Letos k narozkám

Krásné červnové dny přeji!

Letos jsem na pivoňky čekala dlouho, nějak se jim nechtělo kvést.
Ale včera jsem k mým 42. narozeninám už měla krásnou kytici na stole.


Abych pravdu řekla dostala jsem k narozeninám kromě krásných dárků, taky trochu depku.
Vůbec ne z věku, ale tak nějak mě letos provází rokem zatím blbá nálada.
Asi i proto na blog méně píšu.

Mám příliš rozdělaných věcí a nedaří se mi je dotáhnout do konce, ale teď už jsou 3 důležité věci snad na dobré cestě ke zdárnému cíli. 
Během měsíce a půl prosezeného u malování mám pocit, že se jsem si naprosto rozhodila životosprávu a dost na sobě cítím nedostatek pohybu.
Tak jsem předevčírem místo obvyklé odpolední sklenky vína obula kecky a vyběhla do lesa.
Jsem na sebe celkem hodná a dost se šetřím.
Uběhla a ušla jsem pěkných 5km za 45 minut.
Krásný pocit potom, chvíli, než mě rozbolel snad každý sval v těle:-))).
Teď už jen vydržet alespoň 3xtýdně:-).





Mějte pohodové letní dny a s dobrou náladou!



A ještě malá reklama nakonec, pokud plánujete dárek paní učitelce mrkněte i ke mě do obchodu.

TADY


Komentáře

Lucie píše…
Vsechno nejlepsi, Luci! 🌺🌺🌺
Bude lip, je to prechodne, venku je nadherne, deti jsou skvele, dum uzasny, zahrada bozska, postava lepsi nez kdejaka tricitka... Mam pokracovat? :-)) Uz je lip? :-)))
Plihalova píše…
Vše nejlepší,štěstí,zdraví a pohodu.Bude lépe...vše máte💟.Hezké dny.JP
Anonymní píše…
Všechno nejlepšíííí !!! Hlavně hodně zdraví a veselou mysl, jste šikulka ! Šá
Dáša F. píše…
Lucko, vše nejlepší k narozeninám a ať je brzy lépe. Vše se stíhat nedá, to se musíme naučit a také občas vypnout. To v dnešní uspěchané době jde také špatně. Tak občas vypni, je to fakt třeba. :o)
Přeji prima dny. D.
Anonymní píše…
i z Jizerek narozeninové přání letí - štěstí zdraví lásku a pohodu vinšuji. Olina
Nitkymehozivota píše…
Milá Medardko, dodatečně všechno nejlepší! A v sobotu jsem na tebe aspoň vzpomenula ;-)Pivoňky mi ve středu očesala bouřka...
Eva
Barbora píše…
Luci přeju Ti krásné narozeniny a především lásku, zdraví a chutˇdo života! Všimla jsem si v poslední době, že máš nějaký útlum jak tady, tak na IG a musím říct, že mi příspěvky od Vás z údolí moc chybí. :-) Ale chápu a respektuji, že není vždy posvícení a chuť sdílet. Když toho má člověk a nestíhá, tak je život dost ve spěchu a není moc energie na další věci. Znám to... Přeji Ti, ať se Ti ty velké věci podaří dotáhnout do cíle a užíváš si více klidu, taky zahrady a především krásného počasí ♥
swetla píše…
všechno nejlepší.Sv.
i n n a i a píše…
Luci, všechno NEJ! držím palce ať blbou náladu vystřídá lepší období... možná momentálně potřebuješ zrovna tyhle nálady, všechno má svůj význam... zase bude dobře, tohle si říkám, když mi není úplně nej... pa i.
Lucie Living píše…
Luci děkuji, už je líp:-).
Lucie Living píše…
Jiřinko děkuji, ano mám vše , vím...ale přesto se ta blbá nálada občas vetře. Dokence i znám důvody je jich několik a chce to jen na tom zamakat :-).
Lucie Living píše…
Moc děkuji:-).
Lucie Living píše…
Moc děkuji Dášo, jojo občas si člověk nabere víc než unese , ale na obzoru mám vyřešení hned několika starostí, tak zas nabírám optimismus:-).
Lucie Living píše…
Olino moc děkuji za přání!
Lucie Living píše…
Evo děkuji za přání a za vzpomenutí, to potěší:-). Krásné dny.
Lucie Living píše…
Barboro moc děkuji , za přání , za milá slova a za návštěvy. Snad se blýská na lepší časy:-).
Lucie Living píše…
Moc děkuji Inko, určitě je to tak , některé důvody i znám jen je řeším a štve mě že je neřeším...ale teď jsem se do toho pustila a hned je trochu líp:-). Krásný dny!
Dodatečně přeji všechno nejlepší a dobrou náladu :o)
Pivoňky také miluji, letos zatím ještě nevykvetly, ale loni jsem je touhle dobou měla ve své svatební kytici...

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023