chytáme...

...jaro!

Krásné úterý!

Moc díky za komentíky a taky maily, hned jak budu mít trochu víc času odpovím!

Nám se dnes podařilo po práci a školce, vyběhnout ven a zastihnout ještě trochu slunce, v našem údolí...



...a to jen ve svetru!!! Huráá!!!...

...já jsem s nůžkami pokukovala, co kde pěkného ustřihnout do vázy...


...zatímco Adam si potřeboval ustřihnout meč:-)

Pak jsem se snažila zachytit nás oba...


...moc se mi to nedařilo a tak vzniklo pár fotek kde je Adam s mimozemšťanem :-)))

a nebo



já s Adíkem za uchem...nebo za krkem  :-)))

Ale i přes dnešní jarní odpoledne ještě na pár místech leží sníh...


...tak jsme si alespoň, po té procházce, měli kde opucovat boty :-)




A co u vás?
Stihli jste si dnešní slunné odpoledne alespoň trochu užít?


Mějte se a užívejte prvních jarních dnů!





Komentáře

nakafickosivet píše…
Tvoje příspěvky a fotky jsou vždy milé a vkusné. Miluji zvlášť ty jarní, po těch mám klid v duši :)
Unknown píše…
Luci,taky se me libi,jak se snazie chodit do prirody,i kdyz mas vyhodu blizkosti.My jsme samo slunicku taky neodolali,jen ja mam zas vyhodu RD,tudiz nemusim nic stihat,chodime vzdy tak dopoledne,jeste pred spinkanim po obidku.Fakt bylo nadherne a zavidim ti prochazky v prirode,my musime kapku dal,ale je to jeste na rozdil od vetsich mest v pohode.
Lezarts píše…
Jak bych mohla odolat, všeho nechám a do lesa se sluníčkem také spěchám:-D
M.A.R.K.I píše…
Luci,
dneska bylo venku opravdu nádherně ... já jsem byla dopoledne na procházce s dětmi ze školky a odpoledne v lese s vlastními .... nemohla jsem se toho "sluníčka" nabažit !!!! Marki
Eva píše…
Lucko, sluníčko moc závidím....už se mi po něm taky stýská. Celý den jsem zavřená v práci. Eva
Unknown píše…
Luci my také vyrazily ven u nás bylo také krásně:-)Hezký večer!
Reia Aria píše…
Ahoj Luci,
u nás je ráno teda pěkně kosa, ale přes den taky svítí sluníčko. Máš outfit jak správná severská bloggerka:-D! Užívejte, papa
Mery13 píše…
Jejda...tak toto je už veľmi optimistické :-) snaď to aj trošku vydrží, aspoň cez tento víkend. Krásne dni prajem.
Carolina Mia píše…
Ahojky Luci, u nás tedy jaro v plném proudu. Dnes mě to sluníčko vytáhlo opět foťák, neodolala jsem těm blahodárným paprskům. Přeji krásné jarní dny. Věrka
Lucie Living píše…
Díky , díky, díky...

Ivet, díky za poklonu!

Katko, ano je to výhoda...a možnost vyrazit ven v tu nejlepší hodinu...hlavně na jaře...je taky velká výhoda :-)

Lezarts...spěchej...prý nam to zas počasí utne :-)

Marki, mám to taky tak!

Evi, původně jsem chtěla napsat...snad o víkendu...ale nevím nevím:-)


Míšo, to je dobře!

Šárko díky, ráno máme taky kosu a outfit je vlastně ze severu :-)

Mary, taky bych chtěla...ale nevím nevím

Věrko, kéž už by to zůstalo:-)


Mějte se moc krásně!!!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...