Dneska 3 !

Krásný pátek!

Už to stíhám jen tak tak, ale ostatně tak to měla Andulka v den narození.
Po probuzení na JIP jsem psala muži sms: jsi táta, nevím jestli je to holka nebo kluk a nevím jestli se to narodilo včera nebo dnes:-))).



Živě si vzpomínám jak jsem kdysi při pohledu do kalendáře (ještě jen s Adámkem) říkala s ironií mně vlastní, že to je celkem pech narodit se 2.11. ...
...na svátek mrtvých...



... no a za pár let mě vesmír přesvědčil, že to vůbec není pech , ale naprosto obrovské štěstí!!!

Krásné dny a víkend!

Komentáře

Pavla píše…
Lucie, tak mnoho zdavíčka a štěstíčka pro tu tvoji holčičku. Strašně to uteklo, viď?
Hana Šlechtová píše…
Utíká to! Přeji Andulce všechno nejlepší.
Krásný víkend!
Hanka z Podkrkonoší
rêve de vivre píše…
Veru Luci uteká to ako veľká voda. Teraz si pamätám, keď som začala chodíť na blogy a Adamko bol malý. A už sú traja a krásni. Prajem Andulke všetko najlepšie. Andrea
Anonymní píše…
VŠECHNO NEJLEPŠÍÍÍ ANDULCE !!! Je z ní malá a šikovná slečna ! Šá
Anonymní píše…
Aničce všechno nejlepší,krásná holčinka...letí to hodně rychle,čtu Vás od začátku ,psala jste o maličkém pětiletém Adíkovi,,a už je i Maxík a Anička,užívejte si rodinko...dae
DanaOlga píše…
Na detech clovek nejvice vidi, jak zivot utika. Nedavno jste psala, ze bude prirustek do rodiny a hle, male slecne uz jsou tri roky. Tak preji nejen Andulce, ale i Vam, Lucie, at je ta dalsi cast zivota stale takto slunickova, jak tyto tri predesle roky. Dana
Plihalova píše…
Ještě jednou přeji Andulce,štěstí,zdraví a pohodovou rodinu.Mějte se krásně.Těším se na reportáž.JP
Anonymní píše…
Přejeme všechno nejlepší :-) syn oslaví tři za 2 týdny :-)
Zuklik píše…
Já mám taky narozeniny 2.listopadu. A vždy to bylo fajn, pamatuju si nejdřív celou rodinu v černém jak jsme šli na hřbitov zapálit svíčky a pak byly svíčky na dortu :)
Carolina Mia píše…
Milá Luci, máš pravdu, obrovské štěstí. A já zrovna tak obrovské štěstí, lásku a zdraví přeji malé Andulce. Je úžasná. Věrka
Dáša F. píše…
Lucko, tak oni to už jsou tři roky? Pamatuji si, když jsi oznámila, že čekáte další miminko. A dnes už je to malá, báječná slečna. Tak vše nejlepší. :o) D.
Anonymní píše…
Tak taky přeju Andulce hodně štěstí, zdraví a pohody. Přesně tak, jak píšete. Já jsem dostala za úkol koupit dnešní deník Rovnost. Jsou tam každý týden fotky nově narozených dětí ve městě :-) Nám se v neděli narodil vnouček :-) Hledala jsem ve stojanu noviny. Vzala jsem s nedůvěrou do ruky jeden výtisk, kde hned na úvodu je velký titulek přes celou stranu "Vzpomínka na mrtvé". A opravdu jsou tam uvnitř novin fota nově narozených dětí. Paradox. Ale to je život. A úmrtí i narození k němu prostě patří...

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...