18 srpna 2011

Léto vítej zpět

Tak , já už se pomalu začínala ladit na těšení se na podzim, ale zdá se , že to ještě chvíli počká :-)
Dnes bylo parádní počasí. Jak všechny milé dámy máte během letních dnů? 

Já doufám, že počasí vydrží i na víkend, jedu se sestrou a neteří  na dámskou jízdu na chaloupku (tedy Adík bude se mnou, tak ne úplně dámskou:-)). A v sobotu jedeme slavit 74. narozeniny mojí maminky.

Sice máme tyto letní dny pracovní , ale i tak si užíváme sluníčka, zahrádky a bazénku, grilování a podvečerního odpočinku a Adámek si užívá prázdniny u babičky přes den a odpoledne s bráchou, který brzo odjede zase domů.

Muž mi dnes dovezl krásný dárek...asi díky tomu, že se začalo hodně dařit mým orchidejím...koupil mi hned dvě, takové zvláštní...


...ale krásné. 

Tak užívejte léta a krásných dnů!

4 komentáře:

  1. Fina bilder! Hösten har så mycket skönt som väntar på oss. Jag älskar hösten.

    kram CC

    OdpovědětVymazat
  2. Lucko tak ta poslední vypadá úžasně :-)..sice u mě by se jim nedařilo, ale líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  3. Hoppas helgen har varit god för dig!

    kram CC

    OdpovědětVymazat
  4. Nech sa Tvojim orchideikám darí...... sú krásne a naviac darované z veľkej lásky, je to vidieť....krásny slniečkový deň Ti želám Lucka
    Eva

    OdpovědětVymazat