LOFT

Přeji krásný start nového týdne!




Po dopsání minulého příspěvku jsem si říkala, že další bude dřív.
Nějak mi to nevyšlo :-))).

Nevadí, snad tedy příště!

Nedávno jsme dělali předvánoční úklid a v rámci něj,  jsem opět trochu přeházela kouty v našem loftprostoru.
Vlastně ani nevím jak tuhle místnost nazvat, je tu pracovní stůl, ale pracovna to není...


....spí se tu, ale ložnice to taky není, 


a tak pokud potřebuji doma specifikovat tenhle prostor jedním slovem jako je  kuchyň nebo obývák,  říkám tomu patro...dones do patra, z patra. 

Potřebuji tu doladit víc věcí, ale hodně často teď přemýšlím o koberci. Šedý jsem dala zpět do obýváku, ale pasoval sem pěkně. Zkusila jsem i bílý od Andulky, ale ten se mi sem tak nelíbil.
Pak bych taky ráda trochu pozměnila posezení s křesílkem a stolkem, ale vždycky když začnu o nějakém křesle uvažovat vyjde mi z toho, že pak musím ještě změnit pracovní stůl a komodu....a  tím pádem skoro vše co tu je :-).


Poslední dobou jsem si do křesla nesedla už dlouho.
Andulka je pěkný zvíře a nedávno se mě babička ptala, proč prý ji ještě oblékám jako holčičku:-))).

Není školka a nemám moc hlídání, tak jsem trochu vyčerpaná, umluvená a už se celkem hodně těším na září :-))).
Max má období dotazů PROČ?
Jako Adam ho měl možná taky, ale rozhodně ne v takové míře jako Max.
Ptá se proč úplně na všechno a většinou se snažím najít vhodnou a stručnou odpověď, ale možná už vím odkud je výraz..Protože bagrrrrrrrr  ! :-)))





Teď jsme měli asi týden návštěvní pauzu, instantní děti odjeli a tenhle týden nám přijede babička z Holandska. 
Taky jsme snad konečně dořešili rozvody vody, odpadu a elektřiny a vše funguje jak má, ale prý společnosti bagru se ještě nezbavím, protože musíme upravit terén tak aby fungoval odtok vody a nám se netvořil po každém slejváku před domem rybník.
Do školy s Adamem už trénujeme, po první vlně odporu Adam zjistil, že to není úplná hrůza a tak do toho jde celkem dobrovolně :-).
Potom už jen nakoupit něco na povyrostlé děti, doplnit seznam do školy, doořezat všechny pastelky (to jsem sice začala, ale mám z toho puchýř tak jsem zbytek odložila až se to zahojí a příště si beru chránič :-))) ) a taky musím zjistit kdy se jde u nás poprvé do školy a pak hurá na to!



Tolik něco nového od nás. Příště snad dřív :-))).
A taky příště vysvětlím, proč jsme dělali předvánoční úklid uprostřed léta!

Mějte pěkný a pohodový týden!






Komentáře

Martina píše…
Školní rok začíná oficiálně 4. září. M.
Anonymní píše…
Lucie, máte to doma krásné. Vždycky u Vás obdivuju ty krásné trámy ..... a úklid. My máme doma klasické stropy, spíš nižší a stejně poslední dobou svádím marný boj s pavouky, jsou ty potvory všude a tak se tu kochám a kochám a závidím :)
Janet píše…
Krásný! <3
The VeTy's world píše…
Milá Lucie, ja bych u vás v patře neměnila nic, vše je tak krásné a vzdušné ;-) Loft je můj sen a tiše závidím :-)
Renata píše…
Luci,
k Vám domů chodím pro inspiraci,moc se mi u Vás líbí.
Co do patra pořídit třeba koberec ten jemný co má Ikea z mořské trávy?
Máme ho a je i příjemný na chození,vydrží i nějaké vylití a případně nějaký nehody od dětí.Mě by tam k Vám docela ladil k tomu dřevu :)
Přeju krásný zbytek prázdnin.
Unknown píše…
Jak ja vam rozumím 😊Taky se s těmi našimi třemi rarachy těším na září. Ale ještě si uzijeme poslední týden prázdnin u more. No moc se těším.
A taky se těším na to, co jste dělali vánočního, jak jsem viděla na IG.😊
To je nádhera! Hrozně se mi líbí ty střešní okna :) přesně něco takového bych jednou taky chtěla v domečku :)

MagicBeautyLife
Barbora píše…
Luci tento prostor Vám moc závidím. Je to tak originální a může posloužit k čemukoli. Škoda že k nám do domečku se nikam takový prostor nevešel. Musí tam být krásně :-) Jinak proč jste měli uprostřed léta Vánoce mě taky moc zajímá. :-) Krásné dny, Bára :-)
Unknown píše…
Luci, moc se mi u vás líbí, taky bych takové patro brala :-) Je to příjemná "zašívárna" :-) K.
Tante Mali píše…
Phantastic place. Would like to move in within a minute.
Thank you for sharing and all my best from Austria
Elisabeth
michal píše…
To je fakt pěkné. Vždycky mě zajímalo, jak je to v těchhle loftových bytech v létě. Jestli je to s teplem v pohodě, nebo je fakt zapotřebí domácí klimatizace. Když jsme v podobných bytech bydleli na dovolené v Itálii přes AirBnb, tak tam říkali, že je to nutnost. Ale tam jsou přece teploty ještě o poznání vyšší. I když těžko říct, protože dneska bylo v pardubicích 35 °C. ://

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...