24 března 2013

mišmaš...

... z mrazivé neděle!



Krásný nedělní večer!


Původně jsme měli jet k babičce ořezat větve z jabloně, ale v tomhle mraze jsme to raději odložili.
A tak jsem se zahřívala pěkně doma u žehlení a u plotny :-)

Protože jsem v komentářích zaznamenala i obavu o naši kočku...
... venku v mrazivé noci, výše vidíte , že se má dobře...
...a psisko taky. 
Kočka je zvyklá být v noci venku i ve větších mrazech, celé dny se totiž povaluje doma a po večerech potom řádí, takže pokud ji najdu před odchodem do ložnice, pod gaučem, v okně , pod komodou a pod..., jde ven, pokud ji nenajdu a v noci nás nevzbudí, přečká noc doma, ale to je opravdu jen vyjímečně:-)...
...většinou si najde nějakou Adamovu plastovou hračku a honí ji po dlažbě po celém domě :-)


Na fotce je i dobrota na kterou jsem nedávno narazila na blogu sweetpixel , který píše, fotí...
...vaří a peče Jana, tam člověk dostane hlad a chuť už jen při pohledu...
...recept na kuře s pomerančem a zázvorem najdete tady !




Řeřicha na svém místě , tak snad vzejde brzo, jsme nějak pozadu s přípravou velikonoc.
Doma se pomalu derou kvítky na svět, ale zatím to žádná exploze teda není, ani se jim nedivím v tomhle počasí...



...venku je sice slunečno, ale sníh ne a ne slézt! 

Ale zato jsem přes víkend pohnula s horou..
...prádla!

Tolik z naší líné neděle, zítra mi začíná poslední pracovní týden v mém zaměstnání a i když se na novou práci moc těším , ta naše parta, mi bude chybět!

Mějte krásný večer a zítra pravou!





8 komentářů:

  1. Milá Lucko, fotka s kočkou na okně je nádherná. Takhle se mi doma kocourek vyvaluje taky a sousedka odnaproti se vždy rozplývá, jak je dekorativní. Prostě není nad prima dekoraci v okně, že? :-)) No a kachna - jedna báseň, slintám jako bernardýn :-))
    Mějte se krásně a vesel. Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď si připadám pozadu s Velikonocema já :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Lucko,s velikonocema jsem taky pozadu,to nejste sama.Tím jak je venku sníh a mrazivo tak mě ani nepříjde,že maj přijít svátky jara :-(.Krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Luci to kuře vapadá úžasně! Taky mi pomalu nakvétají větcičky. Moc se mi líbí barva laku. A přestala jsem žehlit, úplně!!!:-D Měj se bájo, posílám pozdravy

    OdpovědětVymazat
  5. Mnam,mam rada maso s ovocem,ale pritel nesnasi tu kombinaci slane sladke,takze,bohuzel....Na vetvicky furt myslim taky a pritom na nasi ooobr vrbe krasne rasi uz kocicky a ja ne a ne si ustipnout,mozna je me jich lito.Taky te obdivuji s lakovanim,to ja jsem rada,ze si nehty zapiluji a zatlacim kuzicku,jo a s zehlenim jsem v kontaktu asi jen prez tve fotecky,hi,hi...jeste ze mam susicku,vrele doporucuji,pekny podvecer LUCI.Krasne si to jarne ladis.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám na to kuře taky chuť, jdu slintat k Janě:)

    OdpovědětVymazat
  7. Kuře na pomerančích dělám taky moc ráda. A s přípravou Velikonoc jsem totálně pozadu, ještě jsem vlastně nezačala :-) A možná ani nic chystat nebudu, protože pojedeme na hory. Velikonoce moc neprožívám.

    OdpovědětVymazat