Zahrada...

...si letos dává  na čas.



Krásné, horké dny!

Po dlouhé době jsem vytáhla zrcadlovku a snažím se zase trochu víc fotit.
I mě chybí pravidelné zachycení okamžiků všedních i nevšedních dní:-).
Horoskop na letošní rok jsem si sice nečetla, ale myslím, že v něm je něco jako :
Blíženci naberete si toho víc než jste schopni unést!
A to téměř doslova.
Dnes jsem byla nakupovat a protože jsem to nechtěla přehánět, vzala jsem si jen košík na kolečkách.
A už u pokladny mi bylo jasné, že mám problém :-))).
Košík zůstává u kasy a všechen nákup ,včetně obřího melounu nepoberu do dvou rukou.
Takže jsem musela poprosit pána , který platil za mnou a vozík měl, 
jestli mi část mého nákupu sveze k autu :-D.


Ale zpět k zahradě.

Všechno má trochu zpoždění oproti minulým  rokům, ale s dnešními teplotami to asi zahrada rychle dožene.


Z trhu donesl muž afrikány s radou, že je máme zasadit k rajčatům, mají pomáhat s ochranou před škůdci. Tak uvidíme jak se nám osvědčí.


Jeden záhon jsem nechala bylinkám. Bylo by sice víc praktické mít bylinky po ruce na terase, ale tam pálí slunce celý den fest a moje zalévání terasových květin mi moc nejde. Tady v zahrádce mají mnohem větší jistotu že dostanou napít:-).



A u našeho fazolového teepee už se objevují první rostlinky fazolí.


A je pravda, že na jejich růstu je opravdu hodně znát teplý nebo studený den.





Bedýnková zahrádka se letos rozrostla zase o jednu bedýnku a taky o posezení se stolkem. To abych se během zalévání mohla kochat :-).



Navíc pokud jdu zalévat a mám návštěvu, tak mi může dělat společnost a přitom si posedět.


A velkou radost mi dělá hrášek.


Minulý rok moc nevyrostl a celkově byl tak nějak málo vyživený. Měl listy scvrklé a i potom i plody.


Teď je na tom mnohem lépe a dokonce i mnohem víc kvete.


Děti poctivě pomáhájí a pořád se ptají co můžou trhat a jíst  a co ne. Co je plevel a má se vytrhnout a co má naopak v záhonku zůstat :-), většinou se jim to daří :-)


Krásné dny!




Komentáře

Unknown píše…
Dobrý den, Vaše zahrada je překrásná! Přeji bohatou úrodu a dost času na odpočinek a kochání se!
Martina z Brna
Marie píše…
Luci,máš to moc hezké.Jsi skvělá a přibrzdi,máš tři děti zlato.Přeji krásné léto plné radosti.
Máte krásnou zahrádku. A líbí se mi fazolové teepee, je to skvělý nápad.
swetla píše…
krásná zahrada hezké dny Sv.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...