výlet ...

...který jsem neplánovala!

Zdravím blogerky!

Zanedlouho se chystáme navštívit mojí kamarádku, která žije v Rakousku a zrovna se vdává :-)




Musely jsme proto s další mou kamarádkou do Prahy...přesný důvod, proč, napsat nemůžu (kamarádka čte blog :-), ale z rychlého zařízení jisté věci, se vyklubal pěkný výlet :-)


To, co jsme potřebovaly zajistit, proběhlo velmi hladce a rychle a tak jsme se vydaly na malou procházku starou Prahou ....


...prohlédly jsme si ...turisty u Orloje...
...historický vůz s turisty...
 ...ulice od Staroměstského náměstí k náměstí Václavskému...
... a tady už kamarádka s mladším synkem...
... tak tuhle fotku...kdybych byla umělec :-)))... bych nazvala..."přátelé bez ohledu na věk"

...ještě jedna ze starých uliček...



Já nechala Adíka tatínkovi a kamarádka zrovna odevzdala staršínho synka (Adíkův kámoš), učitelkám na školku v přírodě...

...takže já si výlet vychutnala , jako opravdový turista...



...se zmrzlinou...


...v uličkách...

...s veselými turisty v restauraci :-)...




...a ještě jsme stihli napsat pohled...


... na školku v přírodě...


...tak mějte krásnou neděli!

Komentáře

BOHDA píše…
LUCI ZDRAVÍM, VÝLET SE VYDAŘIL, JAK TAK KOUKÁM.
TO JE DOBŘE.
PROŠLA JSEM I PŘEDCHOZÍ TVÉ PŘÍSPĚVKY.
KRÁSNÉ A POHODOVÉ FOTKY.
MOC SE MI U TEBE NA BLOGU LÍBÍ.
MĚJ SE HEZKY A UŽÍVEJ SI VŠECHNY DNY.
BOHDA
Amelie píše…
Super výlet a krásné fotky.
Martia píše…
Výlet byl určitě dokonalý--fotečky o tom svědčí ---Martina
Artemida149 píše…
Nádherné fotky! :) Jen závidět takový velký výlet. ;) Super!!! S pozdravem: A.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023