navíc dokáže  vytvořit na dané téma přesně to co potřebujete :-).



Původně jsem plánovala párty na ven, ale občas to tak bývá, že počasí úplně neklapne.



Škoda, protože být oslava v pátek asi bych jim tam i tu vodu pustila :-).




Adam byl doma pasován na odpalovače konfet...





...a to baví všechny :-).





Já se snažím každou volnou chvíli věnovat ilustracím, takže na jiných místech to stagnuje.
Třeba blog a nebo moje schopnost odeslat včas objednávky.
Ale tento týden jsem vše odeslala, takže pokud jste to zrovna Vy,  komu něco dlužím, omlouvám se.

No a protože po dlouhé době jsme si doma dopřáli línou neděli, musím si to sem napsat :-).

Celý den neděláme nic.
I když, teď mi došlo, že mám pocit líné neděle a přitom jsem dnes ráno umyla polovinu oken v podkroví.
Jindy mám pocit, že se celý den nezastavím a nikde to není vidět, ale ta umytá okna opravdu vidět jsou :-).
A i tak jsme si všichni užili takové povalovací, povídací a pohodové odpoledne, jako už dlouho ne.

Mějte pohodové dny!


Pro radost si  v mém eShopu si můžete stáhnout plánovací kalendář na květen!








Komentáře

Daniela píše…
Dobrý večer, Maxovy narozeniny....
Anonymní píše…
Luci, úžasný ty Tvoje párty jsou prostě nej! Nedělala jsi někdy indiánskou? Právě jednu za 6 týdnů plánuji a čerpám inspiraci. Hezký den Iveta
Lucie Living píše…
Děkuji opraveno.
Anonymní píše…
Hezký večer, také obdivuji Luciiny oslavy. Náhodou mám za sebou jednu bezvadnou indiánskou párty - pominu-li indiánské dekorace (např. totem z papírové trubky od koberce, doma ušité týpí, indiánská čelenka pro každého hosta), skvěle se mi osvědčila tradiční stopovaná, jakou jsme hrávaly jako děti: v okolí domu jsme vyznačili na šipky a poschovávali psaníčka s úkoly pro jednotlivá stanoviště. Ty byly indiánské - poznávání stop, hod tomahawkem do dáli, hod kamenem na přesnost do lasa, zkouška chutí (se zavřenýma očima poznat, co dostaly děti do pusy - borůvka, sůl, hořčice...), nejdelší indiánský pokřik na jedno nadechnutí atd. Na konci našly děti poklad - nanuky a taky zuby vyrobené ze samotvrdnoucí hmoty na koženém provázku. Úspěch mělo také válečnické malována na obličej, chybět nesměl oheň a opékání ulovených buřtů. Děti byly nadšené... Tak třeba vás nějaký náš nápad inspiruje, hodně štěstí ;-)
Ola
Anonymní píše…
Oli a máte i fotky prosím medif@email.cz
Moc děkuji
Hana Šlechtová píše…
Zase moc hezký nápaditý narozeninový den! Ráda jsem se podívala na jeho zdokumentování. A moc ráda na tento blog nahlížím.
Prima dny!
Hanka(bavi-mne-to.blog.cz)
ZUZU píše…
Paráda!!! Super oslava, nádherný dort! Jste úžasní! A Maxovi přeji vše nejlepší :-D ! Zuzka
Unknown píše…
Lucko jsi úžasná.
Anonymní píše…
Oku, moc moc děkuji. I.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023