Ilustrovaná knížka pro vaše děti - give away

Přeji krásný den!

Minulý týden vyšla první knížka plná mých ilustrací.




Byla to moje první práce a tak jsem udělala spoustu chyb, ale beru to jako velké poučení.
Snažím se zahnat pocit , že jsem měla plno věcí namalovat jinak, líp a zakazuji si zkoumat dílo dopodrobna.
Už vím, že je lépe se stokrát zeptat a ujasnit si co nejvíc detailů a informací.
Taky příště budu myslet na to, že i když mám dny kdy malují jeden obrázek za druhým , vymyslet a namalovat obrázky , které by pasovaly k textu není úplná legrace a jsou dny a není jich málo, kdy člověk zrovna nepřetéká inspirací a kreativitou:-).
Pracovala jsem na obrázcích asi 6 měsíců a byla jsem hodně ve skluzu proti slíbenému termínu. 
Mám sama radost, že přestože někdy to byl stres, protože člověk by nejradši dělal milion jiných věcí, já "musela" malovat, vůbec mě to malování neomrzelo, naopak:-).



A tak bych i vám ráda knížku představila.



Knížku napsala Zuzana Pospíšilová a pokud máte děti určitě se s její bohatou tvorbou někde setkáte.

Je to příběh šnečka, který přijde a o ulitu a hledá tedy nový domeček. Mě připadá, že je příběh psaný formou opakování příběhu a přidávání dalších ( něco jak šla slepička kohoutkovi pro vodu) a moc se mi líbí, že na konci každé kapitoly jsou pro děti otázky jak rozumí textu, buď jak poslouchaly a nebo jestli vědí co znamenají některé výrazy (uražený, nesměle, kokon, chlubit se...) .
 Naše děti tohle moc baví.
Knížka je ideální pro školkové děti cca 3 až 7 let.







Tady je pár ukázek jaké obrázky v knížce najdete.











A tak pokud Vás kniha zaujala objednat ji můžete přímo na stránce vydavatelství GRADA a myslím, že i v jiných knihkupectvích je a nebo bude k dostání.



A jednu knížku s věnováním můžete dostat přímo tady.

Budu ráda, když mi do komentáře napíšete jaké knížky a příběhy baví vaše děti.
Nechte na sebe nějaký kontakt.
Komentáře můžete přidávat do 13.10.2019.
Potom děti jeden  komentář vylosují a na věnování se domluvíme.





Mějte krásné a pohodové podzimní dny!

Komentáře

Anonymní píše…
Gratuluji!Krásné obrázky a příběhy o zvířátkách nikdy nezklamou.Určitě ji koupím.
I.N.
Ilona Ř. píše…
Jé Lucie,gratuluji ke krásné knížce!Náš Šíma knížky miluji,do knihovny chodíme pravidelně a nejraději má knížky o dopravě a komiksy Kačera Donalda😉 Zkusím také štěstí v soutěži.Přeji krásnou neděli!
Anonymní píše…
U nas nejvic zabraly anatomicke atlasy a encyklopedie... otazka: “Spermie mas? Tak ukaz! “ me dostala na rodinne oslave do uzkych :)))

Gratuluji ke krasne praci!

IK
Anonymní píše…
Luci, blahopřeji, povedlo se !!! Šá
Anonymní píše…
Jee, paní Pospíšilová je tady od nás. Knížka je moc hezká. Dcerka má 2.5 roku a zatím ji baví krátké říkanky a pohádky. Hit je u nás Sedm kuzlatek, kniha Susky, susky u hrušky a Ladovy Říkadla. Simona_miksova@seznam.cz
Marcela - Nordic Passion píše…
Luci, prostě skvělý úspěch, když to člověk nevystudoval, najednou začal malovat a teď tohle! Gratuluji. Mně se obrázky líbí. Zkusím štěstí. Čteme s dětmi denně. Syn teď Robinsona Crusoe a Barů o pejskovi, zvířátka jsou in, nebo třeba Malenka a podobné knížky. M.
Anonymní píše…
Dobrý den,já knížky pro děti vybírám podle ilustrací...Mého vnoučka teď oslovila knížka A pak se to stalo...
Moc gratuluji a hodně inspirace do další práce. Mirka
Jitu píše…
Naše děti mají rády všechny možné příběhy. Já vybírám tak, aby čtení bavilo i mě. A podle ilustrací. A druhá velká skupina jsou populárně naučné knížky pro děti, hlavně o přírodě a historii.
Tahle vypadá opravdu krásně.
ghandiovec píše…
U nás jede nesmrtelný Krteček. A pak ještě knihy z Minipedie od Svojtky, kde se dají obrázky posouvat a různě s nimi manipulovat. Do budoucna doufám, že se jim bude líbit Astrid Lindgrenová a Děti z Bullerbynu, tu jsem jako dítě milovala já :-)
A moc gratuluju ke knize!
Martina BARABASCA píše…
Krásné Lucko :). U nás střídáme hodně, teď zase v oblibě Liskulka.Martina
Anonymní píše…
Čtu už vnoučatům, kterých máme sedm. V uvedeném školkovém věku už jen dvě, a to kluky. Hitem pro vnučky byly příběhy o Kamilce, u jednoho vnoučka vede krteček a u druhého mašinky. Ale Vaše ilustrace se mi moc lbí, byl by to dárek k Vánocům.
J.
Plihalova píše…
Vnučka vydrží zatím jen vyprávění klasických pohádek.Tuto jí pořídím i když nevyhraji.Hezký den.JP
Anonymní píše…
Velká gratulace Lucko, jste skvělá! Moje děti vyhledávají hlavně napínavé příběhy. Dcera (14) je knihomol, každých 14 dní v knihovně a vždy si půjčí 7-10 knih, které za čtrnáct dní přelouská. Bez knížky nedá nikde ani ránu a mezi vrstevníky je za tu divnou. Syna (8) zatím lásku ke knihám učíme, čte s ním hlavně tatínek, momentálně O človíčkovi :) Mějte krásné dny. Petra
Šitý.domov píše…
Gratuluju.Dceru(skoro 3roky) bavi nejvic o zviratkach,prirode a anglictina.:-) dablik.lida@seznam.cz
Unknown píše…
Naše děti (3 a 6) milují Daisy Mrázkovou... Flórinku a Slona a mravence..
Lenka lala.krejci@gmail.com
Anonymní píše…
Dobrý večer, Lucie, moje mladší dcera (15 let) nechce číst vůbec. Starší dcera (20 let) čte už od svých 5 let a už přečetla celou městskou knihovnu. Čte stále a úplně vše. Protože pracuji ve školství, tuto knihu bych ráda přečetla a ilustrace ukázala mým druháčkům. o.zunova@centrum.cz
Jaroslava píše…
U nás je teď v oblibě úžasná knížka Šedík a Bubi. Jaru
Eva píše…
Knížka vypadá moc pěkně.
U nás vedou zvířátka:)
Přeji hodně dalších výtvarných počinů. Eva
Anonymní píše…
O knížce jsem už slyšela, milý nápad na příběh a krásné ilustrace. Ale víte, že bych je k vám nezařadila? A to vás a vaši tvorbu sleduji na IG :-)Doma čteme každý večer, moc rádi máme Kůzlátka (Pohádka o kůzlátkách, ale neposlušných a Pohádka o kůzlátkách, ale poslušných) s opravdu vtipným textem a pro mě srdcovými ilustracemi od Vladimíra Krále. Petra: kulhanovap@seznam.cz
@cincilickova píše…
Dvacetimesicni dcera je od malicka velka ctenarka a nejvic ji zajimaji hobby casopisy o zviratech. A taky jednotlive stranky v knizkach, kde je "drama" ...vcely vyhaneji vosu z ulu, Tygr a Zajda se perou o knizku, medved odmlouva mame, ze nepujde spat atd...Gratuluji k pocinu, je to prvni krok na vasi ceste:) @cincilickova
Zuza píše…
Moje neteře mají rády všechny knihy. Klasika jsou příběhy o zvířátkách, ale už čteme i knížky jako třeba Alencina čítanka a Děti z Bullerbinu a to vždy musíme napodobovat příběhy, které děti prožívají. Teď nás čeká nová etapa, začne nám číst naše prvnanda.
Carolina Mia píše…
Luci, předně velká gratulace, jsi šikulka. U mě/nás vede Malý Princ. A čím jsem starší , tím víc a víc ... Pá Věrka
Anonymní píše…
Velmi krásná knížka, moc se povedla. Vnoučátkům čtu o přírodě, zvířátkách. Tyto knížky mají nejraději.
Přeji krásný den Jarka j.stejskalova@mesto-kromeriz.cz
Anonymní píše…
Já myslím že jsem to psala už stokrát.Nejnejnej......Gratuluji.Alibabka
Hana Šlechtová píše…
Gratuluji k vydání knížky s Tvými půvabnými obrázky. Určitě dětskou duši potěší.
Hanka
Anonymní píše…
Při čtení Vašeho příspěvku mě napadlo knihy o zvířátkách, teď vidím že to tak má asi většina dětí.
Jste šikovná, časově si to ani neumím představit, jak zvládáte
Dagmar
Anonymní píše…
Dobrý den, moc blahopřeji k nádherné knize. Musí to být ohromný pocit, vidět za sebou hmatatelný výsledek mnohaměsíčního tvořivého úsilí. Můj pětiletý vnuk knížky zbožňuje, k mé veliké radosti, a tak jsme už přečetli kdeco. Letos v létě byl v kurzu kocourek Mikeš, potom taky kocour Modroočko, a nestárnoucím hitem jsou už několik let příběhy čarodějky Winnie.
Krásné dny přeji, Dana
Dana Tešová píše…
Knížky mám moc ráda, u nás slaví úspěch Co se zdá medvědům, všechny díly Čmeldy a Brundy a teď překvapivě Děti z Bullerbynu. hezký den. Dana
Anonymní píše…
Dobrý den, blahopřeji k vydání knihy s vašimi obrázky - jsou půvabné. Moje 6letá vnučka teď poslouchá příběhy o Rumcajsovi, Mance a Cipískovi, k narozeninám si přála knihu O pejskovi a kočičce.

hezký podzim Hanka
Anonymní píše…
Ahoj Lucie,
krásné ilustrace!!!!! Já vybírám knihy vlastně jen podle ilustrací, většinou to vyjde :D A tahle by určitě stála za to, protože i Zuzana Pospíšilová je mou oblíbenou spisovatelkou. Zrovna mám na megaknihách pěknej výčet literatury - trošku úchylka.
Krásný den, Pavla pajulevrtule@centrum.cz
minefelicite píše…
Knížky pro děti máme rádi snad všichni a o přírodě, zvířátkách ,s krásnými obrázky .. co si více přát :-))) ..tak teď jen aby se na nás usmálo štěstí - děkujeme Lucko !!! Iva
Magika píše…
Krásný den přeju.. Luci, obrázky se moc povedly, působí mile a krásně, paní spisovatelku neznám, tak ráda případně rozšířím sobě i dětem knižní obzory, děkuji :) Jinak u nás je stálicí Andrea Popprová a její úžasné knížky.. Magika
Anonymní píše…
Krásná knížka, moc blahopřeji. Moje vnučka má na knížkách nejraději obrázky. Rády si je spolu prohlížíme a vyprávíme příběhy nejraději má však Děti z Bullerbynu a teď jsme koupili Příběhy kocoura Modroočka. Knížka bude určitě jedním z vánočních dárků - i když nevyhraji, moc ráda si ji koupím. Krásné podzimní dny přeji Jarka
Anonymní píše…
Naše holky mají rády Astrid Lindgrenovou, hezký den JarolimkovaPavlina@seznam.cz
Klára Hejkalová píše…
Moc krásné-kéž bych také uměla malovat-oko vidí a ruce si dělají, co chtějí :-) Moc Vám tleskám. U našich školkových dětí vládne právě Zuzka Pospíšilová a Miroslav Kratochvíl. Každoročně před Vánoci čteme knížku Mikuláš, Ježíšek, pan Vrána a my...vřele všem doporučuji.
Anonymní píše…
Krásná knížka, gratuluji k prvotině, další budou ještě lepší :) . U nás mají děti rádi pohádky víly Jahůdky a taky Zase ti otravní králíci, u které je vždycky velmi veselo. Knížku bych chtěla pro své tři ratolesti, ať máme přes zimu, co číst nového.Zdraví Draha lenti(zavináč)post.cz
Anonymní píše…
Mila Lucie, mnohokrat gratuluji k takovemu uspechu! Umim si predstavit i ty neprijemne pocity zpetne, co mohlo byt jinak (vlastni zkusenost z prace pro vydavatelstvi), ale doporucuju vzit si ponauceni, treba si i v par bodech zapsat, a pak uz se v tom nenimrat.
Mam kluky 5 a 2, ted nejradeji cteme detektivni pribehy, taky piratske a prohlizime obrazkove knihy, ktere si komentuji sami ctenari. Moc vam drzim palce dal.
Zdravi Katka z Moravskeho krasu
Kdyby se stesti usmalo, dejte prosim vedet v clanku, ozvu se.
Pa
Ekulka píše…
Gratuluju ke knize! To je můj sen, taky někdy něco ilustrovat, ale nejdu za tím tak cílevědomě, jako vy, takže já zůstanu u snu :D
Mám dvouletou dceru a u nás momentálně nejvíc jede 2x7 pohádek a Pohozené kšandy kamaráda Standy :D
Bohunka píše…
Milá Lucie, moc blahopřeji, krásná práce. Dcery čtou o koních a zamilované pubertální a syn miluje vše s auty a zvířátky. Nyní je to kuřátko Ťutík.
Přeji vše dobré.
Bohunka
DanaOlga píše…
Gratuluji ke knížce. Obdivuji jak vše stíháte, děti tvorbu, psaní ….. držím palce at se Vám vše daří i nadále.
Knížku bych věnovala vnoučkovi, který je letos předškolák... Zdraví Dana
Anonymní píše…
Dobrý den, gratuluji ke knize!!!! Mám děti 4, nejstarší už je sama v pokoji a čte si dle libosti. Ale ostatním třem vymyslet něco, co bude bavit 10, 7 a 4letého je celkem mazec, zvlášť, když ten nejmemší je trochu "diktátor". Ale vedou u nás básničky. V současnosti má prim Hynek Vilém a jeho Ztratil pejsek trenýrky. Opravdu vtipné básničky a nejsou to takové ty rýmovačky na první dobrou, ale fakt s nápadem a širokou slovní zásobou. Takže u nás teď No1. Mějste se pěkně gebin@centrum.cz gábina
ZUZU píše…
Milá Lucie, obrázky jsou překrásné!!! Mám doma tři děti a nejstarší dcera (je v devítce a chce se přihlásit na SUŠ) Vás moc obdivuje a strašně Vám fandí. Čtenáři jsme celá rodinka, včetně nejmladší - pětileté - ratolesti. S ní jsme se právě zahloubali do příběhu O srnečku Janíčkovi. Příběh je to hezký, docela dost mi připomíná Bambiho :D. Přeji Vám i celé Vaší rodině krásné podzimní dny! Zuzka
Anonymní píše…
Dobrý večer.
Moc gratuluji a máte můj velký obdiv.Dodat ilustrace k celé knížce je docela mazec. Já už mám nyní děti velké, chystám se spíš na babičkovskou roli.S dětmi jsme hodně četli a za mě tenkrát vítězila paní Helena Zmatlíková. Jí ilustrované děti z Bullerbynu neměly chybu.
Ať se vám moc daří.
S pozdravem
Eva z Plzně.
Anonymní píše…
Krasny den! U nas se (konecne) zacina opravdu cist, nase dvouletacka doted preferovala spis obrazky. Nejcasteji cteme krtecka. Iva
Anonymní píše…
Milá Lucie máte neskutečný talent, který už obdivuji dávno. Knihu chci dát svým vnučkám na Vánoce. Mají rády knihy o zvířátkách, ale především milují v knihách obrázky, takže věřím, že ty Vaše je zaujmou.
Krásné podzimní dny. Marcela B.
Anonymní píše…
Lucie, je nádherná!
Martina Brna
Anonymní píše…
Dobrý den,

Gratuluji ke knize. Musí to být nepopsatelný pocit držet svou knihu v ruce. U nás momentálně frčí příběhy o Aničce, ikdyz je určena větším dětem.

Přeji krásný podzim

Kamila
Anonymní píše…
Vážená a milá Lucie. Obrovská gratulace k první "své" knize. Jste velmi šikovná. Je moc prima, že jste svůj talent takto prímově zúročila. Hlavně držím pěsti,abyste ve své tvorbě dále pokračovala a dělala tak radost druhým. Tvůrčí talent je vidět i z Vašeho báječného bydlení. Moc ráda k Vám chodím na Jvirtuální návštěvu a mám radost z
Vašich krásných dětiček, jsou kouzelné. Děti už odrostlé a vnučka miluje zvířátkové knížky. Srdečně zdraví Lu z Moravy
Anonymní píše…
Ráda chodím na Váš blog, pocházím z kraje, kde bydlíte.
Krásné ilustrace, dětem se budou líbit.
Midia@email.cz
Anonymní píše…
Milá paní Lucie, gratuluji ke krásné knížci, ilustrace jsou velmi příjemné,nežné a zároveň hravé a vtipné, určitě pohladí každou dětskou dušičku a nejen tu dětskou! :-) U nás doma už přes měsíc náš 4-letý synek neustále vyžaduje pořád dokola číst Encyklopedii lidského těla a pořád projevuje stejné nadšení.
Alena K., alval@email.cz
Anonymní píše…
Dobrý večer Lucie,
gratuluji ke krásné knížce, jste moc šikovná . Našim Včeličkám, nejmenším dětem v Mš by se pohádka líbila, hlavně obrázky.
Petra
petra.kodlova@seznam.cz
Unknown píše…
Hezký den Lucie. Mého 2,5 letého syna knihy teprve začínají zajímat. Zatím vedou obrázkové o zvířátkach. Mějte se. Martina K. Český ráj
Renata píše…
Milá Luci, děti už mám dávno odrostlé, ale ... je kolem mě tolik malých, kterým by vaše knížka udělala radost. A tak to zkouším jako hodná teta Renata a uvidíme :-)
PS: Moc moc moc gratuluji ke krásné knize a k tomuto úžasnému výsledku ♥ Jste skvělá ♥

reena.de@centrum.cz
Anonymní píše…
Vzhledem k počtu našich vnoučat také zkusím zasoutěžit o hezkou knížku
DM
Eva píše…
U nás zatím Krtek, cokoliv kde je vlk ( prasátka, kuzlatka), příběhy o Štěňátku a o prázdninách Hroší příběhy. Pro sebe jsem si koupila Medvěd Vrr, Gerda příběh velryby a Otýlie zachraňuje cirkus. Chystám se na Tukoně. Zemanovae@centrum.cz
Jana píše…
Také zkusím štěstí. Vnučka šneky miluje. Janku80@seznam.cz
Vroni píše…
Obrázky jsou nádherné, jste moc šikovná! Děkuji za soutěž a zdravím. Vroni
Anonymní píše…
Momentálně milují ty po mně. Děti z Bulerbynu jsou top !
Iveta
Medif@email.cz
Anonymní píše…
Knížka je opravdu nádherná! Martina
m.kypra@seznam.cz
Jankava píše…
Encyklopedie o zviratech. Jankava@gmail.com
Anonymní píše…
Milá Lucie moc se nám Vaše obrázky líbí,a knížka moc pěkná,my ted čteme Arthur Ransome Nechtěli jsme na moře,Trosečníci z Vlaštovky ,Povídání s liškou,Dobré ráno zahrádko,Kluci z květináču,Tomík objevuje přírodu,Lesní noviny...přeji Vám krásné podzimní dny,dae
Anonymní píše…
Krásné, ta se povedla! U našich dětí bodují klasická stará leporela ještě z dob, kdy jsem já byla dítě.

dvorakova-lucie@seznam.cz

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...