fashion book

Přeji , krásný večer. Dnes jen v rychlosti , fotečka pokladu , který jsem po dlouhé době objevila u rodičů. 
Tuhle knížku jsem si odmala hrozně ráda prohlížela. Moje babička podle ní šila, ale bohužel jsem nikde nenašla nějaký rok vydání a podle těch obrázků to tipuji na dobu  kolem roku 1935-40, ale to čistě odhaduji podle filmů s Adinou Mandlovou  a Oldřichem Novým v porovnání s návrhy v knize.



Každopádně se mi ta móda vždy líbila a vždy jsem toužila po tom nosit takové šaty :-)
Ty dámy vypadají velmi elegantně .Nádhera!


Dnes jsme byli s rozšířenou rodinkou na výletě na Konopišti a kluci si to velmi užívali..tak zítra snad přidám něco z výletu :-)


Přeji krásný večer a dobrou noc!

Komentáře

EvikHolik píše…
Luci ta doba měla něco do sebe :-)...a staré filmy mám moc ráda.
BOHDA píše…
LUCI, KNIHA JE OPRAVDU MOC HEZKÁ.
TYTO OBRÁZKY MÁM TAKÉ RÁDA.
UŽÍVEJ LÉTO A POHODU S CELOU TVOU RODINOU.
BOHDA
punkveruska píše…
Luci, to je krásný poklad.
Krásný den
Věrka

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...