04 prosince 2012

v obývacím pokoji...

...už jsou blížící se vánoce taky vidět!


Krásný večer blogerky!






Dnes jsem byla u zubaře...
... a to já opravdu nemusím...
...takže mi přišel moc vhod balíček, který odpoledne dorazil  z Tchibo...
...byl to spíš pořádný balík a hlavní obsah nemůžu prozradit, ale udělala jsem si trochu radost ...



...dva jelínci na ozdobu...


...jeden je na konferenčním stolku a druhý na komodě...

...kožešinová deka a polštářek...



...tak ti nemají chybu...

...užíval si je Adík...


 ...a teď si je užívá muž a pes :-), jsou opravdu krásně jemné!


Na zítřek se musíme dobře vyspat, protože přijde Mikuláš, Anděl a Čert (i)...
...dnes jsem někde četla , že spousta lidí tuhle tradici nedodržuje a buď nemají Mikuláše vůbec a nebo maximálně dětem nadělí do punčochy aniž by se ukázal...
...no my to zatím držíme a trénujeme  básničku a jak to máte vy?


Mějte se moc krásně ať už s čerty nebo bez!









18 komentářů:

  1. Je Lucko,hned jsem si vsimla polstarku,protoze sestra uz psala Jeziskovi,ze by je z Tchibo taky chtela a jelinci se k nemu moc hodi.U nas Mikulas jeste nechodi,nam byly tepr dva a certem je strasit nechci,je to brzy,ale pristi rok nejake zkusime sehnat,drive jsem je bezne vidavala z oken,hlavne jako dite,ale ted bude asi horsi je sehnat,ale povidam detem,ze prinesou dobrutky,teda ja tam nacpu hlavne ovoce,hi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katko, polštářek můžu fakt doporučit:-) Chvíli trvá, než si to děti začnou užívat a pak zase rychle uteče to období, kdy tomu věří. Krásné dny!

      Vymazat
  2. jo jo k nám zítra taky přijdou a jsou strašlivý, ale už to byli vloni a dopoledne je bude mít Luky ve školce - co na ně bude říkat Šimon to teda nevím, doufám že mu tím nezpůsobíme nějaký trauma.
    mějte se fajn - ta deka a polštář je super :-)
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, musím uznat, že z nich mám sama respekt:-)))...alespoň budou mít děti na co vzpomínat ! Krásné dny!

      Vymazat
  3. Milá Lucie, chodím sem už dlouho a myslím, že jsem ještě nevložila žádný komentík. Tak to napravím,výzdoba je moc krásná, deka s polštářkem musí být krásně muchlací. Jo a k zubařce jedu za hodinu a teda může říct, že jsem z toho na nervy už týden. Krásný adventní čas. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Majko, moc děkuji za návštěvy a doufám, že návštěva zubaře proběhla co nejlépe:-) Krásné dny!

      Vymazat
  4. Ahoj Luci, jeleni jsou krásní i celá výzdoba...chlupatou deku jsem také pořídila, trochu divočejší se zebrou:-)) no ale u mých mužů neuspěla:(...tak je teď zatím uložená v bedně...Tak ať vás ta vaše pěkně zahřívá. Hezkého Mikuláše Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, jé deka se zebrou by se mi hodila do bývalého bytu:-) Díky a přeji krásné dny!

      Vymazat
  5. Milá Lucie,
    krásné dekorace - a po té chlupaté dece jsem také pokukovala .-)
    Ale letos máme červeno-bílé vánoce, takže snad příště :-)

    Hezkého Mikuláše, žádné čerty, hodně dobrot pro syna .-)

    MartinaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, díky...deka je parádní...asi ještě pořídím jednu :-) Mikuláš proběhl celkem v poho ani jsme nefotili...Adam se mě držel jak klíště a zpíval velmi snaživě :-))). krásné dny!

      Vymazat
  6. Luci, my čerta, Mikuláše i anděla ctíme,..... byli u nás před chvílí,......... starší, osmiletý Martínek už sice ví, že to jsou převlečení lidi, myslím, že to prozradil i mladšímu Marečkovi, ten dělal, jako, že to ví, ale nebyl si tím až tak jistý, co kdyby to náhodou nebyla pravda? A kluci od mé sestry ti se báli děsně, .......... a čím víc se báli, tím hlasitěji zpívali .......Marki
    PS: u tebe v obýváku už jsou vážně vánoce, máš to krásné, moc se mi líbí ta chlupatá deka, úplný "myší kožíšek" ......Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Marki, já bych brala čerty častěji...Adam byl celé odpoledne hodný, poslušný...paráda :-) Krásné dny přeji!

      Vymazat
  7. Milá Lucia,

    sledujem Tvoj blog už dlhšie a veľmi sa mi páči. Preto som si dovolila odovzdať Ti 11tkovú štafetu. Prosím pozri sa na môj blog.
    Pekný deň.

    Ľubica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ľubica, díky za návštěvy ...hned se k tobě podívám, díky! Krásné dny!

      Vymazat
  8. U nás se slaví tuto sobotu a to fest! Ale obejdeme se už bez Mikuláše a čertů:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Lezarts, no tak to přeji parádní oslavy!

      Vymazat
  9. Tak u nás řádili, a co Adík ubránil se? Vánoce vám vykukují z každého koutku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, ubránil :-), ale i klíště by mu závidělo jak se mě držel , díky, krásné dny!

      Vymazat