KYTKY

Krásný pátek přeji!



To je krása to počasí, že?

Když to jde, maluji venku na terase.
Teď pořád jen kytky.
Existující i vymyšlené :-).
Zkouším různý barevný kombinace, který mi jsou příjemný.
Je to relax.












Snad se budou kytky líbit i Vám :-).

Brzy přidám na SHOP !

Tímto také moc děkuji Vám , které jste si koupily  můj obrázek.
Moc také děkuji za zpětnou reakci a fotky, jak to kde obrázkům sluší.
To je úplně jiné obchodování, než které jsem znala ze svého předchozího zaměstnání:-))).

A v neposlední řadě moc děkuji za trpělivost, kterou se mnou máte při vyřizování objednávek.





Mějte pohodový pátek a celý víkend!


Komentáře

pafcasim píše…
Lucko, krásné kytky na krásných obrázcích :)
A jen gramatická drobnost "děkuji vám, kteří jste si koupili" musí být měkké "i". Pokud chceš zdůraznit, že tvé krásné obrázky kupují ženy (což očividně chceš ;) ), potom musíš napsat "děkuji vám, KTERÉ jste si koupily" ;)
Krásný slunečný víkend.
Anonymní píše…
Lucko, vaše obrázky jsou kouzelné. Můžete prozradit jakými barvami malujete a jaké štětce používáte?
Lucie Living píše…
:-D opraveno, díky ...je jasný, proč raději maluju než píšu :-)
Anonymní píše…
Opravdu moc hezké květiny! Lucie
Marie píše…
Luci akvarel také zkouším,ale zatím to nemám tak pěkné.Ráda mám i akvarelové pastelky.Moc se ti to kvítí povedlo.
InkaFej píše…
Nádherné obrázky, něžné, kouzelné. Luci, máš veliký talent.Inka
Úžasné, mám kytky na tvych obrazcich asi nejraději. Hezký den. M.
Lucinko , nádhera.Martina
Anonymní píše…
Milá Lucko, to je prostě nádhera.Staňka

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...