24 srpna 2014

brzy budeme...

...potřebovat plot!

Nebo, pokud ne oplocení, tak alespoň nějakou velkou ohrádku (OHRADU)...
... pro našeho nejmenšího :-)))

Ten totiž roste opravdu zdatně. Minulý týden jsme byli  na kontrole u doktorky a v čekárně jsem potkala kamarádku, která má holčičku 13 měsíců...
...připadali mi s Maxem skoro stejně velcí...
...a aby ne, když dcerka kamarádky měla v jednom roce 8,8 kg a naše zlato váží ve 4měsících 8,6kg!


Jenže najít plot, který by se mi líbil nebude tak jednoduché, nejvíc se mi totiž líbí ploty staré , tak nějak vrostlé do krajiny :-).

Navíc rozhodnout se tady u nás, kam dát jaké oplocení, tak aby se to netlouklo s okolní přírodou, to není nic jednoduchého a tak prozatím platí, že vybudujeme ohrazení, kde bude možné nechat prcka v rámci možností samostatně běhat .

Ale  i tak tady je několik inspirací jaký plot by se mi líbil...












...vše inspirace pinterest .

Máte plot a máte ho rádi ? 

Mějte pěkný a pohodový nedělní večer!


18 komentářů:

  1. Plot nemám, ale ten na první fotce je super. Pěkný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro díky, musíme to nějak vymyslet:-).

      Vymazat
  2. Luci taky nemáme plot - líbí se mi poslední , předposlední a ten s ptáčkem ...oni jsou pěkné všechny, ale tamty by asi snadno podlezl.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo taky jsem na to myslela, že ohrádka bude muset být trochu bytelnější :-))). Krásné dny!

      Vymazat
  3. Lucko,
    plot nemám protože bydlím v činžáku,
    u babi máme drátěný.
    Všechny ploty jsou supér.
    Líbí se mi poslední a ten s ptáčkem.

    Pěkný večer a sladké sny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso díky,ten s ptáčkem se mi taky líbí:-). Krásné dny!

      Vymazat
  4. Plot máme. Před 15 lety byl krásný, moderní. Dnes ho nesnáším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omarko díky, tak právě toho se taky bojím :-). Krásné dny!

      Vymazat
  5. Lucko, první fotka i první plot jsou jak z jednoho mého snu. Nádhera. Plot máme, ale živý, je s ním hodně práce, ale samotný pohled na něj pak všechno vynahradí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasický živý, udržovaný plot by k nám asi moc nešel, ale vysadit někde nějaké křoví mě taky napadlo, ale pro prcka bude potřeba něco bytelnějšího :-))). Krásné dny!

      Vymazat
  6. Luci zdravím, já bych Ti poradila myslivecký plot...je pěkný a hlavně, Maxík ti ho nepodleze a přelízá se asi taky blbě....a koupíš ho hotovej.....moc zdravím....Vokopka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vokopko díky, na ohrádku by to bylo možná dobré řešení! Krásné dny!

      Vymazat
  7. Luci, zdravím! Plot máme, ale ošklivej, plánujeme úpravu... A jsem ráda, že Maxík roste jako ze smetany, mě to aspoň trošku uklidnilo, naše malá atakuje hranici sedmi kil (3,5 měsíce) a doktorka mi řekla, že je tlustá - takže měníme doktorku... Tak našim zdárným jedlíkům třikrát zdar a velkou ohradu pro výběh ;-) Hezký den! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie , tak hodně štěstí s plotem a jsem ráda, že je malá taky velká :-))). Tak naštěstí u maxe sama doktorka říkala, že je sice velikej, ale ne tlustej :-), měří 70 cm. Papa a jen ať děti rosotu!

      Vymazat
  8. Roste jako z vody, viď? Ty ploty jsou super, vybrala bych si.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amelko je to fofr:-))).Krásné dny!

      Vymazat
  9. Lucko, ty ploty jsou krásné. U vás by to takovému "surovému" plotu moc slušelo. Ale to by bylo metrů dřeva co? spíš teda kilometrů.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, to je taky jedna z věcí, na kterou musíme koukat...aby nás plot nezruinoval :-))) Krásné dny!

      Vymazat