Maličko vánoční atmosféry

Krásný den přeji!





Týden byl v poklusu, konečně jsem si našla systém na balení plecháčků, ale taky mi doma zůstali marodi.
Takže pomocníci, hned jde všechno dvakrát "rychleji" :-)))



Na druhou stranu ideální příležitost začít s nějakou tou vánoční atmosférou.

Jako každý rok vánoční pečení jsme začali perníčky.


Pravdou je že už jich moc nezbylo:-))).

Ale to vůbec nevadí, důležité je , že jsme si užili společné pečení.
Je jasný, že zapojit do společných akcí prcky je pohoda, ale Adam už má občas zaječí úmysly a tak namotivovat ho bývá trochu obtížnější.
Jsem ráda, že to nakonec sám vidí tak , že společné pečení perníků je zábava a že by byla škoda kdyby u toho letos chyběl :-))), snad mu to ještě chvíli vydrží.
Navíc  přišel s nápadem, že bychom mohli upéct ještě perníkovou chaloupku...
... tak třeba na ní ještě dojde:-).


Max se opičí po Adamovi :-).



Taky jsem letos vyndala jen tři vykrajovátka stromečků.


Čímž jsme předešli likvidaci těsta tím, že mi na pekáči přistával obří sob a plno malých hvězdiček, které pak už byly černé a sob ještě nepečený :-).




Většina perníčků byla sežrána už během zdobení :-)



No a došlo i DIY dekorace do okna.

Papírové hvězdy z pytlíků jsou další z tipů kdy máte super efekt s minimem práce :-).

Můj návod sem dávat nebudu, protože na síti už jich je milion:-).
Pokud zadáte do vyhledávače" papírové hvězdy z pytlíků" dostanete jich hned několik.
TADY je jeden odkaz na YouTube.

Já moje hvězdy dělám jen ze 7mi pytlíků. 



Pokud pytlíky prostříháte jen malinko, budete mít hvězdy, pokud víc, budete mít 3D vločky.



A ještě doufám, že se Vám už všem daří stáhnout plánovač na prosinec z obchůdku, už jsem to několikrát kontrolovala, že tam opravdu je a stáhnout jde, když tak dejte mi někdo zpětnou vazbu, že se Vám to podařilo, přišlo mi několik zpráv s informací že v sekci PRO RADOST plánovač není.
Děkuju.


Mějte krásné dny!

Komentáře

Anonymní píše…
Krásný den paní Lucie, máte to doma krasné a pomocníčci si to viditelně užívají. Kalendář na prosinec jsem si stáhla, ale v obchůdku není vidět, tam jsou jen šípky. Stáhla jsem si ho přes odkaz v blogu. Přeji krásné předvánoční období. Hana Mašková
Danka píše…
Za plánovač moc děkuji ;-) Stáhla jsem ho přes odkaz na blogu. Krásné předvánoční dny D.
Plihalova píše…
Děkuji,děláte mi svět růžovější.Občas se i dvakrát vrátím abych se znova zasmála.Např.video ze zdobení😂.Hezké dny.JP
timeaa píše…
Teda, to je kouzlo ty hvězdy! Neznala jsem, takže děkuji moc za sdílení.
Jana Burianová píše…
Děkuju za inspiraci, hned zkusím....
Eva píše…
Podařilo! Je nádherný! Úžasná zimní atmosféra! Budeme mít místo adventního kalendáře :)
Andrea Nováková píše…
Krásné fotky, máte Lucko osvědčený recept, u nás se perníčky nikdy nepekly a ráda bych s holkama metos poprvé začala :-) Děkuju
Ivana píše…
Děkuji mockrát za krásný plánovač na prosinec :-). Ivana.





Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023