OSLAVENO POD DOHLEDEM SPIDERMANA

Přeji pěkný strat nového týdne!


Já vím, s těmi oslavami narozenin, jsem sama sobě nasadila laťku velmi vysoko a tak pokud čekáte nějaké velké terno, možná budete zklamaní.

Oslava byla tentokrát trochu komornější a když Max trval na SVÉM ! ...
...spidermanovi, trochu mě to rozladilo:-))).

A protože všelijaké samolepky na kdeco už mám okoukané, chtěla jsem zkusit něco jiného.
A tak jsem sáhla do zásob s krepákem (tradičně jsem zrovna červené a modré měla málo:-) ) a udělala jsem pavučinu.

Po několika minutách mého poskakování ze židle a sešívání pavučiny se toho ujal můj dvoumetrový muž a tedy jemu to šlo podstatně lépe :-))).

Ze starých zásob jsem vylovila i všechny modré a červené balónky (příští párty bude muset být být oranžová :-) ) a objednala jsem na www.balonky.cz  Spidermana v životní velikosti.

Ten měl úspěch největší!

Sice mám několikrát denně a nedejbože v noci  náběh na infarkt , protože zkuste se jít v noci napít, když na vás tohle číhá v kuchyni ?!? :-)))


Max dostal jako hlavní dárek kolo a pak taky oblek spidermana, ve kterém poctivě chodil celé odpoledne i přes téměř letní teploty a trochu jsem měla strach , že v něm bude chtít spát.
Něchtěl.
Ale na kole chtěl jet druhý den do školky :-))).



No a chvíli jsem měla docela strach, že budu muset péct dort.
Max mi totiž několikrát v týdnu připomínal, že mu musím upéct spidermanový dort.
Opět zabodovala kamarádka a Max měl radost a jeho výrobu už si zpětně naštěstí neověřoval:-))).


No a protože bylo parádní letní počasí, sedělo se a slavilo se celou dobu venku.



Max se celkem snažil přijít na kloub jízdě na kole a jen občas mi vyčetl, že jsme to objednališpatně , že se šlapkami, že mu tam překáží :-))).



No a protože nás tu byla převaha žen, tatínek se občas zašil k vodě .



Večer jsem se Maxe kradmo ptala jestli si tu oslavu užil, jestli se mu líbila a nezklamal, 
kýval hlavou , objal mě a řekl "díky mami":-).


Mějte prima dny!

Komentáře

Anonymní píše…
Foto tatínka u vody je geniální :-).
L.
rêve de vivre píše…
Úžasné Lucka, veď ako vždy. Andrea
Hana píše…
Co na to říct....úžasné.♥
Marie píše…
Lucinka kouzelnice.
Anonymní píše…
Díky mami, to je to nejhezčí, co mohl říci ;-)
Barbora píše…
Luci, kde vy stále berete tu energii? Starat se o 3 děti, velký dům, zahradu a ještě vymýšlet takové krásné oslavy? :-) Věřím, že největší úspěch měl ten spider-man v životní velikosti. Ten je... Ale taky bych ho v noci nechtěla potkat :-D Moc děkuji, že stále pravidelně na blog přispíváte. Moc ráda Vás sleduji i na IG, ale tady to má zase úplně jiné ,,grády´´. Mějte krásné dny, Bára :-)
Anonymní píše…
:-)... někdy nejsou třeba žádné proslovy, že?
Marie
Pavla píše…
Maxíkovi vše jen to nej. A ten konce mě fakt dostal - lepší poděkování jsi nemohla dostat. Hezké dny.
Anonymní píše…
takže bulím....poslední věta..to je ten důvod, proč my, mamky, tohle všechno podstupujeme:-))

Krásná oslava, spider man a jeho síť super nápad...jako vždy Lucko...chtěla bych mít Vaší fantazii.
Zdravím z Borku u Č. Budějovic do mlýna:-)

papa Gábina
REDNEVAL píše…
Luci,
"díky mami"..je nejvíc ♥
Tatínek u vody se mi líbí!! a pavučina - a vlastně vše...
Z nafouknutého Spidermana v noční kuchyni- by mne trefilo, to vím určitě :o)))
Měj se hezky Jarka
Ten spiderman je uzasny, na IG jsem nedjrive videla fotku, jak sedi na zemi a myslela jsem, ze se manzel prevlekl:-). Kdyz visel na strope, bylo mi jasne ze ne:-). Celkove je to moc hezke a mile. Obdibvuji to nadseni. M.
Dáša F. píše…
Lucko, nádhera. Maxovi přeji dodatečně vše nejlepší, ale to nejlepší už vlastně má a to jste vy, báječní rodiče.
Hezké dny. D.
Anonymní píše…
Tatínek u potoka,i s balonkem...moc krásně připravena oslava,jste skvělá rodinka,Luci a Vaše malování,nádhera,pěkné jarní dny dae
Káťa píše…
je to krásné,ale tak neekologické, nevstřícné k přírodě, spousty plastů, věcí na jedno použití..tím se v tom děti vychovávají...škoda, mohal by jste být inspirací jako blogerka, jak slavit a zůstta přátelští k přírodě, být nekonzumní, vychovávat v tom děti..planeta se topí v plastech, mikročástice jsou všude ve vodě a kdo jiný než další generace by to mohl změnit...slavit se dá i bezplastozně...kdo má vliv, třeba blogerky, bylo by skvělé ho využívat pro dobrou věc ato je určitě udržitelnost a působení na děti tak,aby jí považovali za normální:)
Krásná oslava jako vždy, Lucko :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...