Prosincové dny

Přeji krásné úterý!




Tak konečně mi zase funguje blogger a mohu psát články!
Nejdříve mi nešlo odpovídat na komentáře a pak ani přidat článek.
Teď už vidím jen malý zádrhel v zaseknuté klávesnici, kdy mi prostě občas nechce napsat písmeno č nebo číslo 4.
Asi tam ulpělo na klávese něco z nenechavých prstíků prcků:-).

Tatínka máme pracovně na druhém konci světa a tak jsme si se sestrou řekly, že si ten předvánoční čas užijeme a že když bude u nás upečeme každý den nějaké cukroví.
První týden to vypadalo spíš, že skoukneme všechny vánoční filmy včetně těch největších braků, ale se zapáleným krbem, rozsvícenými světýlky a sklenkou vínka to byla celkem slušná vánoční atmosféra a v neděli jsme tak zamakaly, že máme napečeno 6 druhů i během přítomnosti všech dětí, dokonce Adam tu měl kamaráda a ještě jsme večer stihly saunu a další film :-).
Pravda, přišlo nám divný , že je neděle tak v pohodě a maličko jsem měla hrůzu aby se to v noci nezvrtlo:-).

Tak dnes pár fotek z uplynulých dnů.

Stihla jsem adventní kalendář a nevím jestli je to léty praxe, ale aniž bych něco extra vypočítávala  tak mi drobnosti a sladkosti do kalendáře vyšly s malou rezervou přesně.
Minulý rok jsem dala do pytlíku s 24 tři rolničky se jménem a rokem Vánoc a letos zas, tak třeba to bude naše nová tradice.
A k radosti všech nám 1.12. nasněžilo, což bylo snad větší překvapení než adventní kalendář:-).





5.prosince k nám tradičně zavítal Mikuláš se vším všudy a tedy pěknou bandou čertů.


Ale na ty naše čísla ani čerti neplatí.


Snad jen když to vypadalo, že by si Adama vážně odnesli tak získala prťata trochu respekt z čertů.
Na chvíli:-).


Adventní věnec letos nemám, ale svícen na poleně ozdoben tím co dům dal ho vynahradí.



A taky máme hvězdy skoro ve všech oknech.

I v naší společné vánoční ložnici, která je přesunuta do Andulčina pokoje a všem to náramně vyhovuje.





Mějte pohodové předvánoční dny!

Komentáře

Zdeňka píše…
Moc mi ty vaše články chyběly, vždycky z nich nasaju krásnou autentickou atmosféru. U tohohle tomu nebylo jinak. :) Díky!
Sistershoods píše…
Krásné Vánoce! :)
Zuzka píše…
Tedy to jste měli krásný víkend! :)
Barbora píše…
Chyběli mi Tvoje články Luci. Už jsem si říkala, co se děje, že nic nepřispíváš. :-) Moc ráda se u Vás vždy tak pozitivně naladím. Máte snad nejhezčí místo k bydlení, co jsem kdy viděla :-)
Jinak rolničky jsou boží. Ještě jak jsou puntíkaté. Odkud je máš prosím? :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...