Letošní Vánoce...

...proběhly...a stále probíhají  relativně v poklidu :-)



Vzhledem k tomu, že  posledních pět let, byl čas kolem Vánoc...hlavně poslední týden...velmi, a to velmi, hektické období ...a já, byla již několik let zralá ...na odbornou pomoc:-)...letos to buď tolik neprožívám (i když po několika letech jsem si dala zase práci s tím zabalit a odekorovat dárečky, napéct cukroví, uklidit...před tím než 22.12 můj muž řezal a brousil desku nového stolu v domě, než k nám 23.12 nastoupili dělníci na koupelnu, kterou stejně nedodělali, a bagr , který rozryl posledních pár míst kolem domu, kam se dalo vstoupit a vrátit se s čistýma botama...a já jela na nákup do obchoďáku, kde se nedalo hnout a někteří lidé se hádali nad přeplněnými přepravkami mandarinek, zrovna o tu jednu:-) !... a můj syn , vydržel nepřetržitě celou dobu nákupu opakovat..."já chci nějakou hračku "...prostě ta pravá vánoční atmosféra :-), doma pak probíhalo v zabláceném baráku, plném lidí,  stavění 5ti metrového STROMečku...pak zdobení a v neposlední řadě vyvařování pro minimálně 8lidí...občas máme na návštěvě ještě jednoho, či dva sousedy :-) )


Atak musím opět pochválit mého muže , že i přesto , že je většinou tvůrcem stresu, tak mi i pomohl dát spoustu věcí do kupy a zajistit pohodové  Vánoce a letos poprvé ,se nemusíme mačkat u stolu, se vejdeme do postelí, jsem stihla relativně prostřít stůl,jsme se podívali společně na vánoční film...a já měla zase trochu pocit , že Vánoce jsou svátky pohody a klidu :-) !


Určitě k tomu přispělo i to, že jsme se rozhodli pro předání dárků 25.12. ráno...doporučuji...to byl opravdu výborný nápad...i když mi to přišlo trochu...jiné...že po večeři se nešlo na dárky a, že ráno se dárky otevírali za světla, ale co se logistiky týká...to nemělo chybu :-)!


Takže krásné Vánoční dny přeji !


Komentáře

EvikHolik píše…
Luci budu s tebou souhlasit. Asi by se mi to taky líbilo :-). Hlavně kvůli dětem ..víc by si pohrály s dárky..takto je člověk brzo nažene do postele :-D
Unknown píše…
Lucko, my to delame tak, ze rozdavame darky pred veceri. Deti si pak hraji a my si muzeme v klidu povykladat u vecere. Jinak preji krasny zvytek Vanoc, Katerina
Lezarts píše…
Předposlední, článek, který jsem publikovala na mém blogu, a písnička Vánoce, Vánoce přicházejí..., se opravdu přiblížily k Té Tvé vánoční realitě. Ovšem, zvládla jsi to s lehkostí a bravůrností, povznešena nad situací
:-D, přijdu na kurz.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...