Můj staro-nový fotoaparát...

...v akci!

Zdravím blogerky a doufám, že jste si užívaly sluníčka tak jako my!

Teď je ale venku bouřka...a pořádná!!! 

Takže mám čas sednout k počítači a trochu zapracovat na megamnožství fotek, které jsem pořídila tímto...


...modelem Nikon Coolpix 5700



Budu se s ním muset trochu sžít a naučit se s ním pracovat, ale už teď vidím, že umí věci , které můj současný foťák neumí...

... chudák Nikon,  koupili jsme ho v roce 2002 a pak jsme často cestovali a foťák byl moc veliký a nepraktický a navíc jsme to s ním neuměli...tak jsme pořídili dva menší a můj muž tenhle ještě chvíli používal na focení detailů strojů v práci...no a pak zůstal v šuplíku...až když jsem teď začala přemýšlet, že bych si nějaký lepší fotoaparát koupila...muž si na něj vzpomněl...




...tak je teď v záběhu a uvidím jak se osvědčí...





...zatím to moc neumím a místo správného nastavení dělám fotky stylem pokus-omyl (haha, ale takhle já dělám skoro vše :-)))  ) na obrázku dnešní ranní mazlení Adíka a Adiny...





...ještě dnes ráno svítilo slunce...





...stihli jsme navštívit babičku a dědu a samozřejmě udělat pár fotek :-)...a taky mojí neteř, která se zítra stěhuje do Paříže (takže s tou udělám fotky až za ní pojedu na návštěvu :-)...








...no a pak se zatáhlo...


...a začal slejvák a kroupy...



...tak třeba tohle by můj starý foťák (špatně se to specifikuje, protože je ročníkově mladší :-) )  rozhodně takhle nezachytil !




Tak , to je pár prvních foteček, tak doufám , že se budou líbit :-)


Užívejte sobotu i přes to zamračené počasí!




Komentáře

Janka píše…
Opravdu moc pěkné fotečky. Všechno chce svůj čas...
Jana píše…
Já mam doma taky přesně tenhle foťák. Ale vůbec s ním nejsem kamarád. Fotím jenom na "auto", protože se vůbec nevyznám v tom menu... No, třeba kdybych někdy prozkoumala návod, bylo by to lepší :-). Ty máš ale fotky krásné, ta s dešťovýma kapkama je úžasná! Ať ti focení jde! Krásnou neděli
Unknown píše…
Jé, Luci, tak to bych brala, najít někde v skrýši takovýto foťák, je to super. A ty jsi holka šikovná a naučíš se to raz dva!!!!!!!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...