Osvětlení...

...do jídelny.




Když jsme věšeli nad jídelní stůl papírové lustry z IKEA, věděla jsem , že to není navždy.
Ale stejně jako velká spousta našich provizorních věcí i lustry vydrželi dost dlouho:-).

Postupně jak se plní moje obrázkové inspirace na pinterestu, přešla jsem z připínání industriálních kovových lamp na proutěné.

A s příchodem jara a teplých dnů se mi nápad s proutěným osvětlením dostával čím dál tím víc pod kůži.


No a když jsem zahlédla na instagramu Zuzky pár proutěných novinek nedalo mi to a nakoukla jsem k ní do obchodu ICONIOO


No a to už byla láska na první pohled.



 Myslím, že naší jídelně fakt sluší.



Jen uvidíme jestli mě to proutí bude bavit i s příchodem zimy, protože proutí je pro mě materiál, který náramně pasuje k létu.

A k létu patří i brzké svítání a pozdní stmívání, což je moc dobře, protože
pár dní mi tu visely lampy bez žárovek.
Nejprve jsem byla moc hrr a rozebrala původní kabely do nesestavitelna a pak   moje technické dovednosti jsou asi tak krátké jako nové kabely, které jsem ke stínidlům  koupila, ale muž mě během půl hodinky zachránil a tak už i svítíme:-)



Mějte krásné letní dny!

Komentáře

Lucie píše…
Jsou boziii! Ale presne, pusobi velmi letne. Jsem hrozne zvedava, jak budou u Vas vypadat na Vanoce. Hodne jim nahrava posledni trend jednoduche vyzdoby. Myslim, ze by to mohlo jit. :-)
Krásné, mám od Zuzky jiné, taky proutěné. Původně jsem chtěla dát industriální, to manžel nechtěl, tak mám tyto. Máme trochu podobný vývoj:). M.
Anonymní píše…
Luci me se libi moc,jsou krasne,na leto super,a na zimu,no malicko nezvykle,ale ted nadhera,zdravim dae
Iri píše…
Hmm, taky bych se zamilovala.) A do Zuzčina bydlení taky, brzy k vidění v našem Nordicu:)
Housenice píše…
Krásné jsou, vypadají moc pěkně, proutí k létu pasuje:-)
bavi-mne-to píše…
Krásně letní jsou ty dva lustry.
Hanka
píše…
Hrozný :-(
Lucie píše…
Moc jim to u vás sluší! :-) L.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023