něco sladkého...

...na neděli !




Přeji krásný nedělní večer!



Tak jaká byla vaše neděle?
Slunce svítilo celkem dost, ale ty teploty zatím ne a ne se moc pohnout vzhůru. 

My jsme dnes byli celý....
...a to opravdu celý den v aquaparku!
Už dlouho jsem se takhle nevyřádila :-), 
zkusila jsem snad všechny skluzavky a tobogány, po obědě si Adam hrál asi 1,5 hodinky v dětském koutku a tak jsme měli s mužem čas na relax v sauně...
...naše dítě bylo k neutahání a nechtělo domů!!!
A to byl fakt celou dobu aktivní...
... kdyby mi chtěl občas kousek té energie  věnovat :-)

Energii nedá...
... a tak si pomůžu sama...
...třeba štrúdlem....



Těsto kupuji, ale jablečnou náplň občas obměňuji...
...pod jablka, aby nebyl spodek těsta rozmáčený dávám buď strouhanku a nebo kokos, ani jedno teď doma nemám a tak jsem tam dala nastrouhané kukuřičné lupínky, skořicový cukr, rozinky a  sekané mandle  co tu mám od vánoc a datum jejich spotřeby se blíží :-), navrch jsem použila perlový cukr, který zůstává i po upečení stejný a ještě trochu mandlí...
...štrúdl chutnal nejen mně , ale hlavně mým hladovým chlapům!

Mějte krásný nedělní večer a zítra úspěšný start nového týdne!!!

Komentáře

Unknown píše…
Miluji a zboznuji strudl,asi proto,ze maminka ho velmi casto pekla a pece a umi ho vskutku famozne,no maminkovsky a babicka na nej zas davala notnou davku velikych kusu vlasskych orechu a ty byly upecene pak uzasne.Je supr napad dat jako podklad luponky a bile granulky mu davaji zas jiny nadech.Preji krasny zac.pracovniho tydne Luci.
Renata Caryfukova píše…
Tak jsem se letos rozhodla, že opravdu zhubnu a kam se vrtnu tam to voní a ještě k tomu něčím sladkým, hmmm. Štrůdl to je moje. A že už není? U nás už teď dvě nohavice dávají chlapci na posezení. Hezký týden!
M.A.R.K.I píše…
Luci, u nás štrůdl zmizí ve vteřině a to nemusíme být ani vyhladovělí z bazénu ..... Marki
Unknown píše…
Mňamka miluji štrůdlík!!!:-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...