na prosinec

Krásný den přeji!

Podzim se ukazuje každý den v trochu jiné podobě.
Některá rána jsou ještě zalitá sluncem a zlatavá a jiná už zavání zimou mrazivou a bílou .


Moje články na blogu trochu váznou a důvodem je další dítě.
Ne nelekejte se, my další přírůstek nečekáme, ale tím dítětem je můj obchůdek na síti, který se díky velkému zájmu o plecháčky z lesa rozjel trochu větší rychlostí než jakou jsem čekala:-).

Ale moc mě to těší a postupně vychytávám mouchy a chyby, které se prostě občas vloudí a asi to bez nich nejde.
Třeba když zabalíte x balíčků a pak zjistíte, že mají menší než minimální velikost.
Nebo si nastavíte aby se párovaly platby s objednávkami a a zadáte dva dny výpis z účtu v jiném formátu než máte nastavený.
Pak pošlete xxmailů a pak je musíte zase xxkrát vysvětlit.
O tom, že samotné balení nadepisování a kompletování zakázek zabere taky nějaký čas už ani nemluvím. 
Ovšem moc mě to baví a hlavně mě moc těší odezva , že se moje obrázky a hrnečky líbí.
Děkuju.

Ahlavně moc děkuji Vám všem , že jste tak chápaví zákazníci a pěkně si se mnou dopisujete:-).

Doma se zatím pomalu ale jistě vkrádá těšení na Vánoce.
Zatím ne úplně na Vánoce, ale třeba taková námraza a sníh z nějakého důvodu dětem evokují Vánoce, přestože Vánoce na sněhu nikdy nezažily:-))).


V oknech nám zůstala výzdoba z Andulčiny oslavy a ta ty Vánoce taky připomíná:-).


V lese je krásně i v pozdním podzimu.


A přestože díky shonu moc nefotím, tak ta rána si vyfotit vždycky zaběhnu :-).


A když už zasedám k nějakému malování , tak já už jedu sto procentně na zimní vlně :-).






A proto je tentokrát dárek pro Vás také v ultra zimním provedení.



Jestli se Vám líbí, klikněte do mého obchůdku SEM a pod odkazem PRO RADOST najdete dárek na prosinec.

Mějte se krásně a já jdu zase balit,balit, balit a na poštu .

Pohodové dny přeji !

Komentáře

Anonymní píše…
Je a já jsem tak chtěla gratulovat k dalšímu miminku,ale máte to krásné,dae
Anonymní píše…
Krásný e-shop a krásný celý dům... Chtěla jsem si vytisknout kalendář, ale v obchůdku máte pro radost obrázek šípku... :-) Mějte pohodové dny Martina
Anonymní píše…
Dobrý den, Lucko :-)
ráda chodím na Vaše stránky a vždy se těším na kalendář, ani prosince jsem se nemohla dočkat, na fotce je moc vydařený, ale v obchůdku není. Snad se dočkám, když si počkám :-D. Přeji Vám krásné předvánoční dny a hodně radosti s dětmi. Těším se na další "návštěvu u Vás".
Marta
Míla píše…
Dobrý den Lucie, moc děkuji za obrázek, už mi zdobí pracovnu. Jste opravdu moc šikovná. Ať se Vám daří a přeji pohodový advent.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023