Krásná neděle...

...dnes se počasí opravdu vydařilo :-).

Kluci velmi brzo ráno odjeli, Adík jel na neděli k babičce , aby se mu tolik nestýskalo a maminka dala do pořádku dům a stihla se podívat i do obchodu:-)

Koupila jsem si dvě tuniky , jsou docela podobné, tak jsem dlouho váhala jestli je mám vzít obě a pokud ne tak kterou si mám vybrat...bylo to těžké...a tak mám obě :-)




Ještě jsem si k tunikám koupila džínové elasťáky  - vše Orsay 



Myslím, že jsou to super kousky co se dají kombinovat jak při chladnějším počasí, tak i když je teplo...zkusila jsem i víc podzimní verzi :-)


Přeji krásný nedělní večer !

Komentáře

Room of karma píše…
Snygg tunnika! Men jag tok gillar din fina väst du har den sista bilden! Riktigt coolt!!!!!

kram CC
Vivi píše…
Luci,
obě tuniky - šatičky vypadají krásně a šik. Každá se mi zdá úplně jiná, i když barevné ladění je podobné. Určitě jsi udělala dobře, že jsi tam nenechala ani jednu. Budou ti dělat ted´i na podzim výborné společnice ;-).
Krásné letní dny přeje Vivi

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...