V POKLUSU



Krásný den přeji!





Poslední dobou nestíhám.
Maluju.
Dost o sobě pochybuju.
Co nemusím, to nedělám.
Občas , ale nedělám ani to co musím:-))).

Je to mazec.
Mám pocit , že šidím děti.
Jsou celé dny ve školce a já pracuju.
A stejně nestíhám!

Když maluju, poslouchám nějaké audio a nebo mi běží něco jako kulisa na YouTube nebo netflixu.
Díky tomu jsem úplně "nechtěně"skoukla celou řadu seriálu netflixu Santa Clarita diet.
Je to naprosto absurdní hororokomedie, ale skoukla jsem první díl a nemohla jsem si pomoct nekoukat dál!!!!!
Pravda velkou část jsem u toho malovala a spíš poslouchala, ale už vím proč na seriály běžně nekoukám (a nebudu s tím začínat) a hlavně ne na ty , které je možné shlédnout všechny díly najednou!!!
Před půl rokem jsem takhle skoukla se ségrou Pustinu, což bylo ještě horší, protože jsme tuhle úchylku provozovaly ve dvou a když jedna měla cuky jít něco dělat druhá jí dokázala výborně strhnout a jít se dívat :-))).

Prosím napište mi někdo , že taky nejste schopný si seriál dávkovat sami:-)))!!!

Nicméně, Maxovi bylo 10.dubna 5let!
Fakt?


Oslava bude koncem dubna, ale vím jistě , že to nestíhám skloubit s ilustracemi.
Budu muset vymyslet něco efektivního a nenáročného.


Každopádně během dubna bude mít Max dost návštěv členů rodiny žijících za hranicemi.
Z Francie dorazí sestřenka Maxe a z Holandska minimálně jeden brácha, možná dva :-).
Na to se moc těší.


Jaro je tu a tak s Andulkou sbíráme květiny a lisujeme na náš herbář.


Adam plní co slíbil a tak už máme připravený záhon pro naše fazolové teepee.


Prťata si u toho hrála na žížaly.


A když se nám teď na víkend ochladilo, trochu jsme velikonočně tvořili.



Peříčka jsem koupila kdysi během roku a tušila jsem , že se budou hodit.




A měla jsem pravdu.
A vůbec nevadí, že jsou moji Indiáni trochu barevnější:-).

Mějte pohodové jarní dny!











Komentáře

InkaFej píše…
Lucko, jak můžeš napsat, že své děti zanedbáváš. Z tvých příspěvků vím, že patříš mezi ty nejlepší mámy!!! Reaguji na ty seriály, tentokrát je to vážně aktuální, protože už od středy u nás nejde nic jiného než Hra o trůny, kterou nyní dávají na HBO vždy celou sérii denně. To je něco...manžel na to kouká již poněkolikáté a já to mám jako kulisu k tvoření..tolik " zabíjaček" se hned tak nevidí..měj se moc krásně a ať ti jde malování od ruky a štětec vytváří ty tvoje nádherné kouzelné obrázky. Inka
Hana Šlechtová píše…
Určitě nejsou děti z Tvé strany zanedbávané. O tom přeci Tvůj blog je.
Jsi činorodá, kreativní fajn máma.
A seriály? Někdy podlehnu, ale snažím se, aby tomu často nebylo :-).
Hezkou Květnou neděli!
Hanka
Milky píše…
Souhlasím s Inkou i Hanou, děti se mají božsky, kdekdo by jim mohl závidět !!!! A když se musí do práce, jdou děti do školky, tak to prostě je, i když maminka "jen" maluje ilustrace !!! A se seriály ? I já sama dala Pustinu za 1 den a ještě k tomu přinutila i pana Há/=manžel/...Byla zima a venku mráz, to šlo, teď jen filmy, včera zrovna 30ti letý Když Harry potkal Sally....Vše krásné, pěkné svátky jara a inspiraci na malůvky kytek, ty se mi moc líbí....Hezký den. Milada
Anonymní píše…
Lucko ja Vas zboznuju...jste jedna z mala ke ktere je radost se vracet a u ktere nemam pocit,ze na me u kazdeho druheho clanku nevyskoci reklama...Jste mila,soudna,pecujici,schopna priznat svoje silne i slabe stranky a hlavne jste skvela maminka,ktera investuje cas do svych deti a jsem si jista,ze se to vyplaci a v budoucnu jeste vyplati.
Anonymní píše…
Kdyby se o všechny děti takhle maminky staraly a rozvíjely je jako Vy....výčitky stranou, znám spoustu matek, které nejsou zdaleka tak vytížené jako Vy a na děti kašlou,(zkušenosti z praxe).Vaše děti mají krásné dětství, jsou kreativní a hlavně vyrůstají v přírodě, což je k nezaplacení. Pustinu jsme s mužem sledovali loni o Vánocích,pravda, není to zrovna seriál k vánočnímu rozjímání, ale nemohli jsme si pomoct, třeba 4 díly najednou...Kamarádka mi líčila,jak úplnou náhodou začala sledovat nějakou stupidní telenovelu a doslova tomu propadla.Někdo jí řekl, že je to tak blbé,že to ani není možné a ona ze zvědavosti koukla na jeden díl a.... (jinak je to inteligentní,normální ženská),ale tohle prý bylo silnější, každý den se těšila,až všichni odejdou z domu a usedne k PC,kde to celé od začátku sjížděla:)
Jinak třeba Most, Zkáza Dejvického divadla,Krmelec,to nemá chybu:)
Krásné dny přeji
Irena
Carolina Mia píše…
Luci, buď v klidu a bez výčitek. Myslím, že to dáváte výborně. Také maluji, ale zatím u toho jen poslouchám hudbu. Bez tónů bych neuměla snad vůbec tvořit. Obdivuji Tě, že u toho stíháš ještě seriály, jsi dobrá.A vůbec, kompletně jsi dobrá.
Přeji parádní dny a hlavně, bez výčitek!
Věrka
Pavla píše…
Luci, jsi hodně schopná, šikovnáa pracovitá ženská. Co vše zvládněš při třech dětech! Asi hodně maminek má výčitky, to mi věř. Sama si dost často vyčítám, že jsem se (dnes již dospělým) dcerám málo věnovala. Neustále je hlídala babička, táta často pracovně mimo domov a já do večera v práci. A seriály prostě někdy chytnou - mě naprosto pohltila kdysi Pustina. Krásné dny.
Jeanny píše…
Dobrý večer Lucie. Vůbec si nevzpomínám, jak jsem narazila na váš blog ale od té doby jsem vaši pravidelnou čtenářkou. Určitě zrovna vy děti nezanedbáváte. Máte super nápady a moc se líbí kreativita na zahradě s dětmi a interier u vás doma. Seriály jsou mor. Vím, jak se všude mluví o Hrách o trůny ale z principu se na ně nepodívám......protože bych podlehla??:o)) Kdo ví. Ač to není vůbec můj styl, tak z nějakého důvodu miluju Sex ve městě a z českých seriálů doporučuji detektivky. Krásné jarní dny....ať se vám daří

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...