25 prosince 2012

Štědrý den...

... u nás!





Adam je nadšený z toho, že tady má bráchy a celý den se jim patřičně věnoval :-)
Kluci museli shlédnou pohádku a stavět lego, skákat na trampolíně ...
...jen v tričku...
...protože je skoro jaro a po nějaké zimě u nás zůstalo už jen pár kaluží a místo potoka máme řeku...
...kopat se ve bublinkách...
...a pošťuchovat se...

...na vaření jsem ale měla pomocníka...



...tentokrát velkého...


...k večeři jsme se pak slušně oblékli a když jsem chtěla udělat pár ...
...rodinných fotek...


...hoši se rozparádili...


...bez ohledu na věk :-)...



...šermování ...
...to u nás teď taky probíhá průběžně...
...občas je to o strach projít ...


...a mě vzali taky do party :-)...



... svým outfitem pro  slavnostní večeři, jsem udělala obrovskou radost Adámkovi, který tu červenou miluje...

(šaty jsou asi 5let staré a už nevím odkud, svetřík nový z Orsay)

...dostala jsem velkou pusu...


...původně ji chtěl taky namalovat, pak se smířil jen s umazanou od polibku :-)))

A na tanec po kuchyni...

(zástěra: Tesco :-) )

...jsem si pořídila slušivou vánoční zástěrku :-)


Dnes ráno našel Adík pod stromečkem dárky...
...celé dopoledne jsme rozbalovali a užívali...

...teď dva kluci odešli k sousedům a dva jeli s tatínkem pobalit věci do práce...
... na náš novoroční dobrodružný výlet :-)...

...tak si dávám v, po dlouhé době, úplně prázdném a tichém domě, kávu...
...a poslouchám vánoční songy...
...a stahuju a třídím spoustu fotek :-)

Ještě jednou moc a moc děkujeme za všechna přání!

Mějte krásné sváteční dny!


10 komentářů:

  1. Lucinko krásné svátky!!!!!!A krásné fotečky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo , moc díky! Přeji také krásné svátky!

      Vymazat
  2. Krásné Vánoce...chodím pravidelně na váš blog.Moc se mi u vás líbí. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evo, moc děkuju za návštěvy a jsem za ně moc ráda. Krásné sváteční dny!

      Vymazat
  3. Milá Lucie, nejdřív vám popřeji krásné svátky. Jedno velké poděkování za zveřejnění receptu na mandlové řezy. Nejdříve s nedůvěrou jsem vyzkoušela, horké krájela...v hlavě mi běželo co s tím, fakt se to hodně drobilo a vůbec to vypadalo nepovedeně ale ztuhnutím se efekt dostavil, je to báječné ..zajímavé a pro nás doma nové. Tedy zařazuji do svého repertoáru a příští rok peču opět protože my mandle máme moc rádi.
    Máte to doma moc pěkné, kluci jsou prima a červená vám sluší moc :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aranel, děkuji a taky jsem si s těmi řezy po krájení nebyla jistá...ale když pak trochu ztvrdly...byla jsem nadšená , jak to šlo rychle :-))) U nás mandle frčí , protože muž je alergický na ořechy . Díky , červená u nás teď frčí!
      Krásné sváteční dny!

      Vymazat
  4. Luci,tak to jsi tedy mela veselo,obdivuji te,ze si se stihla tak jeste nacancat pri tom vareni pro tolik chlapu,to ja na sebe hodila jen slavnostnejsi kaminkove triko a jine kalhoty nez jensy,jo a nejakej oblicej namalovat,mela jsi moc pekne prostreno,hlavne vetevky vse tak krasne rozjasni,uzivej svatku a pohody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katřino, díky! To že se zvládám načančat a ještě donutit chlapce ke slušnému oblečení...to ej takový můj malý protest ...už aby si ti kluci začali vozit s sebou i něká děvčata (doufám že se zálibou v holčičích věcech, jako mám já :-)) ). A děkujeme , s výzdobou pomhli i kluci, mého velkého pomocníka musím fakt pochválit, pomáhat v kuchyni ho baví od malička...tedy co ho znám...tedy od 7mi let a tak tajně doufám, že to i Adíkovi takhle vydrží! Krásné sváteční dny!

      Vymazat
  5. Lucinko, jste nádherná rodina se vším všudy, užili jste si nádherný štědrovečerní večer a Tobě to jako vždy MOC sekne! Obzvláště se mi líbí tvá červená pusa :-) perfketně ladí s outfitem*** prostě jsi kočka :-) tak mě napadá.. jakou řečí doma mluvíte? Tvůj muž je vlastně Holanďan.. a jeho kluci tedy taky...
    ještě jednou krásné svátky :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí , moc díky, jo čevená pusa měla fakt úspěch a nejen u Adíka :-))), mluvíme česko.anglicko-holandsky :-). V těchto dnech převládá holandština, kde sice už dost rozumím, ale moc nemluvím, naštěstí kluci a vůbec holanďani umí běžně anglicky od dětsví a s mužem mluvím většinou anglicky, sice se česky domluví obstojně ale přeci jen to není ono a tak v angličtině je to tak nějak neutralní a tím pádem jasný...ale třeba když dojde na debatu o tom , kdo uklidí stůl po jídle, je celkem jedno jakou řečí mluvím já nebo muž...děti stejně nerozumí :-))) Krásné sváteční dny!

      Vymazat